abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62854851
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat Pietje zijn speelgoedje afgepakt wordt, omdat hij het constant sloopt (en vosss is blijkbaar degene die moet zorgen dat de computers het doen; volkomen terecht dus dat hij de bron van het slopen es goed op zijn flikker geeft), zou "zijn behandeling" gefrustreerd worden?

Hij moet gewoon een klap op zijn smoel krijgen, in plaats van jarenlange "aandacht" voor allerlei door psychologen bedachte "aandoeningen" als ADHD, autisme, PDD-NOS en andere etiketjes, leuk om lekker rugzakjes te vangen.
Hij ging niet naar pietje hoor.

Je klacht kenbaar maken bij je werkgever is oké, maar je doet gewoon je werk i.p.v je net zo te gedragen als pietje

[ Bericht 1% gewijzigd door Waterwereld op 01-11-2008 01:53:18 ]
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_62854885
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vraagt erom. En die moussie helemaal.
Mwa, iedereen die het niet met je eens is, vraagt erom zeker.

Nou ja, maakt ook niet uit. Haal het alleen even ter kennisgeving aan. Doe ermee wat je wil
  zaterdag 1 november 2008 @ 01:48:09 #53
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62854896
Het schoolbestuur propageert gewoon eenheidsworst. Dat is het enige dat ik kan verzinnen.
pi_62854905
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Yi-Long het volgende:
De pesters verplicht een jaar terugzetten.
en de ouders een fikse boete of korting kinderbijslag!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62854923
Dit topic zit vol met idioten. Anders gaan we allemaal eens even veronderstellen hoe zwaar autistisch wie in welk verhaal is...

Overigens ben ik het ermee eens dat meneer Vosss gewoon zijn werk had moeten doen. En als hij het er niet mee eens was geweest, had hij dat bij de Directeur moeten aankaarten.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62854935
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

en de ouders een fikse boete of korting kinderbijslag!
En de schoolleiding idem (misschien goed onderzoek of ze überhaupt wel voldoen )
  zaterdag 1 november 2008 @ 01:52:33 #57
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62854944
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:51 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

En de schoolleiding idem (misschien goed onderzoek of ze überhaupt wel voldoen )
Alsof dat ervan gaat komen. De zaak wordt weer eens in de doofpot gesmeten.
pi_62854964
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat Pietje zijn speelgoedje afgepakt wordt, omdat hij het constant sloopt (en vosss is blijkbaar degene die moet zorgen dat de computers het doen; volkomen terecht dus dat hij de bron van het slopen es goed op zijn flikker geeft), zou "zijn behandeling" gefrustreerd worden?

Hij moet gewoon een klap op zijn smoel krijgen, in plaats van jarenlange "aandacht" voor allerlei door psychologen bedachte "aandoeningen" als ADHD, autisme, PDD-NOS en andere etiketjes, leuk om lekker rugzakjes te vangen.
Je bent je er ook van bewust dat hoewel de gestelde criteria van autistische stoornis geen mentale retardatie vereisen, dit wel iets is wat zich in ongeveer 75 procent van de gevallen voordoet?

Autisme als onzin afdoen, dat komt een beetje over als iemand die niet genoeg kennis bezit over het onderwerp, maar zich hiervan niet bepaald bewust is...
pi_62854970
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Alsof dat ervan gaat komen. De zaak wordt weer eens in de doofpot gesmeten.
De goede naam van de school is in het geding. Dus dan stuur je het gepeste kind maar weg. Lekker "sociaal". Vast een linkse schooldirecteur. Links is ook zo goed in het knuffelen met criminelen en het in de steek laten van slachtoffers.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62854985
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:50 schreef djenneke het volgende:
Dit topic zit vol met idioten. Anders gaan we allemaal eens even veronderstellen hoe zwaar autistisch wie in welk verhaal is...

Overigens ben ik het ermee eens dat meneer Vosss gewoon zijn werk had moeten doen. En als hij het er niet mee eens was geweest, had hij dat bij de Directeur moeten aankaarten.
je hebt idd heel veel verschillende gradaties.
pi_62854988
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:51 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Idem een hele goede!
Heb behoorlijk wat gezien in deze.*via en zelf*
Christelijk grut dat gewoon vol venijn zat, kids van een zg kale kak school...pfff nou nou wat een kutkids daar...en ook gewone normale scholen zoals je vroeger had...niet te groot...kleiner gezelliger, meer budget voor de kids etc...
Toch beter de kleine scholen is mijn mening althans.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62855000
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:54 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je bent je er ook van bewust dat hoewel de gestelde criteria van autistische stoornis geen mentale retardatie vereisen, dit wel iets is wat zich in ongeveer 75 procent van de gevallen voordoet?

Autisme als onzin afdoen, dat komt een beetje over als iemand die niet genoeg kennis bezit over het onderwerp, maar zich hiervan niet bepaald bewust is...
Het zijn allemaal "aandoeningen" die heel vaag zijn. Je hebt allerlei gradaties en overlappen en dubbele diagnoses en weet ik veel wat.

Gewoon mee kappen, met die diagnoses en erkennen dat er gewoon kutkinderen in de wereld zijn die een draai om hun oren verdienen als ze iets fout doen. Dat is 100.000 jaar goed gegaan. Al die etiketjes van psychische aandoeningen leveren alleen maar weer excuses op. "Ja, mijn kind is autist, dus hij kan er niks aan doen".
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_62855002
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De goede naam van de school is in het geding. Dus dan stuur je het gepeste kind maar weg. Lekker "sociaal". Vast een linkse schooldirecteur. Links is ook zo goed in het knuffelen met criminelen en het in de steek laten van slachtoffers.

pi_62855021
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn allemaal "aandoeningen" die heel vaag zijn. Je hebt allerlei gradaties en overlappen en dubbele diagnoses en weet ik veel wat.

Gewoon mee kappen, met die diagnoses en erkennen dat er gewoon kutkinderen in de wereld zijn die een draai om hun oren verdienen als ze iets fout doen. Dat is 100.000 jaar goed gegaan. Al die etiketjes van psychische aandoeningen leveren alleen maar weer excuses op. "Ja, mijn kind is autist, dus hij kan er niks aan doen".
Mijn god (en ik ben niet eens gelovig) wat kortzichtig
pi_62855022
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:56 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

je hebt idd heel veel verschillende gradaties.
Die zijn dan ook allemaal in het leven geroepen door diegenen die er belang bij hebben dat dit zo uitgemolken mogelijk wordt; psychologen.

Waarom denk je dat dit land zo omkomt in de bureaucratie en in het pappen en nathouden?

De meest populaire faalstudies zijn:
- rechten
- bedrijfskunde
- psychologie

5 jaar lang frobelen op een universiteit en daarna elkaar lekker gaan zitten diagnosticeren en weer nieuwe gradaties verzinnen werkt goed.

pi_62855040
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben het best met je eens dat de diagnoses te makkelijk en te vaak worden gesteld, en worden gebruikt als excuus. Maar ontkennen dat autisme een ernstige aandoening is, is nogal onhandig te noemen.

Vroegah, in die 100.000 jaar overleefden veel kinderen met dergelijke aandoeningen niet. We pretenderen nu over hogere morele standaarden te beschikken en ook medisch verder te zijn ontwikkeld.
pi_62855042
Sinds enkele jaren mag men kinderen geen tik meer op de kont geven...
nu is dat ook niet nodig mits jij als normale ouder ook de moeite neemt om je kind voldoende uitleg te geven etc...maar goed.
Alsnog, zie het resultaat...wat een Ku... KIDS overal...
En dat tuig moet ons verzorgen later in het bejaardenhuis? Nou hou je hartje dan maar vast die prikken zo een dodelijke injectie leeg in je velletje tzt..die hebben daar niks bij nml
pi_62855045
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op het geneuzel van links/rechts na denk ik inderdaad dat er weer niets mee gedaan gaat worden. Jammer dat je niet de goeden kon herplaatsen naar een normale school en alleen de ettertje daar laten zitten.

Ik vraag mij trouwens wel af of de ouders van de (pesters) weten wat voor etterbakjes hun kinderen zijn.
pi_62855067
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:02 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Op het geneuzel van links/rechts na denk ik inderdaad dat er weer niets mee gedaan gaat worden. Jammer dat je niet de goeden kon herplaatsen naar een normale school en alleen de ettertje daar laten zitten.

Ik vraag mij trouwens wel af of de ouders van de (pesters) weten wat voor etterbakjes hun kinderen zijn.
De meeste ouders van etterbakjes waren het zelf ook dus die zien dat niet zo.
pi_62855080
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dus eigenlijk slaat je vorige post nergens op, want er is in de laatste jaren geen bal veranderd
pi_62855109
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik heb vreemd genoeg het tegendeel meegemaakt. De pesters van onze school (ik viel gelukkig niet op voor ze) Kregen later kinderen die het mikpunt werden van pesten.(en dat ging lang niet zo ver als in de OP) En de ouders begrepen er helemaal niets van dat de school er niet genoeg aan deed.

Nu kun je denken eigen schuld, maar ik vind het een ellendig gezicht, die mengeling tussen angst, verdriet en opgekropt wantrouwen in zo'n kind te zien.

Was trouwens gewoon onderwijs
pi_62855115
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dus eigenlijk slaat je vorige post nergens op, want er is in de laatste jaren geen bal veranderd
Jawel want er zijn werkende ouders die de kost moeten verdienen dus kinderen gaan naar een naschoolse opvang, voeden zij de kinderen wel op?
pi_62855152
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jawel want er zijn werkende ouders die de kost moeten verdienen dus kinderen gaan naar een naschoolse opvang, voeden zij de kinderen wel op?
Wat maakt dat uit? Als ze ze wel zelf opvoeden zien ze het toch niet, want ze waren zelf toch ook zo? Dan kun je beter de kans grijpen om ze naar de naschoolse opvang te sturen. Met een beetje geluk zitten daar mensen die niet vroeger ook zo waren.
pi_62855188
Ik snap hem even niet

Dus jullie denken dat de ouders net zo moeten zijn?

Ik hoop toch echt dat ik jullie verkeerd begrijp
pi_62855197
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:19 schreef Waterwereld het volgende:
Ik snap hem even niet

Dus jullie denken dat de ouders net zo moeten zijn?

Ik hoop toch echt dat ik jullie verkeerd begrijp
Wat ik zag aan nare kids en ouders, ja...de ouders waren zelf ook asoos...
Of omhooggeklommen asoos..
die zijn erg zeg! Arrogant en het is niks en dan pffff...grote bekken etc..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')