abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63200498
fijn dat het met oma goed was vandaag!
pi_63200586
Danke drac

Ene moment is het alsof ze weer in het restaurant mee kan gaan in plaats van in bed te blijven liggen zoals afgelopen maand en andere dag lijkt het te zijn alsof het ieder moment kan over zijn. Blijft vreemd allemaal.

Hoe is het met jou vanavond? Lekker rustig avondje?
Genieten is toegestaan!!!
pi_63200623
idd lekker rustig avondje zit al lekker in bed met de laptop erbij
pi_63200676
Iedere mooie en goeie dag is er een. Had gister ook weer zo'n ervaring. Ik liep van werk naar station. Onderweg wilde ik een vrouw passeren en tijdens het passeren keek ik opzij. Zij grotte me en maakte een opmerking over de kleur van mijn haar. Vond ze gewaagd en wel mooi. Ik bedank en ze begon verder te praten. Dat haar kleur voor haar doen nu ook gewaagd was, maar dat het een pruik was, aangezien ze door de chemo alles kwijt was. Ik vroeg haar of het goed ging en of dat haar dus terug zou komen. Ze keek me aan en zei: weet je, het is allemaal zo relatief, en er rust zo'n taboe op om daarover te praten. De dood, ziekte. mensen kunnen er niet tegen. Nou ja... we hadden het er zo eens over en zij was blij daar wat erkenning in te vinden en om een oor te vinden. Ik blij dat ik iemand blij had gemaakt.
Het maakt wel dat je waardeert wat er wel is en wat goed is. Voelde wel bijzonder aangezien ik me helemaal niet zo tof voelde.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63200750
mooi verhaal nok, bijzondere ervaring
pi_63201397
Mensen die het zwaar hebben willen altijd een luisterend oor, je hebt echt iemand blij gemaakt door even te praten en te luisteren Nok. Vaak kunnen ze hun verhaal niet kwijt ook omdat andere mensen zelfs in hun directe nabije omgeving druk bezig zijn met hun eigen leven.

Ik ga nu op de bank liggen.

Dag Drac en Nok Ik neem laptop niet mee naar bed, ipod wel ff maar ik ga direct proberen in slaap te vallen zometeen.
pi_63201452
weltrusten topspin
pi_63201558
slaap lekker TS
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63211570
smorgens

ik wordt rond 0900 opgehaald om naar mn zoessie te gaan!
pi_63211734
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef draculettetje het volgende:
smorgens

ik wordt rond 0900 opgehaald om naar mn zoessie te gaan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63212353
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ik ben er klaar voor

ow daar is mona
pi_63219683
Goede middag alweer

Veel plezier bij je zus Drac, en vamp plezier met het bezoek

Denk dat ik mijn dromen in word ga opschrijven vanaf nu, misschien ook maar steeds de laptop naast het bed leggen en 's nachts bij het wakker worden direct even opschrijven van de droom. Echt de meest vage dromen maar de helft vergeet ik weer.

Nu ff koffie, moet naar de kapper maar heb totaal geen zin dus ik stel het nog ff uit.
pi_63238874
het was een kort bliksem bezoek bij vamp
pi_63241338
Why?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63243801

Na een frisse douche en de nodige koffie en energy drink gaat het weer enigszins maar ik was me toch duf toen ik opstond. Wordt tijd om eens aan conditie te gaan werken, maar dat heb ik me al zo vaak voorgenomen ook. 10 minuten per dag even cardio doen zou toch niet moeilijk moeten zijn....toch maar eens een nieuwe poging gaan wagen om conditie te gaan verbeteren.
pi_63247656
lekker bijkom dagje
cursus met ronja ging prima de lat wordt weer hoger gelegd!
pi_63280823
smorgens
pi_63285693
Goede middag, ben niet zoveel online als afgelopen weken, even een time-out wat dat betreft. Veel gelezen afgelopen dagen en films gekeken, ook langer en vaker met de hond gaan lopen. Alsnog meer besteding nodig maar zoals gezegd gaat dat snel gebeuren. Denk wel dat ik aangeef dat ik in 2009 die frisse start wil gaan doen, begin januari 2009 om nu nog 2008 even uit te zitten zoals de rest van het jaar en dan met oud op nieuw even vooruit en terug kijken
pi_63307726
ik vind het nu trouwens heerlijk met de hond buiten
alleen jammer dat ik zelf daarna zo lang koud blijf!
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:11:33 #245
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_63317763
Middag allemaal. Heerlijk weer vandaag vind ik! Koud maar juist heerlijk op de fiets Daar krijg je het ook eerder warm van dan koud
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_63318696
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
Middag allemaal. Heerlijk weer vandaag vind ik! Koud maar juist heerlijk op de fiets Daar krijg je het ook eerder warm van dan koud
ik heb er anders aardig lang over gedaan om weer warm te worden vandaag
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:44:44 #247
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_63320164
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik heb er anders aardig lang over gedaan om weer warm te worden vandaag
Misschien ipv gaan lopen met de hond gaan rennen of fietsen met de hond? ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_63320798
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Misschien ipv gaan lopen met de hond gaan rennen of fietsen met de hond? ?
metro je hebt het tegen mij! da gaat niet werken hoor
pi_63322097
Hallo

Op gesprek geweest vandaag en duidelijkheid gekregen, in december al een aanzet richting drukker leven.

Openbaar vervoer was zoals gewoonlijk weer een hel. Mensen die dringen bij de deur van de bus om een zitplaats te krijgen en vervolgens alle zitplaatsen bezet en dan nog mensen die moesten staan. De verwarming stond ook nog eens hoog en ik zat net bij de verwarming, sowieso al de lichaamswarmte van zoveel mensen in een kleine ruimte en dan de verwarming erbij. Kreeg het ff benauwd in de bus, niet eens clausterfobie maar de hitte. Wilde zoals vaker gebeurt 5 haltes eerder uitstappen maar het regende. Dan zit er nog iemand naast je terwijl er niet genoeg ruimte is voor 2 mensen en zo kan het lijstje doorgaan wat me tegenstaat aan OV.

Auto is echt luxe Niet afhankelijk zijn van dat klote OV. Snap ook niet waarom ze geen grotere bussen bouwen ( zoals dubbeldekkers) of 2 bussen laten rijden op drukke lijnen. Zal wel teveel geld kosten. Zouden ze 2 bussen laten rijden dan zou het OV meteen minder erg zijn. Dan vragen ze zich ook nog eens af waarom mensen niet de auto laten staan, het is dat ik nog steeds niet echt mag rijden op dit moment door bepaalde medicijnen, is dat in de toekomst wel mogelijk dan is een auto het eerste wat ik wil en daar zou ik het roken ook voor laten liggen mocht ik iedere dag de auto "nodig" hebben.

[ Bericht 39% gewijzigd door Topspin op 18-11-2008 18:11:53 ]
pi_63336682
mooi bericht topspin en fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen
openbaar vervoer blijft idd wel matig geregeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')