Wat wil je weten van Mallorca dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef Professional het volgende:
Dan nog eerder naar Sporting Lissabon.
Had nog een mail gestuurd naar Mallorca, maar die kunnen blijkbaar geen engels, want ik krijg alleen maar wat spaans gebrabbel terug.
Ik heb net op het forum gekeken van Mallorca. Je kan de kaarten gewoon aan de deur kopen. Het stadion is nooit helemaal uitverkocht, zelfs niet als Real Madrid of Barcelona er moet spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef Professional het volgende:
Hoe je daar aan kaarten kunt komen, aangezien er op de website van hun helemaal niks te vinden is.
Op mijn eerste mail kreeg ik een kort antwoord dat ik op de website moest kijken, maar ik kan dus echt niks vinden erover.
100 euro?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik heb net op het forum gekeken van Mallorca. Je kan de kaarten gewoon aan de deur kopen. Het stadion is nooit helemaal uitverkocht, zelfs niet als Real Madrid of Barcelona er moet spelen.
Bedenk wel dat tegen toppers als Barcelona, de goedkoopste kaarten al 100 euro kunnen zijn (dat is bij de wedstrijden bij Malaga ook zo).
Zorg ervoor dat je zo'n 2 uur van te voren bij het stadion aanwezig bent. Vaak begint dan de verkoop aan de deur. Het is ook leuk om er rond te hangen en de sfeer mee te maken. Vergeet niet om een sjaaltje te kopen![]()
Ik zelf ga 10 mei naar de wedstrijd Malaga tegen Santander.
leuk toch?quote:Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend seizoe maandelijks eens wat groundhoppen in de regio, Alemannia, Standard Luik, Gladbach, Schalke, Dortmund, Genk, Anderlecht etc.
moet toch iets als clubloze supporter
Van Malaga weet ik dat ze ook kaartjes verkopen in de officiele Malaga fan-shops.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:21 schreef Professional het volgende:
OK dankjewel. Maar hebben hun geen verkooppunten op het eiland zodat je vantevoren een kaartje kunt kopen?
En 100 euro voor een kaartje is wel erg veel geld he.
geweldig ja...quote:
Amateurs is nog altijd een mogelijkheid!quote:Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend seizoe maandelijks eens wat groundhoppen in de regio, Alemannia, Standard Luik, Gladbach, Schalke, Dortmund, Genk, Anderlecht etc.
moet toch iets als clubloze supporter
kweet t, daar zal ik ook absoluut gaan kijken, maar daarnaast wil ik wel nog voetbal op enig niveau gaan kijken, buiten nederland natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amateurs is nog altijd een mogelijkheid!
Same here.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
kweet t, daar zal ik ook absoluut gaan kijken, maar daarnaast wil ik wel nog voetbal op enig niveau gaan kijken, buiten nederland natuurlijk!
In t noorden van frankrijk liggen ook nog wel wat aardige clubs
The Professional heeft een lease-bak dus bezine is geen probleemquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here.
Krijg vrijdag mijn nieuwe, minder benzine slurpende, auto dan ik nu rij. Leuk als je een stukje verder voetbal gaat kijken!
Laten jullie nog een bericht op Fok achter als jullie gaan en/of plek over hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
The Professional heeft een lease-bak dus bezine is geen probleem
komt in orde! We houden t Roda topic gewoon in erequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laten jullie nog een bericht op Fok achter als jullie gaan en/of plek over hebben?
Onzin, volgens de dame van de ticketing zal het volgend jaar niet uitverkocht raken. Ik mik op een kaart op S2 t/m S5, die zijn 169 euro en allemaal staanplaatsen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
komt in orde! We houden t Roda topic gewoon in ere
RD4, weet je toevallig hoe het zit met seizoenskaarten voor volgend jaar? Hoorde dat er alleen nog ergens in een hoek beschikbaar zijn en dat voor 300 nog wat euro?
Is nodig voor de amateurs he!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
komt in orde! We houden t Roda topic gewoon in ere
Yup, zonder problemenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Maaruh, alle paspoort checks doorgekomen ?
Denk dat je dat niet wilt weten , bij een site als voetbalreizen betaal je al gauw 800 euro p.p.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:46 schreef Erasmusch het volgende:
Wat ben je ongeveer kwijt op de zwarte markt voor Real Madrid-Barca?
Dat snap ik, ik bedoel losse tickets ter plekke via een ticketburo of bij het stadion zelf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet wilt weten , bij een site als voetbalreizen betaal je al gauw 800 euro p.p.
Ter plekke mag je rekenen op 125 - 150 euro voor een kaartje, boven in het stadion.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoel losse tickets ter plekke via een ticketburo of bij het stadion zelf.
Oh enne, moet ik weer gaan rijden dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
The Professional heeft een lease-bak dus bezine is geen probleem
Volgens mij is het geen probleem om kaarten te kopen in Italie, zelden uitverkocht.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:15 schreef MaxC het volgende:
Volgend jaar loopt een vriend van mij stage in Rome en wil graag daar langs en naar AS Roma - Lazio.
Is het mogelijk daar kaartjes voor te krijgen?,
The Strawberry is ook een supporterskroeg, die zit alleen wel nakke vol.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Jezeker, ik heb 3 doop namen en noteer alleen maar mijn eerste naam altijd, dat is ook mijn roepnaam, die andere 2 worden niet eens vermeld. Dus, de eerste naam die je vermeld hebt moet overeen komen met je paspoort ..
Heeft iemand tips voor me voor als ik naar Newcastle Utd - Middlesbrough ga. Zijn er bepaalde kroegen waar ik ZEKER moet komen, zijn er plaatsen waar ik juist niet moet komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |