Bedoel de muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Die demy, zij is mie slechte dj. Niet kwa muziek, maar kwa presenteren
wel jammer dat ze niet via de ether gaan, alleen maar kabel en internet..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Die demy, zij is mie slechte dj. Niet kwa muziek, maar kwa presenteren
nu tjille negert muziek..juh wait tochquote:
Tjah..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wel jammer dat ze niet via de ether gaan, alleen maar kabel en internet..
dan kan ik in de auto oko luisterne, nu naar eigen mp3-tjes, wat ook niet verkeerd is, maar toch
quote:
latuh moozziequote:
quote:
Debbies schuldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zou ik minder vinden!
Noem is een liedjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu tjille negert muziek..juh wait toch
lol, ken de titel niet...draait op de andere pc, omdat die niet via proxy gaat..maar boxen staan hieroquote:
krijgt ze spanking!quote:
jeweetzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is hip hop de pure hip hop, de funky style die alle andere shit klop!
Ik gaat wel luisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, ken de titel niet...draait op de andere pc, omdat die niet via proxy gaat..maar boxen staan hiero
ik ken de titels niet..maar wel chill
welk nummer?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nu
miss independent van ne-yo
wel eits minder..maar wel chill
ik wilde eigenlijk alleen vragen of er hier mensen waren die het met mij eens zijn, dat zij een slecht dj isquote:
ff luisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk alleen vragen of er hier mensen waren die het met mij eens zijn, dat zij een slecht dj is
Uhm ff denken..quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Op dit moment krijgt ze wat anders
nu, Akonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm ff denken..
Ik gok Opgezwolle - Voer voor je hoedeplank
het is sowieso opgezwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |