Nee gelukkig niet als ik dit zo zie..... dit bedoel ik nou met mensen die een auto niet waard zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef GizartFRL het volgende:
Heb je deze ook nog langs zien komen?
Die reacties ook
Mits je de rode bedoeld: Die is al een tijdje weg.quote:Op maandag 3 november 2008 23:18 schreef invine het volgende:
Drake bezit je je 106gti nog? dacht zoiets te lezen in je OP.. of heb je weer een nieuwe?
Komt mij heel bekend voor, mensen kunnen het echt niet hebben als ze verliezen van het dingquote:Op maandag 3 november 2008 23:24 schreef kickinhard het volgende:
Maar stoplichtjes zijn leuk(En wat kunnen mensen het slecht hebben dan...)
Ja je rode stond hier op fok! toen te koop. Was een mooi ding, heb je foto's van je zilveren?quote:Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Mits je de rode bedoeld: Die is al een tijdje weg.
Echter heb ik al een half jaar lang een silveren exemplaar en die heb ik nog steeds (gelukkig). Er is een kans dat hij weggaat i.v.m de eventuele studie maar ik probeer dat (het wegdoen van de 106) zoveel mogenlijk te voorkomen.
Ja, helemaal onderaan in dit topic staan 2 foto's:quote:Op maandag 3 november 2008 23:53 schreef invine het volgende:
[..]
Ja je rode stond hier op fok! toen te koop. Was een mooi ding, heb je foto's van je zilveren?
Nee, hij mag er dan mischien niet mooi e.d uitzien maar hij zit technisch gezien stevig in elkaar.quote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef raulbouli het volgende:
Wow... dat je niet bang bent dat die uit elkaar valt op het circuit![]()
Dan praat je over een DXIquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef raulbouli het volgende:
Remmenswap is idd een must !
Mijn auto heeft er ook aan moeten geloven, standaard remmen op sommige modellen auto's zijn echt poepjes.
Dit is meer dan voldoende voor het gewicht, en het was totaal 25 euroquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom niet meteen ombouwen naar 283mm van een 307 HDI? ( of gaat ie dan over de kop bij het aanremmen van de Tarzanbocht?)
Zo'n blokje er maar in dan? http://www.autoblog.nl/ar(...)et-220-pk#post-23656
25 euro voor een complete blok..??quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Dit is meer dan voldoende voor het gewicht, en het was totaal 25 euro![]()
Als er een ander blokje in komt zal het een Tu5J4 zijn
Apart van elkaar lezen:quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
25 euro voor een complete blok..??
Klinkt als een motorcode.. Right?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Apart van elkaar lezen:
¤ 25,- voor de remmerij en een eventueel ander blok zal een Tu5J4 worden.
Wat dat ook moge zijn...
nee, doe deze maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom niet meteen ombouwen naar 283mm van een 307 HDI? ( of gaat ie dan over de kop bij het aanremmen van de Tarzanbocht?)
Zo'n blokje er maar in dan? http://www.autoblog.nl/ar(...)et-220-pk#post-23656
Moet je mij niet opschepen met Googlelinkjes, dat het een motorcode is snapte ik al.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Klinkt als een motorcode.. Right?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |