eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. ALs iemand besluit pleite te gaan gaat hij pleite. Dat was met zijn 300ste post ook zo geweest.
echt welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
CRAZY987!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gekke lijperende Brabander !!!!
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
bier iemand ?
ik heb in de aanbieding:
Jupiler
Hertog jan
en m`n bloed
BARRA !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinder kinder..... kalm t is vrijdag oke!
ik denk m`n bloedquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BARRA !!!!!!!!!!!!!!!!!
OUDE BEFCHINEES !!!!!!!!!!!!!!!!
ook voor jou vliegt de trauma heliquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik denk m`n bloed
das mooi
want ik heb te veel bloed in m`n alcohol systeem
Wat nu wee r:Pquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
bier iemand ?
ik heb in de aanbieding:
Jupiler
Hertog jan
en m`n bloed
Het ging mij niet om het pleite gaan. Maar dat de 300ste niet de 301ste reactie zietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. ALs iemand besluit pleite te gaan gaat hij pleite. Dat was met zijn 300ste post ook zo geweest.
NEED..... MORE....... ALCOHOL....... IN......... MY.......... BLOOD.........quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook voor jou vliegt de trauma heli
Ok mooi,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
NEED..... MORE....... ALCOHOL....... IN......... MY.......... BLOOD.........
*faints
snoepjes met mickey mousejes er opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:54 schreef crazy987 het volgende:
en ik moet godverdomme echt eens van dat snoep afblijven wat ik op kantoor heb staan
is nu al bijna leeg godverdomme
*gooit een kratje juup aanquote:
nee van die colaflesjesquote:
Neej het gaat jou erom dat de 300ste post er altijd is. Maar wat nou als iemand in zijn 300ste post zegtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het ging mij niet om het pleite gaan. Maar dat de 300ste niet de 301ste reactie ziet
Gewoon uit je doppen kijken...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej het gaat jou erom dat de 300ste post er altijd is. Maar wat nou als iemand in zijn 300ste post zegt
DOEI IK MOET IN VERGADERING en diegene gaat dan gelijk weg....gaan we dan wachten totdat die vergadering
over is? Kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Edit: En als iedereen gewoon goed uit z'n doppen kijktis er niks aan de hand. Ik ga ook meestal als het slotje erop zit ff kijken wie de laatste post had.
ben ik een uitzondering ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej het gaat jou erom dat de 300ste post er altijd is. Maar wat nou als iemand in zijn 300ste post zegt
DOEI IK MOET IN VERGADERING en diegene gaat dan gelijk weg....gaan we dan wachten totdat die vergadering
over is? Kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Edit: En als iedereen gewoon goed uit z'n doppen kijktis er niks aan de hand. Ik ga ook meestal als het slotje erop zit ff kijken wie de laatste post had.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BARRA !!!!!!!!!!!!!!!!!
OUDE BEFCHINEES !!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |