Met de superschoenen van Brent als laatstequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zijn nieuwe schoentjes zijn van Klavertje 4:
nog 22 te gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef Belana het volgende:
flinke maat, maar ik geloff dat ik net iets las over de maat van je vriendverklaard een hoop
Morgen ga ik met Liam nieuwe schoenen kopen, ben benieuwd waar we mee thuis komen
Ik vraag me bij zulke schoenen altijd af of de neuzen open zijn, of dat er aan de binnenkant een soort 'schotje' bij je tenen zit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Synthesist het volgende:
Het leukste schroeisel voor uw poepdoos
[ afbeelding ]
Ze zullen best goed advies geven hoor en ik stel het kopen van dure schoenen natuurlijk ook liefst uit, maar ja wat trek ik Linde nu aan als ze bv op de fiets mee gaat? Die leren sloffen zijn te groot, dus die verliest ze onderweg, de zeeman-schoenen zijn heel dun en koud... Da's een beetje het probleem waar ik nu mee zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, misschien geven ze best goeie adviezenIk zou niet overhaast schoentjes gaan kopen... Kost je bergen vol geld, is onnodig en vooral zonde als ze de schoenies maar 2-3 x kan dragen en er niet eens veel op loopt...
Wat een prachtige foto!quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:22 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
De meesten zullen het vreselijk vinden maar ik smelt elke keer als ik er een kindje mee zie lopen!
Schoentjes van Difrax?quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze zullen best goed advies geven hoor en ik stel het kopen van dure schoenen natuurlijk ook liefst uit, maar ja wat trek ik Linde nu aan als ze bv op de fiets mee gaat? Die leren sloffen zijn te groot, dus die verliest ze onderweg, de zeeman-schoenen zijn heel dun en koud... Da's een beetje het probleem waar ik nu mee zit
Ik weet hoe het voelt p_iglet. ik heb net zulke schoentjes als Stiemie liet zien gehad als eerste schoentjes.aar dan in donkerblauw en hetzelfde paar drie keer als eerste schoentje... Dat ging prima,ook bij smalle voetjes. voor de rest doe ik in de zomer wat goedkopere dingen en let ik er niet zo op, en dan alleen in de winter écht goede schoenen. gelukkig gaan voeten nu wat langzamer groeien en hoef ik nog maar een keer per jaar dit te doen.....Er is dus hoop...quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef p_iglet het volgende:
ok onze zoektocht van vandaag heeft ook niets meer opgeleverd.
de 2 paar schoentjes die elefanten heeft in maat 19/20 zijn te breed![]()
andere schoenenwinkels beginnen bij maat 21/23 of hebben alleen schoentjes in maat 19 die heel leuk zijn voor kindjes die nog de hele dag liggen, maar slijtvast zjin ze niet te noemen...
zucht vrijdag dan maar naar de laatste 2 mogelijkheden, 2 veel te dure schoenenwinkels, waarvan er 1 als enige kindermerken piedro en trackstyle heeft... nou dat moet lukken met die smalle pootjes hier, alleen wat minder voor de portemonee.
Maar wel spam die betrekking had op dit subject toch? Had ik er een leuk plaatje bij moeten doen?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh wat een leuke! Ik ben vlieft
Bewaar je ze voor Saar als ze nog netjes zijn maar niet meer passen?
vast welquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:47 schreef Stiemie het volgende:
Oh opheffingsuitverkoopIk dacht gewone
Zouden ze dinsdag nog wat hebben?
jullie ook al wij mogen ze binnenkort ook gaan opmeten.quote:Op maandag 15 december 2008 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij mogen wij al weer uitkijken naar nieuwe sjoene. B. loopt weer op zijn tenen...
Nou ....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef p_iglet het volgende:
durf jij het dan aan om met sandaaltjes te gokken welke maat ze dan gaat hebben??
Voor Pepijn hebben we een paar weken terug wel alvast maatje 21 schoenen gekocht in de uitverkoop van Piedro in een breedtemaat die hij zeker gaat passen. Maar die schoenen zijn wel seizoensonafhankelijk.
En gisteren liepen we bruine laarsjes van het merk JJ tegen het lijf, die super smal vallen, die zitten prima, ze sloffen helemaal niet en passen goed om zijn enkeltjes en kuiten. Erg fijn!! En hij kan er voorlopig nog wel ff mee doen, ze lijken qua maat precies tussen zijn huidige maatje 20 schoenen, en de maatje 21 schoenen die we op voorraad hebben te zitten. Helemaal super!!
Zal binnenkort nog even foto's maken.
Ze zijn er ook in het bruinquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een vreselijk leuke roze laarsjes voor Jet!
(ondanks dat ik niet zo heel erg van de roze ben).
Zijn die er ook voor jongens in andere kleurtjes?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef snoopy het volgende:
http://shop.camper.com/productos.xhtml![]()
[ afbeelding ]
Heb je al bij ziengs gekeken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef senesta het volgende:
Weet iemand waar je nog Mag schoenen kunt krijgen voor kids?
Ik wil voor samara graag een paar mags, daar heeft ze eerder al lekker op gelopen. Maar in de MAG online shop zie ik niet heel veel modellen en verder kan ik er online ook niet veel van vinden.
Ja, maar die hebben ze niet meer. Voorheen wel inderdaadquote:
Goed zoeken! ze zijn er wel. Alhoewel ik niet weet wat jij als "normaal"bestempelt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef pinquit het volgende:
hier ook een schoenenprobleem: in de grotere maten dan 23 zijn alle jongens ineens vetstoer en worden er geen normale schoenen meer gemaakt
Nee hoor. Ik weet ze ook online.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef pinquit het volgende:
maarja, dan moet ik naar spanje ofzo
Nou ben ik gaan kijken en was meteen verliefd op een paar sandalen voor Isa... Moest ze van vriend ook maar meteen bestellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef senesta het volgende:
Weet iemand waar je nog Mag schoenen kunt krijgen voor kids?
Ik wil voor samara graag een paar mags, daar heeft ze eerder al lekker op gelopen. Maar in de MAG online shop zie ik niet heel veel modellen en verder kan ik er online ook niet veel van vinden.
Leuke schoenen hebben ze he?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou ben ik gaan kijken en was meteen verliefd op een paar sandalen voor Isa... Moest ze van vriend ook maar meteen bestellen
[ afbeelding ]
Ze zijn vandaag aangekomen, Isa is er helemaal blij mee!!!quote:
Isa heeft er al verschillende versleten, in het rood en roze... Ze heeft nu lage zwarte. Ze vallen flink groot uit... Wat steun betreft, Isa liep er graag op, maar we wisselden wel vaak af tussen 'echte' schoenen en deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:08 schreef S_oepstengel het volgende:
Deze wil ik voor YanaMaar ik ga denk ik liever gewoon in een schoenenwinkel passen met d'r. Geen idee welke maat ze heeft en deze schoenen bieden vast geen steun aan de voeten.. jammer jammer. Ze zijn zo leuk paars
Die kleine zijn 24,95 Pinq!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef pinquit het volgende:
mooi manekiik wil voor mezelf ook wel zoiets
en die allstartjesik wil eigenlijk deze zomer voor max ook wel witte. maar zijn die kleine nou net zo belachelijk duur als de volwassen maten?
Nou die foto kan ik wel laten zitten danquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef pinquit het volgende:
of legergroen ofzo. iig niet met felrood of felgroen of zilver of felblauw of al die kleuren op 1 schoen en heule dikke klitteband met extra rits en een lapje hier en een patch daar.
Hahahah geweldigquote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef pinquit het volgende:
deze kwam ik tegen toen ik plaatjes van lieveheersbeestjes zocht![]()
[ afbeelding ]
iets voor pepijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |