De jury moet unaniem besluiten om erop te drukken, HJ geeft er dan een lel op, dan stopt het, krijgen ze een 4.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou er op gaan zitten.
Kan Henk-Jan er op zitten? Of mag hij het maar een keer gebruiken? Per aflevering?
Door die kut Zjuurienamersquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef conleche het volgende:
Waarom zegt iedereen tegenwoordig zsjuurie???
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Feargal Sharkey!
Voor de kinders onder ons:
[ afbeelding ]
Hoe spreek jij het uit dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef conleche het volgende:
Waarom zegt iedereen tegenwoordig zsjuurie???
Nou, sjurrie natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het uit dan?
Ik spreek jury ook als zjuurie uit.
En opgefokt. Misschien moeten dat gewoon opgefocked zijn eigenlijk en doen wij het ons hele leven al fout?
Oh! Ja! Ik zie nu de s die jij er tussen had gezet!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef conleche het volgende:
Ze doen er nog een harde s tussen.
Wat een stom lied.
* Janetje schudt tong80 de hand.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
Dit is vreselijk.
Dit doet me overgeven
Walgelijk
Hoe zeggen ze dan jury in Rotjeknor?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ja! Ik zie nu de s die jij er tussen had gezet!
Ik schrok al
Moowj.quote:
In het Rotjeknors is het meer ssssssssssjuuuuuurie geloof ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dan jury in Rotjeknor?![]()
Ik vind Deon niet zo leuk.
Hier zeggen wij "Die meejnse aon dè toffeltje."quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Rotjeknors is het meer ssssssssssjuuuuuurie geloof ik.
Ik zelf zeg zzzjuurie.
Ach, zolang 'ie dit soort reacties losmaakt, zal 'ie er wel in blijven:quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Cee het volgende:
Dus dit niveautje is een 8 waard, heerlijk zo'n lat die zo laag wordt gelegd dat zelfs een kabouter er overheen struikelt.
quote:
Als je vorige week had gezien.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
Ze hebben vast alle slechten in het begin gedaan, zal het niet?
Sprak zij hoopvol
Ja, ik begin ze bijna goed te vinden, zou het tactiek zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je vorige week had gezien.....
Vergeleken met vorige week zijn ze nu allemaal enorm goed! Kan je nagaan....
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Van Naomi heb ik al die tijd veel meer verwacht. Veel meer volume enzo.
Ik vind het een beetje tegenvallen, vorige week ook al.
Ja dat idee heb ik ook vaak, alsof het te zacht staat, of zoiets..quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn tv ligt, maar het geluid lijkt niet goed??
Wellusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Flyduck het volgende:
Nu weet ik het zeker, gerard joling kan echt niet presenteren...
ligt niet aan je tv, ik hoop door de studio maar ik denk dat het aan de kandidaten ligtquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn tv ligt, maar het geluid lijkt niet goed??
Tooske?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
Heeft Tooske last van d'r hormonen ofzo, dat ze patricia nu henk-jan noemt
eh nance?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
Heeft Tooske last van d'r hormonen ofzo, dat ze patricia nu henk-jan noemt
last van je hormonen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef Adelante het volgende:
whehehe
nou ja, nu dus die knul die niet in een bandje wil.
Is dat nu Obama onder die Pietenmuts??quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef Adelante het volgende:
whehehe
nou ja, nu dus die knul die niet in een bandje wil.
Het staat hem anders wel, die lippenstiftquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat nu Obama onder die Pietenmuts??
change has come!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat nu Obama onder die Pietenmuts??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |