Hallo

Op gesprek geweest vandaag en duidelijkheid gekregen, in december al een aanzet richting drukker leven.
Openbaar vervoer was zoals gewoonlijk weer een hel. Mensen die dringen bij de deur van de bus om een zitplaats te krijgen en vervolgens alle zitplaatsen bezet en dan nog mensen die moesten staan. De verwarming stond ook nog eens hoog en ik zat net bij de verwarming, sowieso al de lichaamswarmte van zoveel mensen in een kleine ruimte en dan de verwarming erbij. Kreeg het ff benauwd in de bus, niet eens clausterfobie maar de hitte. Wilde zoals vaker gebeurt 5 haltes eerder uitstappen maar het regende. Dan zit er nog iemand naast je terwijl er niet genoeg ruimte is voor 2 mensen en zo kan het lijstje doorgaan wat me tegenstaat aan OV.
Auto is echt luxe

Niet afhankelijk zijn van dat klote OV. Snap ook niet waarom ze geen grotere bussen bouwen ( zoals dubbeldekkers) of 2 bussen laten rijden op drukke lijnen. Zal wel teveel geld kosten. Zouden ze 2 bussen laten rijden dan zou het OV meteen minder erg zijn. Dan vragen ze zich ook nog eens af waarom mensen niet de auto laten staan, het is dat ik nog steeds niet echt mag rijden op dit moment door bepaalde medicijnen, is dat in de toekomst wel mogelijk dan is een auto het eerste wat ik wil en daar zou ik het roken ook voor laten liggen mocht ik iedere dag de auto "nodig" hebben.
[ Bericht 39% gewijzigd door Topspin op 18-11-2008 18:11:53 ]