abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62935309
Vraag me af wat beter is. Plotsklaps overlijden of dat het een hele tijd duurt. Bij het ene is de klap groter en bij de andere blijf je maar bezig ermee en weet je nooit precies wanneer je het te horen krijgt. Voor de persoon die sterft lijkt me plotsklaps nog het beste wanneer er niets meer overblijft om van te genieten, als je maar in bed moet blijven liggen waarbij je ook nog eens bang gaat zijn wat er na de dood gaat komen. Maar goed, nogmaals, het hoort bij het leven, kan makkelijk gezegd zijn en dat is het ook maar in principe is het waar. Geen enkel mens wordt uitgesloten wat dat betreft. Gaat het om de dood van dierbaren of eigen dood dan zijn we allemaal hetzelfde en gelijk, in het leven zelf zijn er dan grote verschillen maar dan denk ik vaak van, je bent langer dood dan levend in dit bestaan dus de verschillen zijn dan best klein tussen mensen onderling ondanks dat je in een leven van 80 jaar lang totaal verschillend kan zijn op verschillende gebieden als welvaart en armoede en ziekte of gezondheid plus hoe mensen verder in het leven staan in algemene zin.

Genoeg bezig geweest weer ermee, straks ff wandeling maken maar eerst ff koffie drinken. Wilde vandaag nog ff op ziekenbezoek maar ga morgen denk ik. Vandaag gaan andere mensen langs dus dan wordt het te druk ook.

[ Bericht 30% gewijzigd door Topspin op 04-11-2008 14:28:46 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_62947483
Ik zeg dag

Ipod mee naar bed en hopelijk een fijne dromenavond Voor het slapen gaan mediteren en visualiseren en dan hopelijk geweldige dromen.

Tot morgen en als ik niet wakker word tot overmorgen
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')