abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62828196
Iedere succesvolle film bevat verborgen clous over de Ultieme Waarheid.

Youtube User Soundlessdawn heeft vele films geanalyseerd op verborgen clous:

Bekijk zijn channel voor meer.
Blah kutOP sorry
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:51:18 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62829571
Meer iets voor BNW GoldenSlumbers.. euh kickorz
The truth was in here.
pi_62831062
quote:
"A Zoe Chip is placed in your brain at birth to record your entire life. When you die the footage from your life is edited into a "Rememory" - a film shown at your funeral pieced together by an editor. A toy for the privileged, Zoe Chips are changing the face of human interaction, but there are those who are against this emerging technology, and believe that memories are meant to fade."

http://www.imdb.com/title/tt0364343/
http://www.collativelearn(...)orange%20review.html

Videoclips, zitten er ook vol mee:

[ Bericht 6% gewijzigd door Resonancer op 31-10-2008 10:16:57 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:58:55 #6
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62832349
En waarom zou 'men' dan 'hints' verstoppen in films over ultrageheime plannen?
pi_62832406
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Erasmo het volgende:
om het zo onwaarschijnlijk complotterig te maken dat invloedrijkere mensen het onmogelijk serieus kunnen nemen...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_62833638
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Waarom niet, zou je ook kunnen vragen ?
quote:
The Illuminists don't care who prints this stuff, or if they are "exposed" because they are counting on the majority not believing it, having done a pretty good job with a media blitz campaign (seen any articles in Newsweek or Time lately that addresses this other than as a laughable conspiracy theory? Guess who owns Time-Warner?).
http://educate-yourself.org/mc/mcsvaliinterviewpt7.shtml
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 2 november 2008 @ 04:17:00 #9
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62876099
Oke geen hollywood film, maar toch.
pi_62876705
The Simpsons Movie is gewoon erg straightforward er in en in The Simpsons zie je wel vaker dit soort uitspraken. Het zijn dingen die veel mensen over de Amerikaanse overheid geloven en daar springen ze gewoon lekker op in. (Over dat quarantine and kill: zie ook Dreamcatcher van Stephen King, is overigens op een BOEK gebaseerd, maar ja: Stephen King heeft wel nauwe banden met Hollywood he! )

Verder zijn er veel spirituele mensen die zeggen dat The Matrix de waarheid is: we zijn allemaal onderling verbonden en leven in een illusie-wereld.
  zondag 2 november 2008 @ 09:22:55 #11
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62876914
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:43 schreef ToT het volgende:
The Simpsons Movie is gewoon erg straightforward er in en in The Simpsons zie je wel vaker dit soort uitspraken. Het zijn dingen die veel mensen over de Amerikaanse overheid geloven en daar springen ze gewoon lekker op in. (Over dat quarantine and kill: zie ook Dreamcatcher van Stephen King, is overigens op een BOEK gebaseerd, maar ja: Stephen King heeft wel nauwe banden met Hollywood he! )

Verder zijn er veel spirituele mensen die zeggen dat The Matrix de waarheid is: we zijn allemaal onderling verbonden en leven in een illusie-wereld.
The Simpsons Movie idd. Ik vond de film maar zwak maar vanuit dat oogpunt is ie weer niet verkeerd. Genoeg te vinden over de Simpsons en Illuminati vrijmetselaarij bla bla. Youtube "Simpson movie full of masonic signs (A Jason)"

of.

[ Bericht 1% gewijzigd door Odysseuzzz op 02-11-2008 09:50:33 ]
pi_62884379
vette shit heeft die Soundlessdawn!

Het onderzoeken waard!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 9 november 2008 @ 15:29:10 #13
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63338397
Pirates of the Caribean kijk maar naar al die piraten nieuwsfeiten van tegenwoordig
pi_63362864
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:23 schreef ToT het volgende:

En dat voor 'n mod..
Eisenhower1961.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:44:54 #17
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63363256
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:23 schreef ToT het volgende:

supermod
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_63379987
Ik vond 'm wel humor!
pi_63381262
Mja, 't is niet omdat je 1 post grappig vind, dat je het hele topic belachelijk vindt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_63381453
Ach ik heb een beetje mixed feelings over het onderwerp. Misschien zit er wel wat in, maar ik denk ook dat sommige dingen spijkers op laag water zoeken is.

As usual zit ik er weer midden tussenin: ik geloof het deels.
pi_63474536
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb een beetje mixed feelings over het onderwerp. Misschien zit er wel wat in, maar ik denk ook dat sommige dingen spijkers op laag water zoeken is.

As usual zit ik er weer midden tussenin: ik geloof het deels.
Daarom was mijn post ook met een knipoog.
pi_63482996
I know! Vandaar mijn " "

Maar goed; genoeg slowchat!

[ Bericht 12% gewijzigd door ToT op 24-11-2008 17:32:13 ]
pi_63695044
Het valt me heel erg op dat er bepaalde onderwerpen wel erg populair zijn momenteel.

Blood Diamond, 24: Redemption, Heroes aflevering van vandaag, Far Cry 2, Wit Licht, allemaal hebben ze het over Afrikaanse groeperingen die een burgeroorlog voeren. Uiteraard ook met kinderen.

Maar daarnaast Prison Break, 24 en Heroes gaan allemaal over complotten van bedrijven en regeringen. Is dit gewoon puur om het belachelijk te maken allemaal en zit er meer achter?
pi_63701895
Nee, da's inspelen op wat de gemiddelde burger echt wel doorheeft: er ZIJN nu eenmaal complotten en onderlinge afspraken enz.

Daarbij is het ook een onderwerp waar mensen gewoon heerlijk van smullen. The world needs bad guys to keep it interesting, en MACHTIGE vijanden zijn des te interessanter.
De regeringen en grote bedrijven zijn geen personen die zomaar door een kloeke held afgeschoten kunnen worden aan het einde van de film. Er moet iets gigantisch groots neergehaald worden, of het einde moet juist zijn dat alle hoop op verzet tegen die bedrijven verloren is; resistance is futile, you will be assimilated!
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:58:45 #25
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_63705169
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef ToT het volgende:
Nee, da's inspelen op wat de gemiddelde burger echt wel doorheeft: er ZIJN nu eenmaal complotten en onderlinge afspraken enz.

Daarbij is het ook een onderwerp waar mensen gewoon heerlijk van smullen. The world needs bad guys to keep it interesting, en MACHTIGE vijanden zijn des te interessanter.
De regeringen en grote bedrijven zijn geen personen die zomaar door een kloeke held afgeschoten kunnen worden aan het einde van de film. Er moet iets gigantisch groots neergehaald worden, of het einde moet juist zijn dat alle hoop op verzet tegen die bedrijven verloren is; resistance is futile, you will be assimilated!
Ja, voeden dat soort films en series eigenlijk ook niet vooral gewoon het idee dat je als "gewoon mens" niets kunt doen? Net als dat filmpje van Al Gore, allemaal leuk en aardig maar het geeft veel mensen toch het idee dat "anderen" het voor hen moeten oplossen.

Simpel indoctrinatie, blijkbaar moeten we vooral een calimero complex aangepraat krijgen. Slachtofferrol om in te geloven zodat we als makke lammetjes ons alles door de strot laten duwen.

Misschien vooral nog de rol van sympathieke held...kijk maar hoe moeilijk Neo het krijgt als hij "uit het systeem" stapt en de echte wereld wil zien. Bijna al dat soort helden komen in een soort bijbelse hel terecht.
De wereld wordt gemythologiseerd en de strekking is vaak het zelfde "resistance is futile" idd.

Ach ja, dat soort verhalen is natuurlijk van alle tijden. Ben wel benieuwd hoe het in de geschiedenisboeken komt te staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 02-12-2008 20:58:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')