JA DUUUUUHH ik had oogcontact en nu ben ik hosselaar van de avond en de eeuwquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Grootse praatjes allemaal tegenwoordig
Hmm 'papa olbie', klinkt niet zo heel aanlokkelijkquote:
Whehe, foeiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
We hebben het over je gehad.
ik snap het niet meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Net nu ik het BIJNA vergeten was
Nee want jij bent een newbiequote:
zoiets dacht ik gister al te horenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want jij bent een newbiethesorrow heeft een keer een foto van mij gebruikt om zn sperma mee op te vangen
Dat is allemaal schijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm 'papa olbie', klinkt niet zo heel aanlokkelijk
Ze keek toevallig jouw kant op, heldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JA DUUUUUHH ik had oogcontact en nu ben ik hosselaar van de avond en de eeuw![]()
dan mag je praatjes hebben
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1974, dus 17 jaar leeftijdsverschil trekt je wel?
owja net als dat hamburgers toevallig in jou mond vallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze keek toevallig jouw kant op, held
wij schelen maar 2 jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1974, dus 17 jaar leeftijdsverschil trekt je wel?
Sorry lieverdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Net nu ik het BIJNA vergeten was
het is meer om even de aandacht te trekken de echte hosselskills gebruik ik pas op een meetquote:
Hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Skaff-a het volgende:
Het gespreks onderwerp was uiteraard Fok! en aangezien ik nog maar een newbie ben en geen grote historische Fok! legende was er voor mij weinig om mee te praten maar ik hoorde wel allerlei leuke feitjes zoals o.a. dat breathtaking een fcking lekker wijf is
De meet klonk ook meer als een uitje van het kinderdagverblijf, maar dat terzijde.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |