quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Worden deze triggers veroorzaakt door mensen, objecten, situaties?
Heh ik wou het net posten.quote:
zeker lastig voor je.... hmmm....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ik wou het net posten.
Die triggers zijn onderandere
* Bij teleurstellingen
* Bij situaties waarbij ik mij achtergestelt voel
* Bepaalde woorden
* En sommige situaties
Oh dat heb ik ook. Maar ik kan er steeds beter mee omgaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ik wou het net posten.
Die triggers zijn onderandere
* Bij teleurstellingen
* Bij situaties waarbij ik mij achtergestelt voel
* Bepaalde woorden
* En sommige situaties
Het is een bijproduct van een turbulent verleden zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
zeker lastig voor je.... hmmm....
Ik weet wel zeker dat ze daarover gaan zeiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Maar ik kan er steeds beter mee omgaan. Niet aan je directe gevoelens toegeven maar eerst denken voor je wat doet en dat is soms heul moeilijk ik weet 't
.
Leuke TT trouwens. Wedden dat ze morgen daar weer over gaan zeiken
.
Er is ook geen enkele reden om je er voor te schamen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is een bijproduct van een turbulent verleden zullen we maar zeggen.
Ik schaam mij er niet voor ofzo.
Maar echt handig is het niet.
dan slaap ik gelukkig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Maar ik kan er steeds beter mee omgaan. Niet aan je directe gevoelens toegeven maar eerst denken voor je wat doet en dat is soms heul moeilijk ik weet 't
.
soort van SIRE???
Leuke TT trouwens. Wedden dat ze morgen daar weer over gaan zeiken
.
Dat is ook een groot gedeelte van mijn ergernisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele reden om je er voor te schamen.. en ja, een verleden kan erg veel gevolgen hebben op je toekomst. Zelf meegemaakt met een goede vriend van me
Wat misschien wel helpt. En ik weet niet of je het al heb gedaan. Maar probeer meer om te gaan met de mensen die je respecteren, en laat de mensen die je teleurstellen naast je liggen. Je zal zien dat je met de 'goede' mensen je meer op je gemak voelt. En je minder agressief zal zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is ook een groot gedeelte van mijn ergernis
Vooral het feit dat wat ik ook doe het nooit recht gezeg zal worden of iets dergelijks.
En dat frustreerd mij in zon dergelijke mate dat ik er toch wel last van heb.
MAAR
Eerlijk is eerlijk
Ik ben nu nogal openhartig.
Maar normaal ben ik een vrolijke gezellige viking
Verlaat mij maar weer ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
Godver 't is al bijna weer 3.00 uur. Tijd om te slapen
.
Welterusten allemaal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:48 schreef De_Ananas het volgende:
Lyzio en de_Ananas in de motherfucking houseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
Godver 't is al bijna weer 3.00 uur. Tijd om te slapen
.
Welterusten allemaal.
Heh ! Dank jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:45 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wat misschien wel helpt. En ik weet niet of je het al heb gedaan. Maar probeer meer om te gaan met de mensen die je respecteren, en laat de mensen die je teleurstelling naast je liggen. Je zal zien dat je met de 'goede' mensen je meer op je gemak voelt. En je minder agressief zal zijn
En jah, je klinkt als je een vrolijke gozer![]()
We gaan fff film kijken ofzquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is lang geleden, ondertussen alweer bij fokking nummer 000!!!!!!
lol !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:48 schreef De_Ananas het volgende:
Lyzio en de_Ananas in de motherfucking houseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:
Mênnus film kijknequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol !![]()
Wat doen jullie nog wakker ?
We verwachten allemaal dingen die meestal niet realistisch zijn. Dan moet je ook proberen meestal niet heel veel te verwacht van een situatie. Dan is te teleurstelling meestal kleinerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ! Dank je
Van hetzelfde![]()
Maar dat werkt niet helemaal, al snap ik je punt wel.
Maar mijn vrienden respecteren mij ook zeker wel.
Het probleem ligt bij het ouderlijke huis
Althans de helft ervan.
En daar kan ik mij moeilijk van los maken.
En een nog groter probleem is dat ik zelf soms ook de teleurstelling ben.
Omdat ik dingen verwacht die mischien niet realistisch zijn e.d.
quote:
Hehe wederom heb je gelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
We verwachten allemaal dingen die meestal niet realistisch zijn. Dan moet je ook proberen meestal niet heel veel te verwacht van een situatie. Dan is te teleurstelling meestal kleiner.
en tjah, ouderlijk huis. Dat is altijd knap lastig. Dan kan ik je als je heel stom advies geven. Ga uit huis
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mennus samen pr0n kijken in je onderbroek!!!
Dat is zeker een mooie stap vooruitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehe wederom heb je gelijk.
En ik ben ook uit het ouderlijke huis.
En mijn ouders zijn al jaren gescheiden ( Odin zij dank )
Maar sommige dingen blijven je bij spijtig genoeg.
Dank u alweer !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 03:01 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie stap vooruit. Yeah, sommige dingen blijven je bij. Maar je hebt zelf ook de stap genomen om uit huis te gaan. misschien omdat je oud genoeg was, of je had genoeg van je ouderlijke situatie. Dat maakt niet uit. Je hebt zelf die stap genomen
. Je hebt het zelf allemaal geregeld hoop ik
Dus die verantwoordelijkheid heb je ook. En nu is het ook aan jouw, om het allemaal op een schappelijk manier te verwerken
Nee hoor, ik stoor me nergens aan in je taal. je doet het hartstikke goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 03:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank u alweer !
En ik heb alles alleen gedaan, vanaf mijn negende al dus dat scheelt.
Maar dat is dan OOK weer een deel van het probleem
Want ik kan niets laten rusten.
Daar ben ik veel te trots voor.
En als ik iets laat gaan , staat dat voor mij gelijk aan een epische faal.
En dat klapt mijn zelfvertrouwen kapot.
Dus het ligt allemaal wat ingewikkeld
( btw sorry voor de grammatical fouten maar ik ben van origine Noors en ik doe mijn best)
welkom terugquote:
Je hebt een pm als het goed isquote:
quote:
Neen hij was aan het schreeuwen als een debiel dat Hitler wel terug zou komen ooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je houdt wel evenwicht in de zaak, gister een medelander en nu een nazi!!!!
was de nazi proberen de teksten van de medelander over te taggen??
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen hij was aan het schreeuwen als een debiel dat Hitler wel terug zou komen ooit![]()
Maffe kerel.
Nog niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maffe kerel????
boys from brazil gelezen????
WTF....!!!!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:35 schreef draculettetje het volgende:
pfff 94 kleine hitlertjes dat zijn er best veel!
ik zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeer interessant leesvoer, nooit gezien...staat al jaren op de lijst....engels en nederlands!!
ik schaam mij een beetje, mensen, Ira Levin is verplichte kostquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal eens gaan kijken
is het leesbaar geschreven? of best moeilijk, zo klinkt het namelijk wel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:53 schreef draculettetje het volgende:
je hebt ook wel gelijk hoor kali!
volgens mij heb ik die idd wel gezien!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
toch? dank je!
ik weet niet beter of iedereen heeft A kiss before dying wel een keer gezien, mooie film hoor...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die idd wel gezien!
ik had net ook het stukje van het boek gelezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kort gezegd: die man die 3 zussen vermoord!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had net ook het stukje van het boek gelezen
Ik ga morgen gelijk de stad in voor boeken !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik schaam mij een beetje, mensen, Ira Levin is verplichte kost![]()
ira levin is niet moeilijk, vind je het wat, probeer deze dan ook eens.
die is een stuk bekender, iig de film!!!
A Kiss Before Dying....
http://www.imdb.com/title/tt0102220/
stukje uit boek: (maar hij is ook gewoon in het nederlands hoor....)
For one frozen instant, as his hands shifted from cupping her heels to a flat grip against the soles of her shoes, their eyes met, stupefied terror bursting in hers, a cry rising in her throat. Then, with all his strength, he pushed against her fear-rigid legs. Her shriek of petrified anguish trailed down into the shaft like a burning wire. He closed his eyes. The scream died. Silence, then a godawful deafening crash.
Ik kan over anderhalf uur ook eindelijk mijn bed in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:24 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik toch maar even kijken of ik nog wat kan slapen!
lol ik ben pas rond 0730 thuis en dan pas me bed in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kan over anderhalf uur ook eindelijk mijn bed in.
Slaap lekker !
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kan over anderhalf uur ook eindelijk mijn bed in.
Slaap lekker !
nouja ik lig kwart over 7 / half 8 in bed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:26 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
lol ik ben pas rond 0730 thuis en dan pas me bed in.
Ja ik ga deze slowchat nog maar eens teruglezen straksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Same here!!!![]()
kan de rest lekker kankeren op de OP
ik moet morgen weer om 0800 's ochtend beginnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
nouja ik lig kwart over 7 / half 8 in bed.
Dan slaap ik een keer rond half 9 en word ik om 2 uur wakker![]()
[..]
Ja ik ga deze slowchat nog maar eens teruglezen straks
lol dat lijkt mij niets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:39 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik moet morgen weer om 0800 's ochtend beginnen.Dus ik moet vandaag weer om 1300 opstaan
![]()
Anders slaap ik vanavond weer niet
kon ik dat maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol dat lijkt mij niets.
Vanaaf lekker naar de bioscoop en uit eten !
Daarna naar de stamkroeg.
En dan zaterdag wakker worden met een kater en bijna 90 euro armer
Waar is die kroeg?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
ZIN IN HET WEEKEND!!
Vanavond naar kroeg waar bier 1 euro is
Morgen naar Thrillogy in Den Bosch
Zondag Fokken!
In mn hometown jweetzquote:
Fokken in je planning zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
ZIN IN HET WEEKEND!!
Vanavond naar kroeg waar bier 1 euro is
Morgen naar Thrillogy in Den Bosch
Zondag Fokken!
Tja, wat moet ik zondag anders doenquote:
Vanuit Den Bosch naar mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik zondag anders doenAl zal ik pas vrij laat weer thuis zijn zondag. Dat feest gaat wel tot 6/7 uur 's ochtends door. Dan slapen tot 2/3 uur 's middags en dan nog eens naar huis vanuit den bosch
Ik kom met jordeeeh mee !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mn hometown jweetz
En urkers zijn NOT allowed![]()
quote:
Ik laat jou even zien wat echt hosselen isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zommggg gezellig! al zenuwachtig? dat je baas afcajos gaat ontmoeten ?
quote:
* De_Ananas drukt op NSB knop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:29 schreef Gupje het volgende:
Zin in meet
Je ninja-edit was te laatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik laat jou even zien wat echt hosselen is![]()
Nu moes tik alleen aan de cocksandwichquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:41 schreef gers het volgende:
ja ik weet het ik dacht echt dat het vandaag wasmoar ik maak het goed
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nu moes tik alleen aan de cocksandwich
Stakkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Joooooooooooooooo.
Ik mag nog maar 2 rookpauzes per dag op stage
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Joooooooooooooooo.
Ik mag nog maar 2 rookpauzes per dag op stage
en je hebt geen systeem gestapo die met je meelezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar dit is stage, dat mag niet![]()
Mag je ook niet FOK!ken, maar dat is gewoon prioriteiten stellen.
Die tekenfilm dat ie naar zo'n eiland gaat om Olijfje te reddenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:59 schreef gers het volgende:
SJIEK I AM POPEYE THE SA|LERMAN
en hoe die brutus pwnd prachtig
Nee, allemaal vrouwen hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
en je hebt geen systeem gestapo die met je meelezen
NOEL LOOPT STAGE BIJ DE BEAUTYSALONquote:
ik vind die aflevering waarin popeye een restaurant heeft baasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die tekenfilm dat ie naar zo'n eiland gaat om Olijfje te redden![]()
En die knul steeds met zo'n gehaktmolen achter een eend aanlopen
zit nu half te leren half te fokkenquote:
Wat doe jij voor schooltjeeeee?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef gers het volgende:
[..]
zit nu half te leren half te fokken
zometeen tentamen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga vandaag heerlijk niksen op het werk. Heb alles al af.Lekker slap ouwehoeren met collega's.
MERquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe jij voor schooltjeeeee?
Mwah, valt op zich wel mee, maar FOK! houdt me bezig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe, je hebt nog veel te doen?!
2 rookpauzes?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, valt op zich wel mee, maar FOK! houdt me bezig.
Pauze![]()
![]()
.
Ik heb al de hele dag pauze.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, valt op zich wel mee, maar FOK! houdt me bezig.
Pauze![]()
![]()
.
Nee, hoef niet te werken, maar ik ga chillen in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
2 rookpauzes?
nu kan je wel weer terug naar 1 pakje per dag
moet je vanavond nog werken? en ehr....2 rookpauzes geld dat ook voor baap?
Wat voor een auto hedde gijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef Broekpaling het volgende:
Vanaaf weer boeken in m'n pimpbak. Gister de achterassen en uilaat er weer onder gezet.
Nee, ben nog druk bezig met kiezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je nu al een nieuwe lease bak?
Die Volvo was ook mooi trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ben nog druk bezig met kiezen
Wij hebben iedere 4 weken een verse Subaru voor de deur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ben nog druk bezig met kiezen
Welke Volvo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die Volvo was ook mooi trouwens.
Ja, en ik elke 2 weken een Ferrariquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben iedere 4 weken een verse Subaru voor de deur.
Het erge is dat ik serieus ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ik elke 2 weken een Ferrari
Ik was ook serieusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het erge is dat ik serieus ben.
Pa rijd ze in enzo.
Hij werkt bij Subaru. Jij denkt dat we iedere maand een Sti kunnen betalen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was ook serieus
En dan geeft ie ze weer weg? Waarom?
Mijn moeder werkt achter de raMen1!1!1!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Kom, we gaan vertellen waar onze vaders werken
Mijn vader werkt op Walibiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt achter de raMen1!1!1!
ZE IS DAN OOK GLAZENWASSER!1!1!1:D1!1!1!!
Pedofiel als beroep? LEKKER HEUR!1!1!1!!!11:Dquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn vader werkt op Walibi_!
Nee, baas van groendienst, technische dienst enzulksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pedofiel als beroep? LEKKER HEUR!1!1!1!!!11:D
Ik naar allerlei festivals door mijn papaliefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, baas van groendienst, technische dienst enzulksIk kan gratis naar Walibi en Lowlands
![]()
Ja, zonder mag je nog nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik naar allerlei festivals door mijn papalief![]()
![]()
![]()
Doe mij is kaartjes hosselen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik naar allerlei festivals door mijn papalief![]()
![]()
![]()
Zeg even dat Mojo een kaartje voor AC/DC en Metallica regelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik las verkeerd![]()
Ik trouwens ook, want papalief heeft goede contacten met Mojo
NIKS 1!!1!11!1!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Stoer doen met de baantjes van Papa
Wat hebben jullie zelf al bereikt, stelletje stakkers
Helemaal niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Stoer doen met de baantjes van Papa
Wat hebben jullie zelf al bereikt, stelletje stakkers
Verwachte reactiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg even dat Mojo een kaartje voor AC/DC en Metallica regelt.
Dan zou ik daar maar eens snel aan beginnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook niets, maar ik schep er dan ook niet over op
Met opscheppen? Of zelf iets bereiken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar eens snel aan beginnen.
Opschepen, verhalen willen we hebben!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met opscheppen? Of zelf iets bereiken?
Opscheppen, zodat je iets bereikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met opscheppen? Of zelf iets bereiken?
Stelletje profiteursquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opschepen, verhalen willen we hebben!
Dat zou wel leuk zijn in het topic, maar is toch niet zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
De pa van Jitzzzze is palletsorteerder
Wat misterieus! Nu heb ik stijve tepels!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn in het topic, maar is toch niet zo
Ik had net nog honger, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat misterieus! Nu heb ik stijve tepels!
Je pa werkt in een restaurant?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had net nog honger, maar nu niet meer
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je pa werkt in een restaurant?
Hoe is dat nou? Onvrijwillig anaal?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Lyzio het volgende:
Mijn kont doet ook pijnMennus. D_A ging gister loesoe op de happy zjwaffelcore meeeeeeen!11
Jitze is je god?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE VIND MIJ GARPIG!!!111!~!!1!11EINZZZZWEIICHBINDABEI
Bij D_A denk ik altijd aan Dark_Angelusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Lyzio het volgende:
Mijn kont doet ook pijnMennus. D_A ging gister loesoe op de happy zjwaffelcore meeeeeeen!11
Rokenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga een peuk roken. Davidoff swa.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ich möchte jitzzzze in seinen Arsch sprietze
Als jij ook naar de meet komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, echt he
Wanneer kom je nou eens hier naar toe?
Ik geloof dat de meet bij mij om de hoek isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij ook naar de meet komt__ !
Ik ga maar even wat te eten maken, op 1 pakje sultana leven is toch te weinig.
Heh ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
wat een nacht was dat weer zeg, ik ben achter heel veel dingen gekomen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meet bij mij om de hoek is
Nee niet echt.quote:
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, jitzzzze serieus, je moet komen, echt. Please.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
half 9 in bed, 1230 bij kapper, ben weer helemaal spang geknipt!!!!
ben bang dat ik vanaaf weer chickies van me af moet slaan, deze hair-do is a serieus babe-magnet!!!
zo maar weer ff wat slapen
Tsk waarom niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Broekpaling het volgende:
De hele werkvloer doet hier geen ruk meer.
Precies, jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan is de verassing des te groter!!
Zou ook wat zijn als iedereen zat te rukkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ver -assing?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan is de verassing des te groter!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is de zegening van de nachtdienstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik zie net dat ik in 5/6 dagen bijna al 1000 posts heb gemaakt![]()
![]()
dat kan nooit goed zijn
quote:
ik iig niet!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie dan vanacht weer werken dan... ?
12. 131 Kali-Mist1quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is de zegening van de nachtdienst
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik iig niet!!!!
3 DAGEN LANG MIJN B-DAY VIEREN!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie dan van-achtweer werken dan... ?
Neen 3 nachten vrij weerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie dan vanacht weer werken dan... ?
hehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
12. 131 Kali-Mist1
15. 121 Noorsbloed
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
vroeg rijp, vroeg rot!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
Op je 15e ontmaagd worden is niet bijzonder vroeg toch?
Moah ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
Op je 15e ontmaagd worden is niet bijzonder vroeg toch?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik zie net dat ik in 5/6 dagen bijna al 1000 posts heb gemaakt![]()
![]()
dat kan nooit goed zijn
Zelfgemaaktquote:
Opa.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik nog minder doe val ik in slaap.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn laptop kraakt
Binnenkort valt ie uit elkaar.
we weten het nou wel, je hebt niks te doen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik nog herder onderuit ga zitten zit ik niet meer maar lig ik in m'n stoel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je moet even aan de onderkant kijken, als er hakenkruisen op staan is het tijd voor een nieuwe!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
we weten het nou wel, je hebt niks te doen...
[TK] Tekoop fijne Acer Core2Duo laptopquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Neen, dat is niet het geval.
Bovendien, kan ik helemaal geen nieuwe laptop betalen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga maar weer eens, ogen vallen dicht, overdag slapen FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pas wel op voor de neger onder je bed.
Overdag slapen isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga maar weer eens, ogen vallen dicht, overdag slapen FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was vandaag markt...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
daar ook al? GVD...en buiten ziet het ook al zwart van de mensen....
bij ons op woensdag maar in de bijlmer ziet het altijd zwart van de mensenquote:
quote:
Jaaa powernapsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben missselijk en ik heb geen cola in huis..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef Emimich het volgende:
Deze baas was het:
http://fotoboek.fok.nl/Drizzt_DoUrden
Kaste 5-materiaal
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jaaa powernaps![]()
Beste uitvinding van het menselijk lichaam sinds het orgasme.
Aaw..
Hmm ..
Heb je al wel gegeten vandaag ?
Met je bedje op de bank liggen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmm ja, broodje aardbeienjam.
*gaat met een bedje op de bank liggen
Laatste een of twee pages van het vorige SC topicquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met je bedje op de bank liggen ?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
In de vorige SC staat ook een link naar een picture gallery van mij
Ow en een pic van Kali mist !
Hahaha okay.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde met een dekbed op de bank, maar ik noem dat altijd "bedje op de bank."
Oeh, in dat geval ga ik zoekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Laatste een of twee pages van het vorige SC topic
En op de eerste van deze.
In de vorige SC staat ook een link naar een picture gallery van mij
Ow en een pic van Kali mist !
Haha, hij had nog kanslozere pics in zijn fobo maar die heeft hij, na kritiek, al verwijderd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]ik ging net even in zijn fobo kijken na die opmerking van jou.
( In het 15e ontmaagd topic ding )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |