http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wmaquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef Rojan_UK het volgende:
Weet iemand misschien waar ik EW van vanavond kan terug luisteren? (Ik heb het laatste uur gemist en als ik het zo lees heb ik veel gemist).
Heb ik op singlequote:Op zaterdag 1 november 2008 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah milk inc... goeie guilty pleasure voor volgende week... walk on water!
Van mijn buurvrouw weet ik toevallig dat ze nog wakker is (ze zat een half uur geleden hier nog film te kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:30 schreef Sirolf het volgende:
TWENTY-THREE LOUDER!
Al kan ik het geluid hier niet al te hard zetten, anders worden de buren wakker.
Ja, dat dacht ik ook, maar die doet het niet. Ik dacht dat ze de URL misschien veranderd hadden. Helaas...quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wma
Dat is toch de chick van Milc Inc? Zag laatst een clip van die gasten maar ik vind haar niet zo heel boeiend meer om te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds groot in België. Ik sta nog op de foto met Regie van Milk Inc.Ow en Miss Belgié van een jaar of 8 geleden
.
Goede plaat !quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah milk inc... goeie guilty pleasure voor volgende week... walk on water!
ZIjn die containerwoningen gehorig ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van mijn buurvrouw weet ik toevallig dat ze nog wakker is (ze zat een half uur geleden hier nog film te kijken)
Te goed om Megahit te worden, ofzo iets.. Weet niet wat het is maar 3FM kan zich onsterfelijk maken als ze dit megahit maken. De Soulwax remix ook.. damn, daar kan ik al helemaal geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is dit ook geen MH geworden. Ook hierover zijn we niet zo enthousiast als over die fan-tas-tische nieuwe single van Coldplay!
Wie? die Miss België? Nee, die is niet van Milk Inc.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch de chick van Milc Inc? Zag laatst een clip van die gasten maar ik vind haar niet zo heel boeiend meer om te zien.
Tja, alcohol tast je geheugen aan zeggen zequote:
Onsterfelijk? Ik denk dat we na een paar dagen alweer zitten te klagen over van alles en nog watquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te goed om Megahit te worden, ofzo iets.. Weet niet wat het is maar 3FM kan zich onsterfelijk maken als ze dit megahit maken. De Soulwax remix ook.. damn, daar kan ik al helemaal geen genoeg van krijgen.
Dan nog! Guinness vergeet je NIETquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, alcohol tast je geheugen aan zeggen ze
ooh nee bedoelde die brunette van Milc inc.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wie? die Miss België? Nee, die is niet van Milk Inc.
Heb hier ook nog wel wat liggen, geloof ikquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lasgo: Die zangeres leek qua stem op Kim Wild![]()
Heb diverse singles in huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |