Alsof meisjes van 20 het alleenrecht hebben op het dragen van uitdagende kleding. Als jij straks een oude lul van 50 bent wil je misschien ook nog wel hippe witte sportschoenen dragen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef Marmex het volgende:
Leuk topic, maar echt erg als het familie oid is........ Hou je bij je leeftijd, ga lekker met de hond op het strand lopen ofzo........ Maar dit is niet om aaaan te zien
Zie ik het verkeerd of heeft die rechter wel heel grote tepels?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe..
m'n maaginhoud..![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd of heeft die rechter wel heel grote tepels?![]()
Verder is er toch niets mis met ze?
Same here.... vind ut altijd wel lachuh die oudere vrouwtjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Adidah het volgende:
Ik heb het serieus wel eens meegemaakt op een dance feest dat zo een "vrouw" van een jaar of veertig in visnet shirt voor mijn neus stond te dansen. Eerst dacht ik dat ze gewoon toevallig voor mijn neus stond, maar ze probeerde mij dus gewoon te hosselen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:03 schreef nayyan het volgende:
Mijn tere kinderziel, voor eeuwig beschadigd.
Lieverd, dat heet een tepelhof, en geen tepel..quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd of heeft die rechter wel heel grote tepels?![]()
Verder is er toch niets mis met ze?
Heb ik ook een tepelhof?quote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Lieverd, dat heet een tepelhof, en geen tepel..![]()
En ja die is best aan de maat ja..![]()
Net een punicadop man..
Mothers I Like to Fuck... Letterlijk genomen maakt het niet uit hoe lekker ze er uit zien. Dus als die mensen die vrouwen wel eens willen neuken, nou dan is daar toch niets mis mee. En ik moet zeggen dat de meesten er erg goed uit zien, maar nogmaals: DIE KOPPEN!! Blehgquote:Op zondag 14 december 2008 20:44 schreef Cyclonist het volgende:
Gezien de foto's in dit topic moeten enkele users zich toch eens afvragen waar MILF voor staat
Oude lijken op dancefeesten is een betere titel idd..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef Heretic het volgende:
Milf betekend tock Mother i'd like to FUCK.... Wrom dan allemaal van die verpauperde dames posten, en er vervolgens op afgeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |