iets met bier, een boot, vrouwenquote:
wie maakt zich nou ook druk over slaap als er een lekkere vrouw bij isquote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Ezzer het volgende:
[..]
iets met bier, een boot, vrouwen, voetbal en nog meer vrouwen
naja eigenlijk maar 1
![]()
owja en twee nachten met maar 2 uur slaap...
Go ahead,quote:Op maandag 17 november 2008 12:17 schreef Ezzer het volgende:
het was een goed weekend...zeg maar heel goedzeg eigenlijk maar gewoon super goed
*feels like sharing*
Ik zal jullie maar niet vervelen met nasty detaillesquote:Op maandag 17 november 2008 12:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Go ahead,
* Sitethief gaat zitten en luistert aandachtig
Kom maar op met die details dan!quote:Op maandag 17 november 2008 12:17 schreef Ezzer het volgende:
het was een goed weekend...zeg maar heel goedzeg eigenlijk maar gewoon super goed
*feels like sharing*
Dan hebben wij dus beide een soortgelijk weekend gehad xDquote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Ezzer het volgende:
[..]
iets met bier, een boot, vrouwen, voetbal en nog meer vrouwen
naja eigenlijk maar 1
![]()
owja en twee nachten met maar 2 uur slaap...
Leuk he zulke weekendenquote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef Stakky het volgende:
[..]
Dan hebben wij dus beide een soortgelijk weekend gehad xD
heerlijk en ik denk dat er voor in de toekomst nog wel iets meer in het vat zit.quote:
Haha, wat nobelquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:37 schreef Stakky het volgende:
[..]
heerlijk en ik denk dat er voor in de toekomst nog wel iets meer in het vat zit.
Aangezien de dagen donkerder worden, de nachten langer. En het kouder wordt, zal ik haar toch maar even de winter maanden door moeten helpen denk ik
Begin stiekem zelfs een beetje verliefd te worden ben ik bang voorquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:37 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Haha, wat nobelspread the love!
Denk dat ik mezelf ook maar opoffer
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:17 schreef Stakky het volgende:
[..]
Begin stiekem zelfs een beetje verliefd te worden ben ik bang voor
maja gister al weer de eerste schermutselingen gehad xDquote:Op woensdag 19 november 2008 12:23 schreef Wexy het volgende:
verliefd zijn is veel leuker.. en makkelijker dan.... wat waren we nog jong toen en wisten niets van houden vahahahan
Omg, dat is wel heel erg snel. In het begin heb je toch alleen maar sex?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef Stakky het volgende:
[..]
maja gister al weer de eerste schermutselingen gehad xD
Ze is nogal een beetje snel aangebrand of jaloers weet niet precies hoe ik het moet zeggen.
Heb nogal een druk sociaal leven, en om het zo maar te zeggen onhandige werktijden aangezien ik meestal begin met werken om 13:00 tot een uurtje of twaalf, en zij werkt 9-5. Dus dat gaat nog wel wat worden
En omdat ik al zo'n 7,5 jaar in de horeca werk veel oud collega'. Waaronder veel vrouwen en daar heeft ze het een beetje moeilijk mee zei ze. Omdat ik zo vrij met ze omga.
Vrouwen .......
Veel sex en heel veel tongen, zo heftig was m'n vorige relatie niet eens begonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:46 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Omg, dat is wel heel erg snel. In het begin heb je toch alleen maar sex?Maar serieus, dat lijkt me wel irritant, voor beide partijen. Misschien moet ze er gewoon even aan wennen.
uhu ik weet het.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Horeca/niet-horeca relaties zijn verdomd moeilijk.
Het is mij nog nooit gelukt.
yeap, zoals ik bijv. op m'n werk omga met m'n collega's zou op elk ander willekeurig bedrijf dus volledig fout gaan xDquote:Op woensdag 19 november 2008 19:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Behalve dat, de omgangsvormen in de horeca zijn - in mijn ervaring - onbegrijpelijk voor 'buitenstaanders'. Zowel tussen collega's onderling als naar de gasten.
sjokoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 20 november 2008 10:12 schreef Sitethief het volgende:
Moguh allemaal!
* Sitethief zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder.
Tuurlijk ik ken ook wel een aantal succes verhalen, maar het blijft heel moeilijk. Om het ook echt een succes te maken. En bij m'n vorige relatie dacht ik in het begin dat het niks zou worden. Ging later stukken beter met uitzondering van de laatste 3-4 maanden. Toen holde alles in eens achter uit.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef BlueMage het volgende:
Hm ff over horeca/niet horeca relaties, ken 'n stel dat al 10 jaar getrouwd is: man werkt ook in de horeca en vrouw niet, is wel mogelijk, ze hebben geen kinderen, dat dan weer niet.
M.
wil je mij niet een keertje aan komen randenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi precies.
Ik rand collega's regelmatig bijkans aan
Waar werk je?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef Stakky het volgende:
[..]
wil je mij niet een keertje aan komen randen
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:57 schreef maedel het volgende:
Aha, dus nou gaan we heterodating doen in een pottentopic
Beetje 'n bi topic dit sowieso dacht ik altijd.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:57 schreef maedel het volgende:
Aha, dus nou gaan we heterodating doen in een pottentopic
Ja, die discussie ga ik niet meer aan hoor. En zeker niet in dit stadiumquote:Op vrijdag 21 november 2008 05:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Beetje 'n bi topic dit sowieso dacht ik altijd.
M.
Maar jij bent er welquote:Op donderdag 20 november 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroekie is op vakantie (toch?) en wonderer is in [HOMO].
Ja, das mij te ver wegquote:Op donderdag 20 november 2008 17:11 schreef Stakky het volgende:
[..]
een 5 Sterren hotel in amsterdamse binnenstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |