dit gaat zoooo vaak fout hehquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kut, maak ik op hetzelfde moment eentje aan
hoe gooi ik die op slot ?
Standaardquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef kin238 het volgende:
waarom heb ik de hele week niets te doen en beginnen mensen aan mn kop te zeiken op vrijdag?
en hoe doe ik dat ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
[..]
dit gaat zoooo vaak fout heh
even aan een modje vragen
Je quote mijn bericht namelijk... sorry meiskequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar had ikh et over
Edit: Ik nam het gewoon voor je op
Daar weet ik wel wat opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kut, maak ik op hetzelfde moment eentje aan
hoe gooi ik die op slot ?
Jij moet gewoon eens geduld hebbenquote:
nou ?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je quote mijn bericht namelijk... sorry meiske
Ja moozie heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop..hijs beetje autistisch..HIJ MOET de nieuwe openenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Die afspraak van " Degene die 'm sluit opent een nieuwe " gaat ook lekker op hier he
ja, ik, moozzie en beller posten tegelijk als laatstequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Die afspraak van " Degene die 'm sluit opent een nieuwe " gaat ook lekker op hier he
ielkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef kin238 het volgende:
waarom heb ik de hele week niets te doen en beginnen mensen aan mn kop te zeiken op vrijdag?
de Modjes vinden het namelijk niet meer zo heul grappig dat het bij ons topic zo vaak mis gaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja moozie heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop..hijs beetje autistisch..HIJ MOET de nieuwe openen
Dus eigenlijk is het gewoon Beller z'n schuldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik, moozzie en beller posten tegelijk als laatste, maar beller stond onderaan
maar die maakt geen nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |