Ja. Toestel functioneert verder prima. Geen problemen met bellen, muziek luisteren, internetten enzovoort. Touchscreen bleef ook functioneren, was alleen niet gezond voor mijn vinger.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is alleen het scherm kapot?
Geen idee of het iets uitmaakt, maar ik zie daar prijzen staan voor 1G en 2G. Ik ben in het bezit van een 3G.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:53 schreef sunmoonstar het volgende:
http://www.ipod-service.nl/iphone.htm
nóg voordeligerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef zarGon het volgende:
Geen idee of het iets uitmaakt, maar ik zie daar prijzen staan voor 1G en 2G. Ik ben in het bezit van een 3G.
misschien is zarGon wel 5 meter lang, weet jij veel bijdehandjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb trouwens filmpjes gezien waar die dergelijke valpartijen wel overleeft, dus je heb er wel heel erg mee lopen smijten
Ja, niet verwacht dat het scherm er zo aan toe zou zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:53 schreef LoggedIn het volgende:
dat deed zeker wel even pijn, toen je em van de grond opraapte en omdraaide..
Nee. Het gebeurde voor school, je ziet de stenen op de achtergrond. Toestel viel ook precies met het scherm naar beneden toe neer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef RacerDKB het volgende:
Als je dat grafding 1 keer laat vallen ziet hij er zo al uit?
Nee, ik heb er niet mee gesmeten. Ik haalde het uit mijn broekzak, vertoonde motorieke problemen, waardoor het toestel uit mijn hand gleed en op de grond viel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb trouwens filmpjes gezien waar die dergelijke valpartijen wel overleeft, dus je heb er wel heel erg mee lopen smijten
Dank je.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef Chinless het volgende:
Ik heb gisteren begrepen, dat een orginele NL Iphone voor 80 euro gemaakt kan worden bij Apple. Ik zal morgen eens navragen bij een collega
Hmm, 'iPhone 3G lcd scherm 99,00'. Da's een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:56 schreef Herald het volgende:
[..]
nóg voordeliger
http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm
Ligt ook rond de honderd euro. Maar is er een verschil tussen "glas" en "LCD Display"?quote:Glas vervangen - 99,00
LCD Display vervangen - 96,50
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef Chinless het volgende:
Ik heb gisteren begrepen, dat een orginele NL Iphone voor 80 euro gemaakt kan worden bij Apple
Wel wat duurder, maar het bedrijf zelf is gelukkig in Den Haag, kan ik morgen eens langsgaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef Superfast het volgende:
iPhone 3G Lcd Scherm vervangen ¤ 139.00
iPhone 3G Glass incl. Touch Dig. vervangen ¤ 119.00
iPhone 3G Achterkant 8GB/16GB Black-White Vervangen ¤ 119.00
iPhone 3G Koptelefoon aansluiting vervangen ¤ 59.00
iPhone 3G Origineel Sim Card Houder ¤ 19.00
iPhone 3G Sim card mechanism reparatie, neem contact op voor de prijs.
http://link.marktplaats.nl/203975776
Ook aan gedacht, alleen kun je in Nederland het toestel zelf niet loskopen. Als je suggesties hebt, be my guest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef Curri het volgende:
met 470 euro kun je beter een nieuwe kopen
Zeker weten? Toen ik vroeg of de toestel ook los gehaald kon worden kreeg ik te horen dat het alleen in combinatie met een abonnement te krijgen was.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij verkoopt T-mobile het toestel tegenwoordig ook prepaid voor 590 euro
Dan zit je nog twee jaar extra aan die kuttel. Tot 2012 aan een isteenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef Curri het volgende:
met 470 euro kun je beter een nieuwe kopen
Ja, ik heb Fixsupport net gemaild. Ook even via Google dit gevonden, waar iemand zij iPhone scherm heeft laten repareren bij Fixsupport. Op hetzelfde forum is er ook een ervaringen topic. Ook in Den Haag en geeft 3 maanden garantie op uitgevoerde reparatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:40 schreef Jarno het volgende:
Heb je Fixsupport al gemailed? Heb ik wel goeie ervaringen mee. Misschien niet de goedkoopste, maar ik zou ook niet direct vertrouwen hebben in een prijsstunter... Originele Apple parts zijn wel zo fijn en netjes werken ook (voor je het weet heb je een lading stof in je scherm zitten!).
Copypasta dan tenminste die informatie,quote:Geachte heer/mevrouw Selim,
Onderaan deze pagina, staat prijsinfo over de iPhone 3G.
http://www.tiptoets.nl/nederlands/reparatie/typen/iphone.html
Hopend u hiermee voorlopig van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Ah, 150 euro inclusief alles. Hmm, scheelt zo'n 50 euro, maar klinkt vertrouwelijker.quote:Geachte Heer Selim,
Allereest willen wij u danken voor de intresse in de dienstverlening van Fixsupport.
Naar aanleiding van de klachtomschrijving in uw email komen de reparatiekosten op ¤ 150,- dit is incl. BTW en verzending.
Wanneer u gebruik wilt maken van onze dienstverlening, dient u uw reparatie aan te melden via het ordersysteem op de website. Vervolgens dient u uw apparaat met batterij en een kopie van de orderbon naar onze postbus te verzenden. Wij verzoeken u vriendelijk accessoires zoals laders, headsets, geheugenmodules uitsluitend mee te zenden wanneer er een verband is met de klacht.
Na ontvangst proberen wij uw reparatie binnen 10 werkdagen te repareren, mits onderdelen voorradig zijn.
Graag willen wij u erop attenderen dat u op onze website de antwoorden op de meest gestelde vragen kunt lezen.
Met vriendelijke groet,
101,50. Hmm.quote:Hallo,
Ja de digitizer kost 79,- het inbouwen is 22,50
prijzen zijn incl btw.
Je iphone is binnen 1 dag klaar.
Met vriendelijke groet,
Ja idd, stevig glas/kunststof gebruiken ze bij Apple, zo aan de Oppo te zien.quote:
Ja, zo blijkens het is. Ik had een mail teruggestuurd met de vraag wat het verschil precies was...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:22 schreef Folkwin het volgende:
Ik denk dat het glas alleen de krasvaste plaat betreft, de LCD is gewoon je display. Maar verwacht niet dat die ook beschadigd is.
Oftewel alleen je glasplaat.
In ieder geval ligt de schade nu tussen 100 - 150 euro, een behoorlijk verschil vergeleken met 470 euro.quote:Geachte heer/mevrouw Selim,
Het glas raakt u aan. Daar onder ligt het LCD display.
Als het beeld nog goed is, hoeft alleen het glas vervangen te worden.
Is het beeld verstoord door een vlek/wit of half weg, dan is het LCD stuk.
Zie:
http://www.tiptoets.nl/ne(...)broken_schermen.html
Met vriendelijke groet,
Sowieso duurt het nog even voordat mijn toestel terug is, aangezien ik niet akkoord ga met de prijsopgave die via T-Mobile is gegaan. Toestel wordt teruggestuurd naar T-Mobile en kan ik het daarna ophalen. En aangezien het nog even duurt, wacht ik nog even op het antwoord van de andere bedrijven. Ook een mailtje gestuurd naar Macrepair.nl.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef Folkwin het volgende:
Ik, persoonlijk, zou voor iPod-service gaan.
Binnen 1 dag klaar, scherpe prijs.
Graag je ervaringen posten wanneer je hem terug hebt
"Wij hebben iPhone 3G Glass touch digitizer op voorraad. Als je de akkoord gaat met de prijs, kun je morgen langskomen voor reparatie. De digitizer is een originele Apple onderdeel."quote:Selam Selim
iPhone 3G Glass touch digitizer stokta var.Eger fiyati confirm edersen yarin geelbilirsin degistirme islemi icin.Cam orjinal apple yedek parcasidir.
iPhone 3G Glass touch dig. vervangen ¤ 119.00 incl.btw
Reparatietijd is 20-25 minuten/
iPod-service valt af, pand bevindt zich in Hoogeloon (Noord-Brabant). Ik heb liever een bedrijf die ik kan bezoeken, het toestel gerepareerd wordt en ik het resultaat meteen kan zien, dan dat ik mijn toestel moet opsturen en moet afwachten. Al is het alsnog 20 euro goedkoper vergeleken met PDATech en 50 euro goedkoper vergeleken met Fixsupport. Zowel PDATech en Fixsupport bevinden zich in Den Haag, waardoor ik een bezoekje kan permitteren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef Folkwin het volgende:
Ik, persoonlijk, zou voor iPod-service gaan.
Binnen 1 dag klaar, scherpe prijs.
Graag je ervaringen posten wanneer je hem terug hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |