Hij ging niet naar pietje hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat Pietje zijn speelgoedje afgepakt wordt, omdat hij het constant sloopt (en vosss is blijkbaar degene die moet zorgen dat de computers het doen; volkomen terecht dus dat hij de bron van het slopen es goed op zijn flikker geeft), zou "zijn behandeling" gefrustreerd worden?
Hij moet gewoon een klap op zijn smoel krijgen, in plaats van jarenlange "aandacht" voor allerlei door psychologen bedachte "aandoeningen" als ADHD, autisme, PDD-NOS en andere etiketjes, leuk om lekker rugzakjes te vangen.
Mwa, iedereen die het niet met je eens is, vraagt erom zeker.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vraagt erom. En die moussie helemaal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Yi-Long het volgende:
De pesters verplicht een jaar terugzetten.
En de schoolleiding idem (misschien goed onderzoek of ze überhaupt wel voldoen )quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en de ouders een fikse boete of korting kinderbijslag!
Alsof dat ervan gaat komen. De zaak wordt weer eens in de doofpot gesmeten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:51 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
En de schoolleiding idem (misschien goed onderzoek of ze überhaupt wel voldoen )
Je bent je er ook van bewust dat hoewel de gestelde criteria van autistische stoornis geen mentale retardatie vereisen, dit wel iets is wat zich in ongeveer 75 procent van de gevallen voordoet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat Pietje zijn speelgoedje afgepakt wordt, omdat hij het constant sloopt (en vosss is blijkbaar degene die moet zorgen dat de computers het doen; volkomen terecht dus dat hij de bron van het slopen es goed op zijn flikker geeft), zou "zijn behandeling" gefrustreerd worden?
Hij moet gewoon een klap op zijn smoel krijgen, in plaats van jarenlange "aandacht" voor allerlei door psychologen bedachte "aandoeningen" als ADHD, autisme, PDD-NOS en andere etiketjes, leuk om lekker rugzakjes te vangen.
De goede naam van de school is in het geding. Dus dan stuur je het gepeste kind maar weg. Lekker "sociaal". Vast een linkse schooldirecteur. Links is ook zo goed in het knuffelen met criminelen en het in de steek laten van slachtoffers.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alsof dat ervan gaat komen. De zaak wordt weer eens in de doofpot gesmeten.
je hebt idd heel veel verschillende gradaties.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:50 schreef djenneke het volgende:
Dit topic zit vol met idioten. Anders gaan we allemaal eens even veronderstellen hoe zwaar autistisch wie in welk verhaal is...
Overigens ben ik het ermee eens dat meneer Vosss gewoon zijn werk had moeten doen. En als hij het er niet mee eens was geweest, had hij dat bij de Directeur moeten aankaarten.
Idem een hele goede!quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:51 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
En de schoolleiding idem (misschien goed onderzoek of ze überhaupt wel voldoen )
Het zijn allemaal "aandoeningen" die heel vaag zijn. Je hebt allerlei gradaties en overlappen en dubbele diagnoses en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je bent je er ook van bewust dat hoewel de gestelde criteria van autistische stoornis geen mentale retardatie vereisen, dit wel iets is wat zich in ongeveer 75 procent van de gevallen voordoet?
Autisme als onzin afdoen, dat komt een beetje over als iemand die niet genoeg kennis bezit over het onderwerp, maar zich hiervan niet bepaald bewust is...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De goede naam van de school is in het geding. Dus dan stuur je het gepeste kind maar weg. Lekker "sociaal". Vast een linkse schooldirecteur. Links is ook zo goed in het knuffelen met criminelen en het in de steek laten van slachtoffers.
Mijn god (en ik ben niet eens gelovig) wat kortzichtigquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn allemaal "aandoeningen" die heel vaag zijn. Je hebt allerlei gradaties en overlappen en dubbele diagnoses en weet ik veel wat.
Gewoon mee kappen, met die diagnoses en erkennen dat er gewoon kutkinderen in de wereld zijn die een draai om hun oren verdienen als ze iets fout doen. Dat is 100.000 jaar goed gegaan. Al die etiketjes van psychische aandoeningen leveren alleen maar weer excuses op. "Ja, mijn kind is autist, dus hij kan er niks aan doen".
Die zijn dan ook allemaal in het leven geroepen door diegenen die er belang bij hebben dat dit zo uitgemolken mogelijk wordt; psychologen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:56 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
je hebt idd heel veel verschillende gradaties.
Ik ben het best met je eens dat de diagnoses te makkelijk en te vaak worden gesteld, en worden gebruikt als excuus. Maar ontkennen dat autisme een ernstige aandoening is, is nogal onhandig te noemen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn allemaal "aandoeningen" die heel vaag zijn. Je hebt allerlei gradaties en overlappen en dubbele diagnoses en weet ik veel wat.
Gewoon mee kappen, met die diagnoses en erkennen dat er gewoon kutkinderen in de wereld zijn die een draai om hun oren verdienen als ze iets fout doen. Dat is 100.000 jaar goed gegaan. Al die etiketjes van psychische aandoeningen leveren alleen maar weer excuses op. "Ja, mijn kind is autist, dus hij kan er niks aan doen".
Op het geneuzel van links/rechts na denk ik inderdaad dat er weer niets mee gedaan gaat worden. Jammer dat je niet de goeden kon herplaatsen naar een normale school en alleen de ettertje daar laten zitten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De goede naam van de school is in het geding. Dus dan stuur je het gepeste kind maar weg. Lekker "sociaal". Vast een linkse schooldirecteur. Links is ook zo goed in het knuffelen met criminelen en het in de steek laten van slachtoffers.
De meeste ouders van etterbakjes waren het zelf ook dus die zien dat niet zo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:02 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Op het geneuzel van links/rechts na denk ik inderdaad dat er weer niets mee gedaan gaat worden. Jammer dat je niet de goeden kon herplaatsen naar een normale school en alleen de ettertje daar laten zitten.
Ik vraag mij trouwens wel af of de ouders van de (pesters) weten wat voor etterbakjes hun kinderen zijn.
Dus eigenlijk slaat je vorige post nergens op, want er is in de laatste jaren geen bal veranderdquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De meeste ouders van etterbakjes waren het zelf ook dus die zien dat niet zo.
Ik heb vreemd genoeg het tegendeel meegemaakt. De pesters van onze school (ik viel gelukkig niet op voor ze) Kregen later kinderen die het mikpunt werden van pesten.(en dat ging lang niet zo ver als in de OP) En de ouders begrepen er helemaal niets van dat de school er niet genoeg aan deed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De meeste ouders van etterbakjes waren het zelf ook dus die zien dat niet zo.
Jawel want er zijn werkende ouders die de kost moeten verdienen dus kinderen gaan naar een naschoolse opvang, voeden zij de kinderen wel op?quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk slaat je vorige post nergens op, want er is in de laatste jaren geen bal veranderd
Wat maakt dat uit? Als ze ze wel zelf opvoeden zien ze het toch niet, want ze waren zelf toch ook zo? Dan kun je beter de kans grijpen om ze naar de naschoolse opvang te sturen. Met een beetje geluk zitten daar mensen die niet vroeger ook zo waren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jawel want er zijn werkende ouders die de kost moeten verdienen dus kinderen gaan naar een naschoolse opvang, voeden zij de kinderen wel op?
Wat ik zag aan nare kids en ouders, ja...de ouders waren zelf ook asoos...quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:19 schreef Waterwereld het volgende:
Ik snap hem even niet
Dus jullie denken dat de ouders net zo moeten zijn?
Ik hoop toch echt dat ik jullie verkeerd begrijp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |