...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Kutkneusje.
Ons veldspel was gisteren gewoon vele malen beter dan dat geklungel bij jullie. Ongeloofelijk hoe een elftal zoveel geluk kan hebben...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.
Die driehoekjes op het middenveld.De balvirtuoos Tim de Cler die de voetbalwetten (en de zwaartekracht) TART middels zijn gracieuze pirouettes. De jonge hinde Michael Mols die over het veld gallopeert als ware het in bloei staande lenteweide. Henk Timmer (De Beer), de ondoordringbare rots uit Zwolle, met zijn katachtige reflexen!!
![]()
![]()
Roy Makaay, met zijn gave snoetje een lust voor het oog! Kevin Hofland, de warrior die de troepen aanvoert! Leroy Fer, het achtste wereldwonder, waarom zit hij nog niet bij Real Madrid!?
EN DAN DAT FANTASTISCHE VELDSPEL! LOS GALACTICOS, HET IS IN ROTTERDAM ZUID TE ZIEN DAMES EN HEREN!
Ja ongelofelijk he, het is gewoon allemaal smerig jodengeluk dat van ons, en dat van jullie is allemaal gewoon zware pech, want het elftal is werkelijk waar fantastisch, boehoehoeoheoheohoeoeoeeh!!!!![]()
![]()
Tuurlijk mag je je Feyenoord analyse geven, ook als Ajaxfan, maar daar is dit topic gewoon niet voor bedoeldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Silenus het volgende:
Ik wil ze mijn haarscherpe analyse besparen Gordon, heb al genoeg medelijden met ze.
Maar ok, ik laat me hier zondag wel weer zien dan want ik kan nu al niet wachten op de galavoorstelling die ik dan te zien moet krijgen. Wat ben ik jaloers op die arme drommels uit Kerkrade, niet wetend welk onheil hen te wachten staat.
I know G_S.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je Feyenoord analyse geven, ook als Ajaxfan, maar daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld
Op naar de volgende speelronde dan maar weer
Heel grappig, maar de wedstrijden van Feyenoord hebben vaak een redelijk hoog tempo en Feyenoord speelt meestal vrij aardig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.
Die driehoekjes op het middenveld.De balvirtuoos Tim de Cler die de voetbalwetten (en de zwaartekracht) TART middels zijn gracieuze pirouettes. De jonge hinde Michael Mols die over het veld gallopeert als ware het in bloei staande lenteweide. Henk Timmer (De Beer), de ondoordringbare rots uit Zwolle, met zijn katachtige reflexen!!
![]()
![]()
Roy Makaay, met zijn gave snoetje een lust voor het oog! Kevin Hofland, de warrior die de troepen aanvoert! Leroy Fer, het achtste wereldwonder, waarom zit hij nog niet bij Real Madrid!?
EN DAN DAT FANTASTISCHE VELDSPEL! LOS GALACTICOS, HET IS IN ROTTERDAM ZUID TE ZIEN DAMES EN HEREN!
Ja ongelofelijk he, het is gewoon allemaal smerig jodengeluk dat van ons, en dat van jullie is allemaal gewoon zware pech, want het elftal is werkelijk waar fantastisch, boehoehoeoheoheohoeoeoeeh!!!!![]()
![]()
Briljantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VSquote:Sander Boschker
Niels Wellenberg
Robbie Wielaert (C)
Douglas (Bra)
Edson Braafheid
Ronnie Stam
Youssouf Hersi
Cheikh Tioté (Ivo)
Marko Arnautovic (Oos)
Blaise N'Kufo (Zwi)
Eljero Elia
quote:Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer (Spa)
Thomas Vermaelen (Bel)
Jan Vertonghen (Bel)
Gabri (Spa)
Siem de Jong
Rasmus Lindgren (Zwe)
Javier Martina
Klaas-Jan Huntelaar (C)
Urby Emanuelson
Hehe, rustig Paul. rustig..quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:38 schreef paultjuhhh het volgende:
tyfusSuarez![]()
Wordt altijd zo agressief als ik hem zie met die kutacties
die dut dus nie mit he.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:38 schreef paultjuhhh het volgende:
tyfusSuarez![]()
Wordt altijd zo agressief als ik hem zie met die kutacties
Gary en de Pacemakersquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
Kan Liverpool geen aangifte doen van diefstal, mishandeling en verkrachting?
Is makkelijk voor het snot.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:50 schreef detulp050 het volgende:
Waarom wordt er met lange mouwen gespeeld
Neequote:Op zaterdag 1 november 2008 18:50 schreef Fiskus het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die fc twente godsgruwelijk haat?
Mwahquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:50 schreef Fiskus het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die fc twente godsgruwelijk haat?
Doe maar een gelijkspelletje.quote:
Waar heb jij t over?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel geweldig dat Stam weer op het veld staat met Ajax!
Hij heet alleen niet Jaapquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel geweldig dat Stam weer op het veld staat met Ajax!
http://nl.justin.tv/re_21quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef Susi het volgende:
Welke link hebben jullie ? En hoe komen jullie er steeds ? Ik snap er geen donder van
Live wedstrijden via internet-streams #24quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef Susi het volgende:
Welke link hebben jullie ? En hoe komen jullie er steeds ? Ik snap er geen donder van
Hij is niet voor niets 4e of 5e keus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Martina probeert altijd zo geforceerd een actie te maken.
Dank, ook aan Longmenquote:
Hij kan niet echt wat anders. Maar tegenover de slome en strijve Braafheid kan hij vandaag best wel eens positief gaan opvallen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
niet teveel vragen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:01 schreef Chadi het volgende:
Ga nou GVD vooruit voetballen
Ajax speelt heel behoudend en Twente doet het ook alleen maar voorzichtigjes.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef venomsnake het volgende:
Beetje saai eerste kwartier.. Nog geen fantsoenlijke aanval gezien..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef NoizEkick het volgende:
Martina toch redelijk goed bezig, tot nu toe.
Koevermans in de verdediging en Marcellis in de aanval?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Koevermans, Pieters, Culina, Addo, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis, Bakkal en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Salcido, Maza, Méndez, Lazovic en Nijland.
heerlijk toch? precies wat Rommedahl en Kennedy niet deden maar wel moesten doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
idd , zo krijgt er nooit een spits het vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koevermans in de verdediging en Marcellis in de aanval?![]()
Al die wissels tussen Koevermans en Lazovic lijkt me ook niet echt handig..
Hij is te voorspelbaar daarmee, dat vind ik het jammerlijke er nog aan. Je ziet wat hij gaat doen en daar is makkelijk op te anticiperen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
heerlijk toch? precies wat Rommedahl en Kennedy niet deden maar wel moesten doen.
Geen dankquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Dank, ook aan Longmen
Ik moest klikken of ik minimaal 18 jaar was, want het zou grof materiaal bevatten
Nederlanders die interessant proberen te doen met Italiaanse woordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:02 schreef Fiskus het volgende:
Provinciaaltjes die interessant proberen te doen met 'forza'
Ik word altijd moe van die trommels bij Twente..quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg een zere hasses van die trommel
Aldus een feyenoorderquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Anti-voetbal.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:10 schreef starla het volgende:
[..]
wat moet jij weinig vrienden hebben zeg
Idd, dat maakt het voor de neutrale toeschouwer dodelijk saai om te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
beide clubs willen niet graag verliezen.
Komt door die mongolen in die chat denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen dank![]()
En er komen nog een paar grove overtredingen vandaar die melding
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:10 schreef starla het volgende:
[..]
wat moet jij weinig vrienden hebben zeg
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:11 schreef Chadi het volgende:
Dat is toch Hands GVD vorig jaar was het een pingel
Wel een vrije trap.. en niet zoals nu doorgaan en tegen een counter lopen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]. Hands buiten de 16 is nu ook al een pingel?
SAY OE A ELIA SAY OE A ELIA!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:12 schreef toma het volgende:
goeie speler hoor die Elia. Heb me altijd afgevraagd waarom Ajax intresse in hem had toen hij nog bij ADO speelde, maar ik begin dat de laatste tijd steeds beter te snappen.
Is Silva geblesseerd ofzo? Oleguer passt alleen maar terug.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nederlanders die interessant proberen te doen met Italiaanse woorden
Jank niet. Als dit de manier is om punten te pakken in Enschede, dan maar zo. Punten zijn op dit moment het belangrijkste. Als straks iedereen weer fit is, komt het mooie voetbal vanzelf.quote:
En Sulejmani...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:16 schreef venomsnake het volgende:
Zo zie je maar weer hoe belangrijk Suarez voor Ajax is..
Dat moet nog blijken..quote:
Je kunt natuurlijk nog niet oordelen op die 100 minuten ofzo, maar ik vond meteen dreiging vanuit hem komen. Bijna zo onberekenbaar als Suarezquote:
Het niveau ervan is niet zo wow, maar uithoudingsvermogen hebben ze.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Die gasten daar in Tukkerland blijven wel schreeuwen, respect.
Inderdaad, die streams.. lopen achterquote:
Nee manquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Leo is wel een bazencommentator
Jij was toch van die foto van hem incl Ajax sjaal e.d. ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Leo is wel een bazencommentator
Ik hoor vooral Leo Driessenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar is Vak-P? Hoor alleen nog maar het uitvak
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Gabri loopt te hinkepinken
SSSSSSSSt straks krijg ik weer een banquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jij was toch van die foto van hem incl Ajax sjaal e.d. ?
Dat is de scheidsrechter sukkelquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom loopt er een dikke opa in een groen shirt op het veld
Das een uit de kluiten gewassen elf. Ontsnapt uit de slee van Santa Claus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
oooooooooohquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is de scheidsrechter sukkel
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Overwinning voor het anti-voetbal
Inderdaad, ik haat die ventquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kut commentator haaaaaa.
Nein, hij is juist HET talentje van de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:27 schreef Cheiron het volgende:
Opzouten met die Astronautovich (...)
Dat de supporters van Twente hun club positief moeten steunen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef NoizEkick het volgende:
Wat werd er omgeroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |