Nu jij nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Doei doeiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goed mensen ik ga me hond laten inentenspreek jullie laters
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nu jij nog
He shoots, He scoresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goed mensen ik ga me hond laten inentenspreek jullie laters
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef renedis het volgende:
[..]
beren poepen op de wc. gila is kenker lelijk en moozie is irritant!
Niksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat hek gemist, behalve 3 topics ?
Lol wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goed mensen ik ga me poes laten inentenspreek jullie laters
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nu jij nog
Maar ik ben heul liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat hek gemist, behalve 3 topics ?
quote:
Maar dat wil je stiekem niet he? Je zal me wel missen toch? toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je bent zo lief dat je gewoon zelf het topic mag verlaten
ik wil naar huisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar dat wil je stiekem niet he? Je zal me wel missen toch? toch?
ja man.. we zullen je zo erg missen dat we een vermist topic posten..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar dat wil je stiekem niet he? Je zal me wel missen toch? toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Inderdaad 1,5 uurquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil naar huis![]()
en aangezien debbie nu al weg is...
mededeling: nog 1,5 uur![]()
Soms wat is er nuquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Luistert hier iemand naar Juize fm ?
Hiphop?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Luistert hier iemand naar Juize fm ?
Die demy, zij is mie slechte dj. Niet kwa muziek, maar kwa presenterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |