Zo noemen ze de patat daar.quote:
Ik dacht dat 'steakfrites' de benaming was voor de combinatie 'steak met frites'?quote:Op zondag 2 november 2008 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo noemen ze de patat daar.. 't Zijn in ieder geval van die lekkere dikke frieten, heerlijk.
Ik kan echt niet meer dan frikandel eten. Dan vind ik ze ineens zó smerig!quote:Op zondag 2 november 2008 11:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vannacht trouwens frikandellen met mayo zitten nassen nadat we terugkwamen van de Ierse pub.
Ik heb daar geen oranje haarquote:
Vette hap na stappen is het lekkerste wat er is.quote:Op zondag 2 november 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer dan frikandel eten. Dan vind ik ze ineens zó smerig!.
Ziet er oranje uit, maar je ogen zijn vast ook niet echt rood.quote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar geen oranje haar.
Maar mijn haarkleur verandert best wel vaak, zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Meestal is het donkerblond, soms goudblond, soms lichtblond en soms neigt het gewoon naar lichtbruin.
Lie-Lah. Op z'n Engels is Lila ook al Laaj-lah, dus daar hoefden we de extra "h" niet voor te latenquote:Op zondag 2 november 2008 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morning! Haha die dronkenmansberichtjes![]()
Toffe foto's van Kim met dochter! Ze heet Lilah begrijp ik? Da's zo'n toffe naam! Op zn Engels (Laaj-lah) of zn Nederlands (Lie-lah)? Beide opties zijn tof!![]()
Ik bedoel dus dat ik hooguit 1 frikandel kan eten. Ik vergeet steeds woordjes. Ben niet zo scherp vandaagquote:Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vette hap na stappen is het lekkerste wat er is.
Er zijn geen andere momenten om vette happen te eten voor mij.
Oeh, maar wildplateau en everzwijn.quote:Op zondag 2 november 2008 11:38 schreef Aventura het volgende:
Gisteren uit eten geweest. Daar waar de anderen als voorgerecht een wildplateau van de chef namen (bord vol met vlees), nam ik een soepje. Daar waar iedereen een everzwijn nam als hoofgerecht, nam ik een entrecootje. En ik had thee na (wel met een paar bonbons). Prima gedaan dacht ik zo
Zoeteke is eerder Vlaamsquote:Op zondag 2 november 2008 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die doe ik in m'n thee. Is dat Vlaams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |