Vraag mij alleen nog af welke doelgroep vrouwen er nog slipjes naar hem gooienquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hartstikke nieuw inderdaad. Geen re-release ofzo. Tom Jones rules
Gloedje spik fonkel nieuwquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he, hij klinkt erg retro en herkenbaar!! Maar voor zover ik weet is 'ie gloedjenieuw
Trustenquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Moet me morgen straks natuurlijk niet verslapen.
Vast niet de doelgroep van 20+. Heb wel een vermoeden maar daar wil ik liever niet al te veel aan denken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vraag mij alleen nog af welke doelgroep vrouwen er nog slipjes naar hem gooien
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Jaa draai Black Legend even!! Vind dat zo'n geweldige plaat!
Me too Me tooquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Moet me morgen straks natuurlijk niet verslapen.
Geen Killers kaarten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
Trusten marc !![]()
* -Hans- gaat morgen in elk geval lekker uitslapen
Jaa die!! Lekkerrrrrrquote:
Wie?quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Over paar uur belt de postbezorger aan met mijn wii , stomme tracktrace systeem van ze
Maar je gaat morgen kaarten halen ofzo? Heel tof aanbod hoor maar ik weet niet eens waar en wanneer het concert isquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bestel ik er twee? Hoor ik dit nu goed?
ze hebben leuke nummers gemaakt , ook op de andere albums zoals hot fussquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:20 schreef TheZapster het volgende:
Vinden jullie the killers nu echt zo goed allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |