yeap, zoals ik bijv. op m'n werk omga met m'n collega's zou op elk ander willekeurig bedrijf dus volledig fout gaan xDquote:Op woensdag 19 november 2008 19:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Behalve dat, de omgangsvormen in de horeca zijn - in mijn ervaring - onbegrijpelijk voor 'buitenstaanders'. Zowel tussen collega's onderling als naar de gasten.
sjokoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 20 november 2008 10:12 schreef Sitethief het volgende:
Moguh allemaal!
* Sitethief zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder.
Tuurlijk ik ken ook wel een aantal succes verhalen, maar het blijft heel moeilijk. Om het ook echt een succes te maken. En bij m'n vorige relatie dacht ik in het begin dat het niks zou worden. Ging later stukken beter met uitzondering van de laatste 3-4 maanden. Toen holde alles in eens achter uit.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef BlueMage het volgende:
Hm ff over horeca/niet horeca relaties, ken 'n stel dat al 10 jaar getrouwd is: man werkt ook in de horeca en vrouw niet, is wel mogelijk, ze hebben geen kinderen, dat dan weer niet.
M.
wil je mij niet een keertje aan komen randenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi precies.
Ik rand collega's regelmatig bijkans aan
Waar werk je?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef Stakky het volgende:
[..]
wil je mij niet een keertje aan komen randen
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:57 schreef maedel het volgende:
Aha, dus nou gaan we heterodating doen in een pottentopic
Beetje 'n bi topic dit sowieso dacht ik altijd.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:57 schreef maedel het volgende:
Aha, dus nou gaan we heterodating doen in een pottentopic
Ja, die discussie ga ik niet meer aan hoor. En zeker niet in dit stadiumquote:Op vrijdag 21 november 2008 05:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Beetje 'n bi topic dit sowieso dacht ik altijd.
M.
Maar jij bent er welquote:Op donderdag 20 november 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroekie is op vakantie (toch?) en wonderer is in [HOMO].
Ja, das mij te ver wegquote:Op donderdag 20 november 2008 17:11 schreef Stakky het volgende:
[..]
een 5 Sterren hotel in amsterdamse binnenstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |