quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
2 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Hai!
Jullie gaan veel te snel zeg! En dat eerste plaatje is
leuk setjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor maedel, beetje klein alleen, maar goed, mn schoenen zie je wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, ik sta liever zonder hoofd op de foto
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
handig zo'n fotoreminder voor zometeenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het zelfs nu nog te vroeg is......quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:32 schreef maedel het volgende:
![]()
En dan nu, de uitslag!
Maar daar zal het wel een beetje vroeg voor zijn
Als je wil kan je me wel ff PM'en als je wat in 't Engels (of Nederlands) moet doen, ik wil wel helpen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs nu nog te vroeg is......
Gisteren druk bezig geweest om te kijken of ik vrijstelling kan krijgen voor Engels en Nederlands.
Nou Nederlands gaat misschien nog wel lukken om vrijstelling te krijgen.. Ik vrees dat Engels toch geen vrijstelling gaat worden.. Moet je ineens een sollicitatiebrief schrijven in het engels. En dat is in het nederlands voor mij al een crime.. laat staan in het engels... pffff
Maar goed.. Als ik drie jaar bij mn huidige opdrachtgever blijf heb ik aan het eind van die drie jaar een MBO opleiding te pakken... toch leuk
Nederlands is geen probleem. Engels moest ik gisteren maken.. Luistervaardigheid schrijfvaardigheid en leesvaardigheid... Luisteren en lezen ging prima... schrijven een stuk minder... Komt denk ik ook omdat ik al ruim 9 jaar geen schoolbank of boek meer heb gezienquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je wil kan je me wel ff PM'en als je wat in 't Engels (of Nederlands) moet doen, ik wil wel helpen.
M.
idd flink vaak gaan beesten... dan kun je vanzelf versierenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uitslag, was gezellig
Dat was t, ik kan geen vrouwen versieren, tis officieel
Nee, denk dat ik gewoon wat vaker moet gaan, iedereen kent elkaar.
En nu ga ik
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uitslag, was gezellig
Dat was t, ik kan geen vrouwen versieren, tis officieel
Nee, denk dat ik gewoon wat vaker moet gaan, iedereen kent elkaar.
En nu ga ik
Nou ja, ik vond het wel grappig adt hij er was en wist dat ie je kende enzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]jezelf laten versieren dan. Ik hoorde dat je nog naar me gevraagd had.
Ik heb zitten twijfelen, maar zit in een moeilijke periode nu, die nogal wat energie vergt, vooral emotioneel. En ik heb besloten verstandig te zijn en voorlopig een goede nachtrust voor alles te laten gaan. Ik ga binnenkort wel weer eens mee.
toen verkeerde ik nog in diepe rustquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:32 schreef maedel het volgende:
![]()
En dan nu, de uitslag!
Maar daar zal het wel een beetje vroeg voor zijn
Aaarghhquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zefls niet een foto van de rode pumps op de ballustrade
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze is wel superlenig en kan haar been heel hoog optillen
Ik zal er om denkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:17 schreef BlueMage het volgende:
Nou ja gil maar Wexy als je hulp nodig hebt ('gillen' via de PM dan, niet letterlijk) met Engels of wat dan ook.
Ik verveel me verder maar ja, niets nieuws.
M.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het wel grappig adt hij er was en wist dat ie je kende enzo
Dus was wel nieuwsgierig.
Mooie jongen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog te melden dat hij ook erg geestig is
haar collega Ang3l uit het [HOMO] topicquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben nu zó nieuwsgierig wie 'hij' is, damn
Ahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haar collega Ang3l uit het [HOMO] topic
[HOMO] #2216 waar men zich in extravagante luxe baadt
jij kent Rik ? hij is inderdaad wel een geschikte gastquote:Op zondag 2 november 2008 00:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Aha
Hee, de andere jongen op deze foto ken ikOf althans, die ontmoette ik eens een keertje. Die is heel gezellig
Jij kent hem ook?quote:Op zondag 2 november 2008 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kent Rik ? hij is inderdaad wel een geschikte gast
it's a small world afterall
kennen is een groot woord, maar ik kom hem af en toe wel eens tegen en dan maken we altijd wel even een praatjequote:Op zondag 2 november 2008 00:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jij kent hem ook?
Grappig men.
Zijn (vroegere?) beste vriendin is een vriendin van mijn beste vriend
Doe hem maar groetjes uit Groningen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kennen is een groot woord, maar ik kom hem af en toe wel eens tegen en dan maken we altijd wel even een praatje
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben nu zó nieuwsgierig wie 'hij' is, damn
quote:Op zondag 2 november 2008 00:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Aha
Hee, de andere jongen op deze foto ken ikOf althans, die ontmoette ik eens een keertje. Die is heel gezellig
Wie wie wie?quote:
O diequote:Op zaterdag 1 november 2008 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haar collega Ang3l uit het [HOMO] topic
[HOMO] #2216 waar men zich in extravagante luxe baadt
quote:Op zondag 2 november 2008 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ene die een beetje raar in zijn hoofd is.
Werd ik geroepen?quote:Op zondag 2 november 2008 15:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mensen die raar in het hoofd zijn
Dat kon er toch maar eentje zijn?quote:
Dat zei vandaag nog iemand tegen me !quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze is wel superlenig en kan haar been heel hoog optillen
Dit is voor Sinterklaas, gevulde speculaas, subtiel he!quote:
alles heb ik over voor jullie webevindenquote:Op maandag 3 november 2008 10:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Stroek is de koffiedame van niet-hetero fok
Die staat op Singstar '90'squote:
Singstarquote:
lekker hoorquote:Op maandag 3 november 2008 12:40 schreef maedel het volgende:
*ronddeelt
Ik heb zelf al 2 stukken op
-iets over "dikke kont" en "wel houden"-
Ja, ook ik ben op een bepaalde dag geboren hèquote:Op maandag 3 november 2008 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
wat is de reden dat er vlaai is ?
en niemand die tot op heden een verjaardags hymne heeft aangeheven ter meerdere eer en glorie van je ?quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben op een bepaalde dag geboren hè![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niemand die tot op heden een verjaardags hymne heeft aangeheven ter meerdere eer en glorie van je ?
het fok koor heft een lied aanquote:
Ok, gadverquote:Op maandag 3 november 2008 16:21 schreef Sitethief het volgende:
Gefeliciteerd maedel!.
[ afbeelding ]
Ik weet wel wat jij lekker vindtquote:Op maandag 3 november 2008 17:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, gadver
Die Jodie special is wel heel gaaf![]()
![]()
Ja, dat dacht ik al, maar ik vond 'm te bijzonder om 'm niet te postenquote:Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef maedel het volgende:
al vind ik die met dat handdoekje een beetje eng hoor
maar jij BENT toch ook een plaatjequote:Op maandag 3 november 2008 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb geen plaatjes!
jij hebt mogen proeven ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, de taart die Sitethief postte is te onsmakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |