abonnement Unibet Coolblue
pi_62856770
Ik heb geen flauw idee welke maat Linde heeft Omdat ze bij de schoenenwinkels zeggen dat ik moet wachten, nemen ze ook nooit haar maat op. Laatst hebben we haar voeten met die van Pepijn vergeleken en toen kwamen we erop dat ze zo rond maatje 20 moet zitten. Maar helemaal zeker weten doe ik dat dus niet. Ik dacht om anders eens te gaan kijken bij H&M.
pi_62856897
Toen wij dat fiets/draagdoek probleem hadden, heb ik h&m schoenen besteld. Daar heeft ze nooit op gelopen, maar ze waren wel goed om wind en kou tegen te houden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62857172
wel vreemd dat ze niet even de maat willen opmeten stiemie.
pi_62857481
Stiemie, Ambers 1e schoentjes waren van Bardossa. Ze hebben een hele soepele zool. Ik vond ze heel fijn. Ze zijn niet superleuk, maar wel goed.

dit zijn ze. ze hebben ze in verschillende kleuren. Zijn eerste loopschoentjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62857635
Pepijn heeft die dus ook nu, voor de periode van net niet naar net wel lopen.
Maar blijkbaar werden zelfs die bij Stiemie afgeraden.

Ben je al naar een andere kinderschoenenwinkel geweest stiemie? Ze adviseren ook niet overal hetzelfde namelijk.
pi_62857743
stom dat ze afgeraden werden. Bij ons werden ze juist aangeraden.
Stiemie, hebben jullie een Albert Nolten Kids in de buurt?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:17:11 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_62858714
ik heb alle 2 de laarzen net besteld voor Liam, ze hadden ze niet hier in de stad en potdorie gaat er op dit moment 10 euro per paar vanaf, dus nu heb ik voor 60 euro 2 paar schoenen. Wel even de voeten opgemeten en maat 29 alweer Maargoed, zo komt ie de winter wel door denk ik
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:48:30 #33
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62860248
Belana, die onderste zijn wel leuk! Ik zoek hogere zwarte soenen , maar helaas hebben wij ook een smalpotig exemplaar op de wereld gezet

Beef, stoere stappers!

En Brent's sjoenen zijn ook mooi!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62862938
Zoiets als Vicky daar showt hadden we ook voor Meike toen ze kon lopen.
Het lopen zelf heeft ze geleerd op haar Bobuxjes (leren slofjes)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62863444
Ja voor die bardossa's ben ik dus bij 2 verschillende kinderschoenenwinkels geweest en die raden me allebei aan om die bardossa's pas te kopen als ze (bijna) niet meer kruipt. Nu zouden de naden voorop te snel loslaten vertelden ze me allebei. En ze bedoelen dan echt als ze ongeveer zo'n 10 meter zelf kan lopen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:29:52 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62867129
Brent's eerste skoenies kwamen van de V&D. Misschien kun je daar wel slagen, Stiem. Heel zachte peuterschoentjes van stof met een dun rubberzooltje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62881822
ok onze zoektocht van vandaag heeft ook niets meer opgeleverd.
de 2 paar schoentjes die elefanten heeft in maat 19/20 zijn te breed
andere schoenenwinkels beginnen bij maat 21/23 of hebben alleen schoentjes in maat 19 die heel leuk zijn voor kindjes die nog de hele dag liggen, maar slijtvast zjin ze niet te noemen...

zucht vrijdag dan maar naar de laatste 2 mogelijkheden, 2 veel te dure schoenenwinkels, waarvan er 1 als enige kindermerken piedro en trackstyle heeft... nou dat moet lukken met die smalle pootjes hier, alleen wat minder voor de portemonee.
  zondag 2 november 2008 @ 19:04:55 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62888532
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef p_iglet het volgende:
ok onze zoektocht van vandaag heeft ook niets meer opgeleverd.
de 2 paar schoentjes die elefanten heeft in maat 19/20 zijn te breed
andere schoenenwinkels beginnen bij maat 21/23 of hebben alleen schoentjes in maat 19 die heel leuk zijn voor kindjes die nog de hele dag liggen, maar slijtvast zjin ze niet te noemen...

zucht vrijdag dan maar naar de laatste 2 mogelijkheden, 2 veel te dure schoenenwinkels, waarvan er 1 als enige kindermerken piedro en trackstyle heeft... nou dat moet lukken met die smalle pootjes hier, alleen wat minder voor de portemonee.
Ik weet hoe het voelt p_iglet. ik heb net zulke schoentjes als Stiemie liet zien gehad als eerste schoentjes.aar dan in donkerblauw en hetzelfde paar drie keer als eerste schoentje... Dat ging prima,ook bij smalle voetjes. voor de rest doe ik in de zomer wat goedkopere dingen en let ik er niet zo op, en dan alleen in de winter écht goede schoenen. gelukkig gaan voeten nu wat langzamer groeien en hoef ik nog maar een keer per jaar dit te doen.....Er is dus hoop...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62975591
Pepijn heeft nieuwe schoenen
Nu maar naar de speciaalzaak geweest die trackstyle en piedro verkoopt.
Pepijn heeft breedtemaat 2,5 ongeveer.
Piedro had 1 modelletje in die breedte maat, knalrood en net clownsschoentjes
Trackstyle heeft bij de hele kleintjes nog niet veel breedtematen, maar wel smalle modelletjes. Gelukkig passen die ook NET qua breedte. Veters kunnen net strak genoeg om goed te passen zonder dat de zijkanten tegen elkaar zitten. PFEW

Pepijn heeft dus nu deze schoenen (in het echt iets donkerder dan de foto vanwege flits)
pi_62977825
Oh die zijn leuk!
Saartje
  woensdag 5 november 2008 @ 19:04:43 #41
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62977857
Wat een geweldige schoenen Piglet!
Die van mij leeft op grote voet maat 27 heeft'ie nu aan 26 was net te klein inmiddels heeft hij ze al weer een maand of 2 dus het 'net' te klein van 26 zal inmiddels wel 'gewoon' te klein zijn
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 5 november 2008 @ 19:32:43 #42
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62978580
Stoere stappers piggels! Toch prettig dat er schoenen voor zijn voetjes zijn he?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 5 november 2008 @ 21:09:48 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62981799
Leuk p_iglet! Ik ga morgen ook maar weer eens op jacht...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63009049
We hebben schoenen voor Linde gekocht

Deze in het donkerblauw in maatje 20

pi_63017334
Leuk stiemie, die had Lena in het rose!

Nu heeft ze dezelfde Laarzen (!!) als Floortje...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63040702
Sorry, het is toch echt spam.

[ Bericht 80% gewijzigd door BE op 07-11-2008 21:42:24 ]
Beste games arcade site games.koeljoek.com for the best games arcade
Geld Hypotheek salaris persoonlijkbudget.com budget geld en financieen
babyslofjes babylaarsjes Angelukkie.com voor babyslofjes
Make money mmontheweb.blogspot.com Make money
pi_63041635
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Luke-SuperDude het volgende:
Sorry, het is toch echt spam.
Maar wel spam die betrekking had op dit subject toch? Had ik er een leuk plaatje bij moeten doen?
Beste games arcade site games.koeljoek.com for the best games arcade
Geld Hypotheek salaris persoonlijkbudget.com budget geld en financieen
babyslofjes babylaarsjes Angelukkie.com voor babyslofjes
Make money mmontheweb.blogspot.com Make money
pi_63043824
Niet om het een of ander, maar waarom zou je van die dure dingen kopen voor iets wat nog niet eens kan lopen?

toch geldverspilling lijkt me.
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:52:57 #49
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63128211
Ik heb vanmorgen leuke kanjers gescoord! Ze waren eigen 44,95, maar wanneer je een paar oude schoenen inleverde, kreeg je de helft korting!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63128274
zo dat is een leuke regeling PM!

foto van Simon zijn nieuwe schoenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')