vandaar , bijna weekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oké ik wou al zeggen![]()
het is bijna weekend!!!*%#$*%*(#@%* einzzweipolizei
Ook dat slaat nergens op, je bent gewoon een dom element. Je spoort niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:03 schreef DonGuido het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we alle stekelvarkens afschieten om verder dierenhondenleed te bespraren.
F5 dekt de lading hoorquote:
Geeft niks joh..als jij een x de straat over steekt en je wordt doodgereden dan zeg ik "eigen schuld had hij de straat maar niet over moeten steken" belachelijk stuk vreten dat je er bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:03 schreef DonGuido het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we alle stekelvarkens afschieten om verder dierenhondenleed te bespraren.
hap toch niet eens zo johquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op, je bent gewoon een dom element. Je spoort niet.
Ik vind zulke dingen voor alle dieren zielug.
Knap hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben trots op jullie en een nieuw topic zonder dubbele en een nummer wat klopt, nu volhouden
zo volgens mij moet even een paar mensen hier flink aan de waterpijp lurkenquote:
Volgens mij moet jij even je bakkes houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo volgens mij moet even een paar mensen hier flink aan de waterpijp lurken
zeg krijgen we nu nog een beloning ofzo ? voor niets gaat de zon op. je weet tog ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben trots op jullie en een nieuw topic zonder dubbele en een nummer wat klopt, nu volhouden
quote:
of niet ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij even je bakkes houden
Inderdationquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg krijgen we nu nog een beloning ofzo ? voor niets gaat de zon op. je weet tog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |