Ja. Toestel functioneert verder prima. Geen problemen met bellen, muziek luisteren, internetten enzovoort. Touchscreen bleef ook functioneren, was alleen niet gezond voor mijn vinger.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is alleen het scherm kapot?
Geen idee of het iets uitmaakt, maar ik zie daar prijzen staan voor 1G en 2G. Ik ben in het bezit van een 3G.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:53 schreef sunmoonstar het volgende:
http://www.ipod-service.nl/iphone.htm
nóg voordeligerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef zarGon het volgende:
Geen idee of het iets uitmaakt, maar ik zie daar prijzen staan voor 1G en 2G. Ik ben in het bezit van een 3G.
misschien is zarGon wel 5 meter lang, weet jij veel bijdehandjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb trouwens filmpjes gezien waar die dergelijke valpartijen wel overleeft, dus je heb er wel heel erg mee lopen smijten
Ja, niet verwacht dat het scherm er zo aan toe zou zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:53 schreef LoggedIn het volgende:
dat deed zeker wel even pijn, toen je em van de grond opraapte en omdraaide..
Nee. Het gebeurde voor school, je ziet de stenen op de achtergrond. Toestel viel ook precies met het scherm naar beneden toe neer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef RacerDKB het volgende:
Als je dat grafding 1 keer laat vallen ziet hij er zo al uit?
Nee, ik heb er niet mee gesmeten. Ik haalde het uit mijn broekzak, vertoonde motorieke problemen, waardoor het toestel uit mijn hand gleed en op de grond viel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb trouwens filmpjes gezien waar die dergelijke valpartijen wel overleeft, dus je heb er wel heel erg mee lopen smijten
Dank je.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef Chinless het volgende:
Ik heb gisteren begrepen, dat een orginele NL Iphone voor 80 euro gemaakt kan worden bij Apple. Ik zal morgen eens navragen bij een collega
Hmm, 'iPhone 3G lcd scherm 99,00'. Da's een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:56 schreef Herald het volgende:
[..]
nóg voordeliger
http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm
Ligt ook rond de honderd euro. Maar is er een verschil tussen "glas" en "LCD Display"?quote:Glas vervangen - 99,00
LCD Display vervangen - 96,50
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef Chinless het volgende:
Ik heb gisteren begrepen, dat een orginele NL Iphone voor 80 euro gemaakt kan worden bij Apple
Wel wat duurder, maar het bedrijf zelf is gelukkig in Den Haag, kan ik morgen eens langsgaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef Superfast het volgende:
iPhone 3G Lcd Scherm vervangen ¤ 139.00
iPhone 3G Glass incl. Touch Dig. vervangen ¤ 119.00
iPhone 3G Achterkant 8GB/16GB Black-White Vervangen ¤ 119.00
iPhone 3G Koptelefoon aansluiting vervangen ¤ 59.00
iPhone 3G Origineel Sim Card Houder ¤ 19.00
iPhone 3G Sim card mechanism reparatie, neem contact op voor de prijs.
http://link.marktplaats.nl/203975776
Ook aan gedacht, alleen kun je in Nederland het toestel zelf niet loskopen. Als je suggesties hebt, be my guest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef Curri het volgende:
met 470 euro kun je beter een nieuwe kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |