quote:Op zondag 14 december 2008 19:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
maar ziet er uit als 50
*klapt onderzoekstafel open*quote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik ook een tepelhof?![]()
Nog nooit van dat woord gehoord
Ik neem aan van wel. Volgens mij heeft elke vrouw een tepelhof, maar de meesten zijn niet zo groot als dat voorbeeld. Dat is gewoon dat rondje dat om je tepel zit (voor zover ik weet). Maar je kan ook een foto maken van dat gebied en dan zal ik er even naar kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik ook een tepelhof?![]()
Nog nooit van dat woord gehoord
die middelste foto links, jezus wat een gedrochtquote:Op zondag 14 december 2008 00:34 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:39 schreef marcel-o het volgende:
deze zal k maar onder een spoilert verstoppenDie man is net Ernst Paul HatsebatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
whehe, da's nog een antwoord op mevr YvonneAsjemenou
Deze ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij deze maar:(de linker uiteraard)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Zeg dude komt het wel eens in je bolle kop op dat wij, diegene zijn die begonnen met de house scene?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:23 schreef marcel-o het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, maar kom wel eens op wijlen Partyflock foto's tegen van feestjes waar de gemiddelde leeftijd toch wel rond of boven de 30 jaar ligt.
voorbeeld:
[ afbeelding ]
İ
Zouden ze dit doen zodat ze zich weer jonger voelen?
Ik vind t wat radicale kleding, maargoed daar vraagt de Titel van t feest dan wel naar.
meer foto's hier te vinden Kinky on the Beach
Beetje milf is wel leukmaar dan wat minder vreemd gekleed zeg maar
quote:Op zondag 21 december 2008 16:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zeg dude komt het wel eens in je bolle kop op dat wij, diegene zijn die begonnen met de house scene?
Ok thnks voor je aandacht in deze, je hebt niet het alleen recht in dit geval nml.
Wij houden van dansen, dat is onze generation nml, als ik nu soms rondloop in die discotheken weten bar weinig jongeren nog wat dansen is, saaie neten! Staan ze daar aan de kant te niksen, niks te zeggen, niks te doen...bleergh!
Dus zie je een milf dansen hou dan je bek!
Capiesje?
![]()
![]()
ejquote:Op zondag 21 december 2008 16:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zeg dude komt het wel eens in je bolle kop op dat wij, diegene zijn die begonnen met de house scene?
Ok thnks voor je aandacht in deze, je hebt niet het alleen recht in dit geval nml.
Wij houden van dansen, dat is onze generation nml, als ik nu soms rondloop in die discotheken weten bar weinig jongeren nog wat dansen is, saaie neten! Staan ze daar aan de kant te niksen, niks te zeggen, niks te doen...bleergh!
Dus zie je een milf dansen hou dan je bek!
Capiesje?
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Heretic het volgende:
en geen MIWLF (Mother I Would'nt Like to Fuck)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |