quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef invine het volgende:
Passen de velgen van een clio 16v er niet onder? Zal denk ik ook wel leuk staan! Blijft een mooi project dit en tof dat je het meeste zelf doet
quote:
I know, thnx for the info thoughquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
Zijn de standaard Speedlines van een 205 1.9 GTI.
Speedline zat ook onder de Clio Williams.
Velgen op de foto heb ik zelf koperkleurig gespoten.
Is dit een 1.9? Dan valt het vermogen nog mee imo. 6.4 van 0 naar 100 vind ik dan wel weer zeer indrukwekkend.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef _Drake_ het volgende:
Even een update:
Inmiddels rijd hij al sinds een paar maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de pijnbank
[ afbeelding ]
Uiteindelijk scoorde we afgerond 138pk en 160nm wat voor een bijna standaard 16v erg netjes is, verloop is ook erg mooi met geen dipjes e.d.
(Groene lijn is standaard, blauwe is na aanpassing van ecu).
[ afbeelding ]
Prestaties maar even gemeten:
[ afbeelding ]
0-100 in 6.4 sec met 2k rpm half gas vanuit stilstand, het is echter zeer lastig om een fatsoenlijke meting te doen met het vermogen/grip/gewicht (met name het gebrek aan de laatste 2). Grip in zijn 1 is 0,0, de achteras is te slap waardoor de voorwielen omhoog getrokken worden (achteras word nog vervangen).
Zodra je op de 3/4k zou kunen launchen zal de 0-100 tijd makkelijk richting de 6 rond kunnen.
Momenteel weegt hij leeg exact 760 kilo
Inherent aan het ontwerp van een TU blok, Xu ligt wel omgekeerd en zelf gekanteld. Aanzich is het geen ramp veel merken hebben een orientatie zoals bij deze, vrij normaal zelfs. Plus alles is vrij licht uitgevoerd mechanisch is een TU ook enorm sterk in verhouding met het gewicht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef blup het volgende:
Ik snap maar niet waarom Citroen lucht achterop het blok zit en uitlaat voor...![]()
![]()
Dit lijkt me logischer.
[ afbeelding ]
Clio williams 2.0 16v (150pk 175nm @ 6100)
Inmiddels is dit geen cheapass project meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |