nieuwsgierigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
Klinkt gezelligooh en eh, bedankt he
!
HEUJquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef TheSorrow het volgende:
Dit is deel 2 van dat goede topic of wat?
Je kan wel weer zien dat een vrouw hem gesloten heeft, het loopt gelijk in de soep.
Ja, hoor ik ook netquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een zeer lekker wijf hoor ik net.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Paramnesia het volgende:
Het was een bazen meet.![]()
Heerlijk geslapen wheheheh.
een deel 2 van wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat had ik volgens jou moeten doen? Ik wil wel een deel 2 maken als jullie dat graag hebben?
quote:
We hebben het over je gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Skaff-a het volgende:
Nou daar waren we dan eindelijk in het mooie Denhaag en konden, na de eerste 3 keer verkeerd te zijn gelopen, instappen bij paramnesia en op naar de shop gaan. Het gespreks onderwerp was uiteraard Fok! en aangezien ik nog maar een newbie ben en geen grote historische Fok! legende was er voor mij weinig om mee te praten maar ik hoorde wel allerlei leuke feitjes zoals o.a. dat breathtaking een fcking lekker wijf is![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
We hebben het over je gehad. op je gefapt
JA DUUUUUHH ik had oogcontact en nu ben ik hosselaar van de avond en de eeuwquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Grootse praatjes allemaal tegenwoordig
Hmm 'papa olbie', klinkt niet zo heel aanlokkelijkquote:
Whehe, foeiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
We hebben het over je gehad.
ik snap het niet meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Net nu ik het BIJNA vergeten was
Nee want jij bent een newbiequote:
zoiets dacht ik gister al te horenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want jij bent een newbiethesorrow heeft een keer een foto van mij gebruikt om zn sperma mee op te vangen
Dat is allemaal schijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm 'papa olbie', klinkt niet zo heel aanlokkelijk
Ze keek toevallig jouw kant op, heldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JA DUUUUUHH ik had oogcontact en nu ben ik hosselaar van de avond en de eeuw![]()
dan mag je praatjes hebben
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1974, dus 17 jaar leeftijdsverschil trekt je wel?
owja net als dat hamburgers toevallig in jou mond vallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze keek toevallig jouw kant op, held
wij schelen maar 2 jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1974, dus 17 jaar leeftijdsverschil trekt je wel?
Sorry lieverdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Net nu ik het BIJNA vergeten was
het is meer om even de aandacht te trekken de echte hosselskills gebruik ik pas op een meetquote:
Hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Skaff-a het volgende:
Het gespreks onderwerp was uiteraard Fok! en aangezien ik nog maar een newbie ben en geen grote historische Fok! legende was er voor mij weinig om mee te praten maar ik hoorde wel allerlei leuke feitjes zoals o.a. dat breathtaking een fcking lekker wijf is
De meet klonk ook meer als een uitje van het kinderdagverblijf, maar dat terzijde.quote:
Links ben ik en rechts is NoelGallagherquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:29 schreef Allure_ het volgende:
Wie zijn die 2 op die foto? Grapje. Lezen is ook een optie.
jij spuit over foto`s en post datquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De meet klonk ook meer als een uitje van het kinderdagverblijf, maar dat terzijde.
Niets te extreem voor mij, jeweet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jij spuit over foto`s en post datwat is er voor jou nou nog extreem of uitdagend?
Ach, het houdt ze van de straat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De meet klonk ook meer als een uitje van het kinderdagverblijf, maar dat terzijde.
De manier waarop je over het blowen praat is wel erg extreem inderdaad. Fucking rebelse jeugd tegenwoordig!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Niets te extreem voor mij, jeweet.
KLB?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De manier waarop je over het blowen praat is wel erg extreem inderdaad. Fucking rebelse jeugd tegenwoordig!
Zoals ik al eerder zei, een mooi topic verneuktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is dit nou deel 2 of wat? Zo ja, het gaat toch over jonkos, geen fucking meet in dat dorp Den Haag!!
er was gister een meet met NoelGallagher, Paramnesia en ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is dit nou deel 2 of wat? Zo ja, het gaat toch over jonkos, geen fucking meet in dat dorp Den Haag!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nederwiet is nationaal! Een TT-change zou wel geil zijn.
Maar anyway, ik heb nog wat Marokkaanse hasj.
Dikke meet man, nou nou.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
er was gister een meet met NoelGallagher, Paramnesia en iken deel 2 van wat?
open dan een nieuwe?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dikke meet man, nou nou. <huilhuil>
Een deel 2 van het geweldige topic wat dWc startte, maar jullie moesten het zonodig weer kapen.
Ben je skaffa ofzo? Wat heeft het voor zin om nog een nieuw topic te starten als dit al het verlengde is van het wiet-topic, al staat dit niet aangegeven in de topictitelquote:
Eens, het hele principe is al verkankerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je skaffa ofzo? Wat heeft het voor zin om nog een nieuw topic te starten als dit al het verlengde is van het wiet-topic, al staat dit niet aangegeven in de topictitel. Overigens, kunnen jullie gewoon op straat smoken? In Amsterdam kan je in principe de politie vragen of ze een aansteker hebben
.
Ja tuurlijk, gewoon doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je skaffa ofzo? Wat heeft het voor zin om nog een nieuw topic te starten als dit al het verlengde is van het wiet-topic, al staat dit niet aangegeven in de topictitel. Overigens, kunnen jullie gewoon op straat smoken? In Amsterdam kan je in principe de politie vragen of ze een aansteker hebben
.
Rond 9?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef Birra het volgende:
Ik ga nu richting de Weimarstraat.
Iemand meeten?.
2 uur lang door Wassenaar geredenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Paramnesia het volgende:Wat zit iedereen te zeiken opeens trouwens. Wat hebben jullie nou op jullie woendsdag avond gedaan naast fokken en hendig hard affappen. I got higgh man.
Had gebeld. had je kunnen naborrelen. Maar vanwaar dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
2 uur lang door Wassenaar gereden!
Waarschijnlijk 100 keer langs je huis zonder het te weten
Rijles!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Had gebeld. had je kunnen naborrelen. Maar vanwaar dan?
Nou! Ik had echt tot vorige week nog nooit in de regen geredenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef TheSorrow het volgende:
Ook al vaak in de regen gelest? Leer je gelijk met het kutste weer rijden, dat is dan ook weer een voordeel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |