Ja, dat laat je toch nadenken, mensen met een aardappel in de keel spreken bekakt en iemand met een aardappel in de bibs??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
En dat is weer eens wat anders dan een aardappel in je keel.
Of peultjes schijten.
En dan hebben we het nog niet over die 666 DGK-SC'squote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:26 schreef dieenebart het volgende:
Hey, 99 x 300 onzinberichten. Wat een leven hebben we toch
Gisteren heel de dag weg geweest dus niente mails. Hij zou me vandaag weer mailen, dus ik wacht nog ff af. En er wordt subtiel geflirt (voor mijn doen dan, hè, subtiel isn't my middle name, to say the least). Het plan is nu dat hij getrouwd is met een rijke vrouw, de hele dag niks uitvoert en mij er als maîtresse op nahoudt en voor mij dus een pied a terre (of zo) zoekt, om af en toe binnen te wippen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef Leandra het volgende:
Thnx Cc![]()
Hoe staat het met de meeldeet?? Wordt er in de meels al een beetje flink geflirt of gaan jullie zondag gewoon "vader en moedertje op zoek naar een huis" spelen?
Hoe verzin je het!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren heel de dag weg geweest dus niente mails. Hij zou me vandaag weer mailen, dus ik wacht nog ff af. En er wordt subtiel geflirt (voor mijn doen dan, hè, subtiel isn't my middle name, to say the least). Het plan is nu dat hij getrouwd is met een rijke vrouw, de hele dag niks uitvoert en mij er als maîtresse op nahoudt en voor mij dus een pied a terre (of zo) zoekt, om af en toe binnen te wippen.
En verder gaat het van ET tot huilende herten en van de UN tot yogaënde Indiaase kinderen.
Dat waren er toch ruim 2000???quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die 666 DGK-SC's![]()
Om af en toe binnen te wippen heb je idd een beetje een fatsoenlijke locatie nodig.... altijd maar buitensex is ook eentonigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren heel de dag weg geweest dus niente mails. Hij zou me vandaag weer mailen, dus ik wacht nog ff af. En er wordt subtiel geflirt (voor mijn doen dan, hè, subtiel isn't my middle name, to say the least). Het plan is nu dat hij getrouwd is met een rijke vrouw, de hele dag niks uitvoert en mij er als maîtresse op nahoudt en voor mij dus een pied a terre (of zo) zoekt, om af en toe binnen te wippen.
En verder gaat het van ET tot huilende herten en van de UN tot yogaënde Indiaase kinderen.
Het waren bijna 4000 COSsen.... bij de SC is dat wat lastiger in te schatten, want er kwam nogal eens een SC # 666 voor.... zowel voor als ver nadat dat nummer werkelijk aan de beurt was.quote:
Dan is het geen probleem....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ja, die rijke echtgenote vindt het allemaal prima, zolang te maar discreet gebeurt. De familie, de goegemeente en de kerk enzo.
Maar die OP was legendarisch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren bijna 4000 COSsen.... bij de SC is dat wat lastiger in te schatten, want er kwam nogal eens een SC # 666 voor.... zowel voor als ver nadat dat nummer werkelijk aan de beurt was.
Sterker nog: de werkelijke SC # 666 kreeg per ongeluk bijna een verkeerd nummer door dat hele 666 gedoe
quote:
De buurvrouw heeft het maar te nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
en dan niet gaan zitten klagen over "die buren die de radio altijd zo hard hebben"![]()
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:04 schreef Manu82 het volgende:
Je bent grote vrienden met je buurvrouw?
Strijken sucks. BIG time. Doe ik dus echt zo goed als nooit. Ligt er iets in de kreukels, dan stoom ik het in mijn douche. Maar vooral koop ik bijna niks dat gestreken dient te worden. Blousjes zijn sowieso niet aan mij besteed, die passen nooit, dus dat is makkelijk. En jeans en dergelijke hoor je niet te stevenen, vind ik.quote:
Oh ja. En natuurlijk ook al weer wat heen ende weer gemaild.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
Zo. Persbericht af. Volgende ding op mijn lijst tackelen.
en zit er progressie in?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. En natuurlijk ook al weer wat heen ende weer gemaild.
Een beetje. Hij is vandaag erg druk, dus de mailtjes zijn korter dan normaal (...) . Hij vindt me dan weer wel slim. Maar dat zal wel een leeg compliment zijnquote:
Deze manier van de pijp uit gaan staat op weinig favorietenlijstjes denk ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Hopelijk wel met een glimlach dan...![]()
Werkt ze bij een nagelstudio in Ede tegenwoordig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:24 schreef dieenebart het volgende:
Telefoon nummer van Mathara:
06-55 555 555
Ow kut, dat wás de voicemail van Willem Holleeder...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Werkt ze bij een nagelstudio in Ede tegenwoordig?
Die mag toch geen mobieltje in de bajes, neem ik aan? Toch? Of ben ik nu naïef?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow kut, dat wás de voicemail van Willem Holleeder...
My spy ...quote:Maar heb wel uitgevist dat ie het wel interessant vindt en het leuk vind dat je zo bij de hand en rechtstreeks bent (zo’n echt Amsterdams ding??). Dus: te varen koers is direct blijven doen
Jij slet! Je bent nog erger dan Viola!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
Hihihi (...)
[..]
My spy ...
Dus wordt het antwoord 'Neuh, neuken?' op de vraag of ik nog koffie wil komen drinken.
Zeg, allemaal leuk en aardig, deze psychologische liefdesvoering maar is het gewoon niet handig om gewoon een leuk setje aan te trekken en om eens een bezoekje te gaan brengen. Of ben ik nu te direct?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
Hihihi (...)
[..]
My spy ...
Dus wordt het antwoord 'Neuh, neuken?' op de vraag of ik nog koffie wil komen drinken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef dieenebart het volgende:
Jij slet! Je bent nog erger dan Viola!!!![]()
En dan ook spioneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |