Pesten is natuurlijke selectie. Het scheidt de sterken van de zwakken en voert de laatsten af naar het afvalputje van de maatschappij. Krijgen geen vrouw, planten zich niet voort en plegen zelfmoord.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon pesten verbieden. Probleem opgelost.
Inderdaad. Gewoon strafbaar stellen. En dan ook niet zielig doen over leeftijd en shit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon pesten verbieden. Probleem opgelost.
Goed dan ga ik nu de deur uit om alles wat zwakker is dan mij af te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Pesten is natuurlijke selectie. Het scheidt de sterken van de zwakken en voert de laatsten af naar het afvalputje van de maatschappij. Krijgen geen vrouw, planten zich niet voort en plegen zelfmoord.
Waarom de moeite nemen? Het hangt zichzelf toch wel op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:13 schreef McKillem het volgende:
Goed dan ga ik nu de deur uit om alles wat zwakker is dan mij af te maken.
Niet echt. Natuurlijke selectie hebben we (tijdelijk) uitgeschakeld. De gepeste leerlingen zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon doorleven (zij het met behulp van therapie of iets anders) en later in het leven copuleren met een persoon van het andere geslacht waardoor de genen doorgegeven worden. Misschien leuk om een discussie te houden over hoe we ons eigen graf graven met moderne gezondheidszorg? Geinteresserden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Pesten is natuurlijke selectie. Het scheidt de sterken van de zwakken en voert de laatsten af naar het afvalputje van de maatschappij. Krijgen geen vrouw, planten zich niet voort en plegen zelfmoord.
godsamme, een ziek kind vergelijken met een verkrachter .. en dat noemt mij engquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We moeten die arme verkrachters ook niet meer hun vrouwelijk vlees uit handen nemen. Ze kunnen heel vervelend reageren als je hen hun routine doorbreekt.
Wat ben jij een eng wijf zeg.
ADHD, autisme, Asperger, LUIHEID!!!!111quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
Het is afschuwelijk maar ik weet van dichtbij hoe ingewikkeld dit is. Voor veel autistische kinderen is er eigenlijk gewoon geen geschikt onderwijs en vaak lopen ze daardoor tegen dit soort dingen op. Dit was al een speciale school maar vaak zitten daar bijvoorbeeld veel ADHD-kinderen op, dat botst enorm met autisten.
Het kind is niet ziek. Het wordt ziekgepraat door anderen. Precies hetzelfde als verkrachters.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:02 schreef moussie het volgende:
[..]
godsamme, een ziek kind vergelijken met een verkrachter .. en dat noemt mij eng
Precies. Syndroom van Down is een sociale constructie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Het kind is niet ziek. Het wordt ziekgepraat door anderen. Precies hetzelfde als verkrachters.
Dat is nu net weer wel genetisch aantoonbaar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Precies. Syndroom van Down is een sociale constructie.
Zeg, dat is MIJN zinnetje uit het topic over het koppel in Geldermalsenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:42 schreef moussie het volgende:
dus jij gaat even op de stoel van het kwalificeerde personeel zitten en hun vertellen hoe ze hun werk moeten doen ..
ik zat dan ook puur op de post van voss te reageren .. niet op de OPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
![]()
a) Het meisje in de OP is niet "zwaar autistisch, ze heeft pdd-nos.
dat weet ik niet, dat weet jij niet, maar waar het om gaat, dat weet voss ook niet .. het kan een kleine etter zijn maar net zo goed een autistisch kind met woedeaanvallen .. en heeft hij met zijn actie het lopende behandelplan 2 jaar achteruit gezetquote:b) Van Pietje is alleen bekend dat hij op een SBO-school zit. Hoe weet jij nou dat het geen kind is dat "gewoon" moeilijk opvoedbaar is?
Dat is anyway om aan de leerkracht te beoordelen, die kent zowel de leerling als de situatie .. voss heeft zich te beperken tot zijn job, PC's repareren, en al moet je 50 keer dezelfde PC opknappen, so what, dat is je baan, daar wordt je voor betaald .. niet om de leraar te vertellen hoe die zijn werk moet doenquote:c) De docent hoeft de computer niet te repareren, dat moet vosss doen. En als de docent drie keer achter elkaar de computer laat slopen zonder in te grijpen, dan mag je redelijkerwijs verwachten dat de docent ofwel Pietje niet onder controle heeft, ofwel het hem geen fluit interesseert of de computer nog 10 keer gesloopt wordt.
tja, ik begrijp het gevoel wel .. net vechten tegen de bierkaai .. maar het is je werk, daar wordt je voor betaald, niet om het voor jou prettiger te maken of te houden, maar om zieke kinderen een zo goed mogelijke plek in de maatschappij te geven .. en als dat betekend dat je tijdens dat traject 50 keer dezelfde computer repareert voor zo'n kind geleerd heeft met zijn woede om te gaan, dan doe je dat .. zoals gezegd, je wordt betaald om je werk te doen, niet om het prettig te vindenquote:En dan zul je zelf een grens moeten trekken om je werk prettig te houden.
quote:Later volgde op advies van zijn raadsman een tweede aangifte, wegens doodsbedreiging.
Daders straffen misschien?quote:De Brigantijn kon niet voor haar veiligheid instaan,
En ook jij bent volledig waanzinnig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef Waterwereld het volgende:
En die computerjongen? Het is je vrij om een andere baan te zoeken hoor. Neem aan dat je het niet vrijwillig doet (zo'n type lijk je me nl niet, maar kan me vergissen) Personeel is vervangbaar, net als werkgevers.
Praat ik het ettertje niet goed, maar je bent niet meer dan iemand die de school moet betalen, dus je doet gewoon je werk, of je doet het niet en je krijgt geen geld.
het is een uitdrukking die wel vaker gebruikt wordt als het om iemand gaat die hoofdzakelijk zittend werk doet .. welk gedeelte ervan is van JOU ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:33 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Zeg, dat is MIJN zinnetje uit het topic over het koppel in Geldermalsen
Helpt het om iemand met een andere mening dan die van jou de mond te willen snoeren door ze idioot waanzinnig etc etc te noemen? Ik zie je het heel vaak doen nlquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ook jij bent volledig waanzinnig.![]()
Hulde juist voor de zelfwerkzaamheid, het pro-actief handelen en het probleem bij de bron aanpakken van meneer de computerheld (was het vosss?). Hij durfde juist buiten de gebaande paden te treden en het teringettertje aan te pakken (waar meneer de directeur, bang voor de slechte naam van de school, dat niet wilde/durfde).
quote:Ik zeg: "Pc van pietje? Die pc is eigendom van de school, en just for the record, die heb ik gisteren geformatteerd en komt op zn vroegst over een maand terug in de klas."
Je hoeft niets. Je bent vervangbaar.quote:Ja dahaaag, krijg lekker de vinkentering, ik maak helemaal niks meer voor dat kutjong
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:28 schreef moussie het volgende:
weet jij veel wat voor kind dat is, weet jij veel welk behandelplan over jaren je daar gefrustreerd hebt ?
Je vraagt erom. En die moussie helemaal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:37 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Helpt het om iemand met een andere mening dan die van jou de mond te willen snoeren door ze idioot waanzinnig etc etc te noemen? Ik zie je het heel vaak doen nl![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |