alweer?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:08 schreef falco18 het volgende:
´´07 oktober 2009´´ wordt Nederland opgeschrikt door een vliegtuig ramp
Ja, ik heb op het nieuws ook gezien dat ze nog genoeg nieuw materiaal hadden om na z'n dood te releasen.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef TeenWolf het volgende:
Michael Jackson komt geheel onverwachts met een nieuw album.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb op het nieuws ook gezien dat ze nog genoeg nieuw materiaal hadden om na z'n dood te releasen.
Wat is de voorspellingswaarde hiervan ?
En jij denkt dat de platenmaatschappij zoiets heeft van "Nou, hij vond ze zelf niet goed genoeg, dus er is VAST niemand die die nummers wil horen..." ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Niets want ik hoorde van de week op tv dat hij honderden nummers had geschreven die niet goed genoeg of niet interessant genoeg waren om op cd te zetten.
Wat zoek je nu LED?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat de platenmaatschappij zoiets heeft van "Nou, hij vond ze zelf niet goed genoeg, dus er is VAST niemand die die nummers wil horen..." ?
Het heet tegenwoordig Trots Op Nederland/Lijst Rita Verdonk, en is geween beweging maar een partijquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:26 schreef Urquhart het volgende:
- Rita Verdonk stopt (tijdelijk) met TON
was vandaag op het journaal 13%, closequote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
Hmz, voor de hand weg ook een gok wagen
Binnenland:
- Rotterdamse haven boekt verder verlies, 12% minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |