STERKTE FENNIE !!!!! !!11!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:nah bedankt allemaal voor het medeleven enzo....... aan jullie heb ik ook niks ........
Kan dat mannetje niet op zijn eigen verf gaan jagen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef hondjes het volgende:
omdat mannen willen jagen, en als de prooi al dood ligt is het over.
nou ga ik even verf naar mannetje brengen,,ben ook zo een suf kid.
Nee, daar heb ik ook een hoerenhekel aan maar wat moet, dat moet.quote:
*stilquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:50 schreef Gert het volgende:
Toch schud je ze overdag óók achteloos uit je mouw. Je plempt het neer als post, maar het is eigenlijk een gedicht.
Hoerenhekel
Nachten zijn goed
voor de geest, althans
voor mij
Overdag is voor het
lichaam
* mooi
´79 is mijn geboortejaar, leuk nummer is datquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef Leandra het volgende:
Ik blijf ff hangen rond 1980.... 1979 deze keer.
Kwik en Kwak zijn anders ook geen lieverdjes.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kweek Dit is echt het grootste hoerespul op aardequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwik en Kwak zijn anders ook geen lieverdjes.![]()
" Wat stond er op 1 toen je geboren werd" is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
´79 is mijn geboortejaar, leuk nummer is dat
heel erg dat geboor, heb je al gevraagd , hoe lang dat gaat duren....misschien ook wel 6 weken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:nah bedankt allemaal voor het medeleven enzo....... aan jullie heb ik ook niks ........
ik ga weer naar bed, volgens mij is het nu weer even gestopt
Kun je het niet roken dan, dat hoerespul?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kweek Dit is echt het grootste hoerespul op aarde
Waar kan ik dat navorsen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Gert het volgende:
" Wat stond er op 1 toen je geboren werd" is ook wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |