Fijn maar kan dat niet vanavond al?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En noek: uiteraard zorg ik zondag voor een leuk setje. Voor just in case enzo.
Ik ben ook niet bepaald een geduldig type, maar tot zondag lukt het me nog wel om me in te houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Fijn maar kan dat niet vanavond al?
Nu weet ik ook alweer waarom ik zo snel samenwoonde, seks had, etc..
Ik heb daar het geduld niet voor. Het is gewoon het uitstellen van.
Wat is er mis met voorpret?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Nu weet ik ook alweer waarom ik zo snel samenwoonde, seks had, etc..
Ik heb daar het geduld niet voor. Het is gewoon het uitstellen van.
Maar ik heb al geen geduld met jullie. Kun je nagaan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bepaald een geduldig type, maar tot zondag lukt het me nog wel om me in te houden.
Moet ook weer niet te eager overkomen, tenslotte.
Met seks wachten omdat het anders inappropriate is, astemblieft.
Dat het tijd kost. Tijd is geld.quote:
Niet wegwezen! Dat is wat anders. Ik had altijd wel een neus voor relatiemateriaal of niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef hondjes het volgende:
het spel spelen is veel leuker, laat hem maar komen, anders is het een keer, en klaar is kees...misschien.
of dat moet de bedoeling zijn, dan gelijk maar neuken en weg wezen.
Daar ben ik echt mordicus tegen. Beetje hard to get spelen, the rules in acht nemen en het afwachtende vrouwtje spelen. Niet mijn rol.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef hondjes het volgende:
het spel spelen is veel leuker, laat hem maar komen, anders is het een keer, en klaar is kees...misschien.
of dat moet de bedoeling zijn, dan gelijk maar neuken en weg wezen.
Ik heb daar ook wel een neus voor. Soms is het gewoon leuk, gezellig en is seks een extraatje. Soms is seks de hoofmoot en de gezelligheid het extraatje. En heel soms (ik word niet meer zo snel verliefd) is het all of the above en zijn er ook nog kriebels die niet alleen de onderbuik kietelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
Niet wegwezen! Dat is wat anders. Ik had altijd wel een neus voor relatiemateriaal of niet.
One night stands waren dan weer niks voor mij.
Ja en wij leven allemaal mee!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Vooralsnog is dit gewoon een leuk projectje dat eventueel nog alle kanten op kan.
Waarom doen alsof het je niet interesseert?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef hondjes het volgende:
maar doen of je het niet interesseert, en denken, wat ik wil is belangrijker, dan ben je minder afhankelijk,
ze hebben het zo door , hoor.
wel, ben nieuwsgierig hoe het afloopt, succes, zal zondag aan je denken
Lees: je wilt een gedetailleerd verslag van alle seksuele handelingen die hebben plaatsgevonden, liefst met foto's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:
Copycat, ik ben wel heel erg benieuwd naar de milestones.
Oh op die fiets. Ja nee, natuurlijk ga ik mezelf niet direct aan zijn voeten werpen, maar desinteresse veinzen vind ik ook weer zo suf. Ik ben geïnteresseerd in hem, hij is geïnteresseerd in mij. Geen reden om around the bush te beaten of om me zediger voor te doen dan ik benquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef hondjes het volgende:
omdat mannen willen jagen, en als de prooi al dood ligt is het over.
nou ga ik even verf naar mannetje brengen,,ben ook zo een suf kid.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
JA, hier nog een cheerleader![]()
Als het maar niet verlammend werkt....Dat je weet dat er zomaar 10 mensen aan je denken op zondag. Zal ze al sex hebben?????
![]()
Net zoiets als op je huwelijksnacht.
We zijn allemaal de hele aanstaande zondagmiddag en -avond bloedgeil, alleen al van het idéé dat Cc mogelijk op dat moment sex heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Als het maar niet verlammend werkt....Dat je weet dat er zomaar 10 mensen aan je denken op zondag. Zal ze al sex hebben?????
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:30 schreef Gert het volgende:
We zijn allemaal de hele aanstaande zondagmiddag en -avond bloedgeil, alleen al van het idéé dat Cc mogelijk op dat moment sex heeft.![]()
Enne..
[ afbeelding ]
Fuck ik hou het nú al niet meer! En ik zit op kantoor, maar in tegenstelling tot dieene hou ik niet van flatsen in het toiletorium.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al dat er een flink aantal mensen du moment aan mijn seksleven zit te denken, laat mijn libido naar ongekende hoogtes stijgen. Er staat een grote keukentafel in dat te bezichtigen huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |