Crazy-Marianne.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
@Crazy-M
Haha betrapt je bent toch een man
Ps. Anders had je wel Crazy-V geheten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
apen kunnen niet denken behalve gekke aap
MooooOOOoozzie je weet wat je te wachten staat héquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja die is nog steeds niet terecht
quote:
chuckquote:
quote:
schatjequote:
quote:
Oke lieve sgat ik probeer het een keertje uit te leggen oke? Gewoon omdat ik hoor de je eigenlijk wel een toffe meid bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En je doet het nog fout ook...gewoon degene die de laatste post heeft opent een nieuwe. Niks 300 dan is ie nog niet vol.
ik had god mode onquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke lieve sgat ik probeer het een keertje uit te leggen oke? Gewoon omdat ik hoor de je eigenlijk wel een toffe meid bent.
Het topic wordt gesloten bij de 300ste post. Maar als er 3 posts tegelijk binnen komen dan heb je dus 300, 301, 302. Maar het topic ging al dicht bij de eerste van die 3 oke? Omdat het systeem beetje traag is glippen die andere 2 ertussen door.
Oke nu de volgende schets:
Stel -Mad (willekeurig hoor) post nummero 300
Dan ziet hij dat het topic vol is, het reageren knopje is disabled en hij zit op de volgende pagina
Er is een grote kans dat hij de andere berichten nog niet ziet dus hij denkt: Oke ik maak een nieuwe aan
Dan komt Mooz met post 301 en ziet dus posts 300 en 301, hij denkt: mmm ik ben de laatste whahaha pwnd -Mad [ afbeelding ]
Dus op jouw regel moet ik nu een nieuw topic aanmaken
En dan komt ook nog eens de beller aankakken met 302 (ja stoer hoor) en die moet dus eigenlijk volgens jouw regel een nieuw topic aanmaken. Hij denkt fuck you all ik ga lekker 'vergaderen' (lees rukken) dus doet het niet.
Maar hij moet het wel doen natuurlijk.
Nou kijk nu zijn er dus 3 'last posts'
En er is altijd maar een 300ste posts.
Dus de 300ste (en dus de echte locker) maakt een nieuwe aan. De rest daarna moet zijn cheats uitzetten
Ps.
Maar je profiel zegt dat je een man bentquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Crazy-Marianne.
m staat voor mijn voornaam
oh nosequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef crazy987 het volgende:
mensen
verstop uw vrouwen en br33z4h sletjes
zoek dekking allemaal
pak het bier maar uit de kast
zet de feestmuziek op
want Crazy987 is weer terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''Dude als je nou gewoon kijkt als je ziet dat het slotje erop is gegaan wie ook daadwerkelijk de laatste post heeft is er niks aan de hand. En dat hij moest vergaderen is nou eenmaal zo. Als hij met de 300ste post had gezegd dat hij moest vergaderen was hij ook pleite geweest en had hij ook geen nieuwe aangemaakt dus wat je zegt is gewoon KUTquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke lieve sgat ik probeer het een keertje uit te leggen oke? Gewoon omdat ik hoor de je eigenlijk wel een toffe meid bent.
Het topic wordt gesloten bij de 300ste post. Maar als er 3 posts tegelijk binnen komen dan heb je dus 300, 301, 302. Maar het topic ging al dicht bij de eerste van die 3 oke? Omdat het systeem beetje traag is glippen die andere 2 ertussen door.
Oke nu de volgende schets:
Stel -Mad (willekeurig hoor) post nummero 300
Dan ziet hij dat het topic vol is, het reageren knopje is disabled en hij zit op de volgende pagina
Er is een grote kans dat hij de andere berichten nog niet ziet dus hij denkt: Oke ik maak een nieuwe aan
Dan komt Mooz met post 301 en ziet dus posts 300 en 301, hij denkt: mmm ik ben de laatste whahaha pwnd -Mad [ afbeelding ]
Dus op jouw regel moet ik nu een nieuw topic aanmaken
En dan komt ook nog eens de beller aankakken met 302 (ja stoer hoor) en die moet dus eigenlijk volgens jouw regel een nieuw topic aanmaken. Hij denkt fuck you all ik ga lekker 'vergaderen' (lees rukken) dus doet het niet.
Maar hij moet het wel doen natuurlijk.
Nou kijk nu zijn er dus 3 'last posts'
En er is altijd maar een 300ste posts.
Dus de 300ste (en dus de echte locker) maakt een nieuwe aan. De rest daarna moet zijn cheats uitzetten
Ps.
Is al een keer voor hem gemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
MooooOOOoozzie je weet wat je te wachten staat hé![]()
wordt dit nummero 2quote:
Oke wat jij wiltquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
''Dude als je nou gewoon kijkt als je ziet dat het slotje erop is gegaan wie ook daadwerkelijk de laatste post heeft is er niks aan de hand. En dat hij moest vergaderen is nou eenmaal zo. Als hij met de 300ste post had gezegd dat hij moest vergaderen was hij ook pleite geweest en had hij ook geen nieuwe aangemaakt dus wat je zegt is gewoon KUT
Foto is van mijn broertje,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar je profiel zegt dat je een man bent
Je haalt mijn hersencel door de wat
Het is gewoon zo. ALs iemand besluit pleite te gaan gaat hij pleite. Dat was met zijn 300ste post ook zo geweest.quote:
eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. ALs iemand besluit pleite te gaan gaat hij pleite. Dat was met zijn 300ste post ook zo geweest.
echt welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
CRAZY987!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gekke lijperende Brabander !!!!
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
bier iemand ?
ik heb in de aanbieding:
Jupiler
Hertog jan
en m`n bloed
BARRA !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinder kinder..... kalm t is vrijdag oke!
ik denk m`n bloedquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BARRA !!!!!!!!!!!!!!!!!
OUDE BEFCHINEES !!!!!!!!!!!!!!!!
ook voor jou vliegt de trauma heliquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik denk m`n bloed
das mooi
want ik heb te veel bloed in m`n alcohol systeem
Wat nu wee r:Pquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
bier iemand ?
ik heb in de aanbieding:
Jupiler
Hertog jan
en m`n bloed
Het ging mij niet om het pleite gaan. Maar dat de 300ste niet de 301ste reactie zietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. ALs iemand besluit pleite te gaan gaat hij pleite. Dat was met zijn 300ste post ook zo geweest.
NEED..... MORE....... ALCOHOL....... IN......... MY.......... BLOOD.........quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook voor jou vliegt de trauma heli
Ok mooi,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
NEED..... MORE....... ALCOHOL....... IN......... MY.......... BLOOD.........
*faints
snoepjes met mickey mousejes er opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:54 schreef crazy987 het volgende:
en ik moet godverdomme echt eens van dat snoep afblijven wat ik op kantoor heb staan
is nu al bijna leeg godverdomme
*gooit een kratje juup aanquote:
nee van die colaflesjesquote:
Neej het gaat jou erom dat de 300ste post er altijd is. Maar wat nou als iemand in zijn 300ste post zegtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het ging mij niet om het pleite gaan. Maar dat de 300ste niet de 301ste reactie ziet
Gewoon uit je doppen kijken...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej het gaat jou erom dat de 300ste post er altijd is. Maar wat nou als iemand in zijn 300ste post zegt
DOEI IK MOET IN VERGADERING en diegene gaat dan gelijk weg....gaan we dan wachten totdat die vergadering
over is? Kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Edit: En als iedereen gewoon goed uit z'n doppen kijktis er niks aan de hand. Ik ga ook meestal als het slotje erop zit ff kijken wie de laatste post had.
ben ik een uitzondering ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej het gaat jou erom dat de 300ste post er altijd is. Maar wat nou als iemand in zijn 300ste post zegt
DOEI IK MOET IN VERGADERING en diegene gaat dan gelijk weg....gaan we dan wachten totdat die vergadering
over is? Kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Edit: En als iedereen gewoon goed uit z'n doppen kijktis er niks aan de hand. Ik ga ook meestal als het slotje erop zit ff kijken wie de laatste post had.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BARRA !!!!!!!!!!!!!!!!!
OUDE BEFCHINEES !!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |