Valt wel mee, ik hoor vrijwel niets, alleen als m'n bovenbuurman de muziek keihard aan heeft staan, dan hoor ik dat soms wel eens... En als mensen keihard de trap naast mij oplopen, dan hoor ik dat ook...quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ZIjn die containerwoningen gehorig ?
Kan het me niet voorstellen maar misschien ook wel. Is ook best leuk zo af en toe een beetje klagen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Onsterfelijk? Ik denk dat we na een paar dagen alweer zitten te klagen over van alles en nog wat
The Killersquote:
Okquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik hoor vrijwel niets, alleen als m'n bovenbuurman de muziek keihard aan heeft staan, dan hoor ik dat soms wel eens... En als mensen keihard de trap naast mij oplopen, dan hoor ik dat ook...
Owja diequote:Op zaterdag 1 november 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh nee bedoelde die brunette van Milc inc.
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog nietquote:
Dat jij er vaak langs vaart, dat weet ikquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben nieuwsgierigik vaar er heel vaak langs maar ik weet niets van die woningen
.
2 blinde zangers uit Mali, geproduceerd door Damon Albarn van Blur/Gorillaz. Al een dikke hit in Frankrijk en Belgie (hotshot bij StuBru), maar hier durven ze hem niet aan.quote:Amadou & Mariam - Sabali ? nooit van gehoord. Vage plaat
Over Kids zullen niet veel mensen klagen denk ik, maar er is natuurlijk genoeg andere muziek waar wel over klagen valt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:37 schreef -Hans- het volgende:
Kan het me niet voorstellen maar misschien ook wel. Is ook best leuk zo af en toe een beetje klagen.
"Nee man".quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Ah Ah Ah ah please!
Mag KIDS nog een keertje
Hoiquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:41 schreef Marike het volgende:
Straks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marike Jager
Slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |