abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65888285
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Jack Tuyp ook voor twee wedstrijden geband. Niet zwaar genoeg, want Ibrahim Afellay heeft nu dusdanig last van zijn enkel dat hij woensdag moet laten schieten.
Dat hoort niet uit te maken.
pi_65888385
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Jack Tuyp ook voor twee wedstrijden geband. Niet zwaar genoeg, want Ibrahim Afellay heeft nu dusdanig last van zijn enkel dat hij woensdag moet laten schieten.
Alsof dat wat uitmaakt
Dan moet je iedereen die Affelay aankijkt al 3 jaar schorsen...
pi_66068663
De benenbreker van Claude Makelele net.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66068687
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft ie er weer een?

Kwam hij er weer mee weg?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66068777
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 februari 2009 @ 22:42:19 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_66068964
Schandlige elleboog van PSV

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66069429
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Heeft ie er weer een?

Kwam hij er weer mee weg?
Geel maar ja
Hij sprong in schaarvorm op kniehoogte over de bal heen erin

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 14-02-2009 23:07:17 ]
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:05:05 #208
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66069558
Hadouir had er vanavond ook eentje. Kreeg slechts geel.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 februari 2009 @ 23:08:04 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_66069636
Ik vond Dafour wel meevallen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66069700
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Dafour wel meevallen

Bedoel je nou De Fauw?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 15 februari 2009 @ 00:32:19 #211
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_66072276
Gerry Koning had vanavond klaarblijkelijk een hekel aan Eljero Elia.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
Schandlige elleboog van PSV

Die Björn Kuipers liet PSV-AZ ook ontsporen. Rood had hij niet getrokken, want de spelers kregen alle ruimte om elkaar af te tuigen.
pi_66088751
Robert van Boxel van MVV vrijdagavond schandalig op Michel van Guldener, die nu een jaar uit de roulatie is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66118425
Naar aanleiding van de volgende actie van het afgelopen weekend op de laatste foto heeft Bild wat foto's van overtredingen achterelkaar gezet. Zitten wel een paar mooie foto's tussen hoor .

Farfan laat ook zijn handjes wapperen trouwens:

maandag 16 februari 2009 @ 14:14:27 #214
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66118485
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naar aanleiding van de volgende actie van het afgelopen weekend op de laatste foto heeft Bild wat foto's van overtredingen achterelkaar gezet. Zitten wel een paar mooie foto's tussen hoor .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Farfan laat ook zijn handjes wapperen trouwens:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi ? weet niet wat jij graag ziet op een veld?
  maandag 16 februari 2009 @ 14:40:18 #215
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66119515
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Spanning en sensatie.
Dus daar hoort zoiets afentoe ook bij
  maandag 16 februari 2009 @ 14:41:16 #216
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66119563
  maandag 16 februari 2009 @ 14:46:39 #217
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66119815
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ben je nu werkelijk zo dom? Een foto kan toch een bepaalde esthetische waarde hebben, ondanks dat de situatie onbehagelijk is. Wellicht moet ‘ondanks’ uit de vorige zin wel gewijzigd worden in ‘juist doordat’. Winnende World Press foto's komen ook niet meer dan eens uit een oorlogssituatie.
pi_66122337

Hier dus Makelele op 1:10 ofzo. En Sessegnon had er ook wel met rood afgemogen.
pi_66122459
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef Paaskonijn het volgende:

Hier dus Makelele op 1:10 ofzo. En Sessegnon had er ook wel met rood afgemogen.
Die van Makelele gaat inderdaad nergens over. Gewoon een knieklem, zeg maar dag tegen je kruisbanden.

Die scheidsrechter die dan ook hysterisch komt aanrennen en geel geeft
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 16 februari 2009 @ 15:58:48 #220
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66122699
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:58 schreef pfaf het volgende:
Geel, dan spoor je als scheidsrechter echt niet.
En als je een 'kopstoot' bestraft moet het ook rood zijn.

Idiote tackle, idiote scheids.

En Makelele nog klagen bij de scheids ook
pi_66126882
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:04 schreef methodmich het volgende:
Robert van Boxel van MVV vrijdagavond schandalig op Michel van Guldener, die nu een jaar uit de roulatie is.
Van Guldener neemt geen genoegen met excuses na aanslag

MVV-speler Robert van Boxel heeft hem inmiddels een smsje gestuurd met de boodschap dat hij het allemaal niet zo bedoelde. Slachtoffer Michel van Guldener neemt daar echter geen genoegen mee. ,,Ik zou het terecht vinden als hij wordt gestraft,’’ zegt de Excelsior-aanvaller, die door de aanslag van zijn tegenstander mogelijk een jaar niet meer kan voetballen.

WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM

Excelsior-MVV was afgelopen vrijdag nog geen vijf minuten oud toen Van Guldener op weg naar het doel werd neergehaald door Van Boxel. ,,Ik zag hem vanuit mijn ooghoek aankomen,’’ zegt de 23-jarige Rotterdammer. ,,Ik tikte net de bal weg, een seconde later kwam hij voluit in. Ik wist meteen dat het klaar was. In de jeugd heb ik een keer mijn kuit- en scheenbeen gebroken. Dit voelde hetzelfde. De pijn is niet te beschrijven.’’

Omdat zijn voet vast stond, was Van Guldener kansloos toen Van Boxel hem met gestrekt been vanaf de zijkant op kniehoogte raakte. De voorlopige schade: een gebroken kuitbeen en een afgescheurde mediale knieband. Uit een mri-scan moet deze week blijken of ook de voorste kruisband van zijn linkerbeen is afgescheurd. Is dat het geval dan wacht Van Guldener, die van zijn enkel tot zijn lies in het gips zit, een maandenlange revalidatie.

Van Boxel bood meteen na afloop van het duel op Woudestein zijn excuses aan. ,,Ik wilde het schot blokken en deed het absoluut niet met opzet,’’ bezwoer de MVV’er met de hand op zijn hart. ,,Ik voel mezelf ook heel lullig.’’

,,Ik geloof best dat hij mijn kruisbanden niet aan gort wilde schoppen,’’ reageert Van Guldener. ,,Maar ik had wel het gevoel dat hij me een goede tik wilde verkopen.’’

Die tik werd tot verbazing van het slachtoffer door scheidsrechter Mario Diks over het hoofd gezien. Sterker, nadat de Excelsior-aanvaller per brancard was afgevoerd, werd het spel hervat met een vrije trap voor MVV omdat de door Van Guldener aangespeelde Guyon Fernandez buitenspel stond. ,,Onbegrijpelijk,’’ zegt Van Guldener. ,,De scheidsrechter stond er twee meter vandaan.’’

Omdat Diks niets heeft gezien, bestaat de kans dat de aanklager betaald voetbal het voorval op basis van de tv-beelden alsnog gaat onderzoeken. In dat geval hoeft Van Boxel niet te rekenen op ontlastende verklaringen uit Rotterdam.

Wat Ton Lokhoff betreft ontloopt de MVV’er zijn straf namelijk niet. ,,Dan zou hij er wel erg gemakkelijk afkomen,’’ zegt de Excelsior-trainer. ,,Ik ben geen matennaaier, maar dit hoort niet op een voetbalveld thuis. Ik ga ervan uit dat hij Michel niet bewust het ziekenhuis in geschopt heeft, maar Van Boxel had ook niet de intentie om de bal te spelen. Dit was een hele smerige overtreding. Hij zat vijftig centimeter te hoog met zijn voet.’’

Lokhoff ontstak pas in woede nadat hij vrijdagavond laat bij thuiskomst de samenvatting had bekeken. ,,Langs het veld heb ik niet goed kunnen zien wat er gebeurde. Toen ik de beelden zag, schrok ik en werd ik ook kwaad. Het gaat me niet om de persoon die het gedaan heeft, maar dit was donkerrood. Als je op deze manier op iemand inkomt, is de kans groot dat je iemand ernstig blesseert.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66126994
Een smsje ook echt... Als je een echte vent bent, bel je gewoon. Of nog beter, ga je langs.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 16 februari 2009 @ 19:26:47 #224
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_66130636
Hoe zit het nu met Amrabat? Gaan de jongens uit Zeist een procedure tegen hem starten?
pi_66149541
Geen schorsing voor die Boxel
quote:
MVV-speler Robert van Boxel zal niet bestraft worden voor de overtreding waarmee hij Excelsior-aanvaller Michel van Guldener het ziekenhuis in schopte. Scheidsrechter Mario Diks blijkt het incident wel degelijk te hebben gezien en beoordeeld. Omdat er geen rode kaart volgde kan de KNVB nu geen schorsing opleggen.
Van Boxel stampte vrijdagavond op het been van Van Guldener, die kermend naar de grond ging. De aanvaller van Excelsior moest per brancard het veld verlaten en blijkt zijn kuitbeen te hebben gebroken. In een reactie liet het slachtoffer weten dat hij hoopte dat Van Boxel gestraft zou worden, maar dit blijkt niet mogelijk. De aanklager betaald voetbal kreeg van Diks te horen dat hij het incident gade had geslagen.

“De scheidsrechter heeft het duel beoordeeld”, bevestigde een woordvoerder van de KNVB tegenover AD/Sportwereld. “In dat geval mag er geen vooronderzoek meer worden gedaan. Ook al heeft de scheidsrechter achteraf aangegeven dat hij een verkeerde interpretatie aan de situatie heeft gegeven.”

Dit tot teleurstelling van Van Guldener, die de regel in het dagblad ‘schandalig’ noemt: “Ik ben hier vrij pissig over. Maar wat moet ik er verder aan doen? Het lijkt of de scheidsrechter zijn hachje probeert te redden.” Zijn coach Ton Lokhoff vult aan: “Dit was een aanslag en als je dit anders beoordeelt, dan snap je er niets van. Dan heb je een nog grotere fout gemaakt dan dat je zegt ‘ik heb het niet gezien.’ Hij stond op een paar meter afstand en had rood moeten geven.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')