Gaan de Feijenoord fans nog klappen als die het veld verlaat, was een echte benenbreker.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Gaan de Feijenoord fans nog klappen als die het veld verlaat, was een echte benenbreker.
hehehequote:Op zondag 8 februari 2009 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[Toivonen-modus]
Wat een belachelijke kaart, hij had niet eens bloed, hij had niks gebroken... Onterecht!
[/Toivonen-modus]
Triest filmpje.quote:
Welke idioot zet hier zo'n niet toepasselijk nummertje onder?quote:
Eindelijk een scheids die dit als poging tot moord beoordeelt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef detulp050 het volgende:
NieveldVoor het zelfde geld breek je gewoon Van de Laak's been
Die weten niet beter op dit moment, maar als de verdedigers iets feller, maar beschaafder hun werk zouden doen, dan hoeven we ons niet meer druk te maken over de matige kwaliteit van verdedigen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Gaan de Feijenoord fans nog klappen als die het veld verlaat, was een echte benenbreker.
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een scheids die dit als poging tot moord beoordeelt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:51 schreef Smeich het volgende:
wat de fuck.. zie die overtreding nu pas, walgelijk gewoon! Zo'n iemand moet je gewoon voor de rest van het seizoen schorsen!!
Dat het een strafzaak werd was helemaal om te huilen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Stpan het volgende:
Bouaouzan is door vervolging door het OM en in de media veel te zwaar bestraft.
De KNVB legde 10 wedstrijden schorsing op, dat vond ik eigenlijk nog mild.
Bij Nieveld wordt het lastig te voorspellen, omdat het in de strafmaat zo werkt dat er pas zware straffen bij zware gevolgen worden gegeven. Een wedstrijdje of 5 waarvan 1 voorwaardelijk zal eruit rollen denk ik zo. Hetzelfde aantal wedstrijden als je naar je tegenstander een fluim spuugt.
Heb niemand zien of horen zeggen dat het niet terecht was?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Dat die Feyenoord spelers als een stel huillies om de scheidsrechter gaan hangen kan ik me nog wel voorstellen. Maar wees dan achteraf ook een kerel door op tv te stellen dat deze scheidsrechter het uitstekend gezien heeft.
Ik heb ze tijdens de wedstrijd als een stel mongolen zien schreeuwen dat het niet terecht was. Er ging zelfs iemand aan de arm van de scheids hangenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb niemand zien of horen zeggen dat het niet terecht was?
Zowel op Studio Sport als Radio Rijnmond achteraf niet?
Misschien is de vraag niet gesteld?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik heb ze tijdens de wedstrijd als een stel mongolen zien schreeuwen dat het niet terecht was. Er ging zelfs iemand aan de arm van de scheids hangen![]()
Als je zulk kabaal maakt op het veld, zou ik een excuses achteraf wel gepast vinden. Ik weet het, dat gebeurt nooit dus doen ze het nu ook niet, maar het zou mooi zijn als een speler dat namens zijn team eens zou doen.
Het gaat me juist niet om de trainer. Spelers trekken altijd alleen maar hun bek open als de scheidsrechter een fout heeft gemaakt. Het lijkt me wel eens zo verfrissend als Hofland, als aanvoerder, na afloop zou zeggen: we zijn als een stel agressieve josti's op de scheids afgerend, en nu we het terugzien had hij 100% gelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien is de vraag niet gesteld?
EDIT:
Alleen aan de trainer, die gaf eerlijk toe de beelden nog niet gezien te hebben en dus nog geen oordeel te kunnen geven, zelfde antwoord op de vraag of de gele kaart voor Hofland wel of niet terecht was.
Dat is goed genoeg.
Moet dan wel het geval zijn ey.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het gaat me juist niet om de trainer. Spelers trekken altijd alleen maar hun bek open als de scheidsrechter een fout heeft gemaakt. Het lijkt me wel eens zo verfrissend als Hofland, als aanvoerder, na afloop zou zeggen: we zijn als een stel agressieve josti's op de scheids afgerend, en nu we het terugzien had hij 100% gelijk.
Want als de rode kaart niet terecht was, stonden ze te dringen voor de camera's om hun verhaal te doen.
Het gaat me niet per se om dit geval, maar je ziet het eigenlijk altijd. Zelfs bij Kokmeijer en Eduardo zie je spelers protesteren. Is gewoon een natuurlijke reactie voor een sporter. Maar het zou netjes zijn als je daar achteraf dan wel op terugkomt. Scheidsrechters krijgen gewoon te weinig credits als ze eens iets goed doen.
Nee, ze stonden inderdaad heel gezellig thee te drinken. Slory trekt de scheids zowat omver zogauw hij de kaart uit z'n borstzak pakt. Ik zie Tomasson als een bezetene schreeuwen. Het hele team staat zowat om die man heen, die moeten toch ook ergens vandaan komen? Of voetbalt Feyenoord met z'n tienen op de rechtsachterpositie?quote:
VI is het met je eens (ik ook trouwens):quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, ze stonden inderdaad heel gezellig thee te drinken. Slory trekt de scheids zowat omver zogauw hij de kaart uit z'n borstzak pakt. Ik zie Tomasson als een bezetene schreeuwen. Het hele team staat zowat om die man heen, die moeten toch ook ergens vandaan komen? Of voetbalt Feyenoord met z'n tienen op de rechtsachterpositie?
Zo hoort hetquote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=16259
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:34 schreef BAAZ. het volgende:
Typische overtreding van Nieveld, zo zie je ze elke wedstrijd wel bij Feyenoord, maarja dat hoort bij jongens die niet kunnen voetballen en hun mankementen zo willen verbloemen, zeer matig talent dit en ook een zeer slechte voetballer, typerend dat hij in de basis speelt bij Feyenoord.
quote:Nieveld moet drie wedstrijden brommen
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Norichio Nieveld een schorsing van vier wedstrijden opgelegd, waarvan één voorwaardelijk. De verdediger van Feyenoord ging zondag in het duel met FC Groningen onbesuisd door met gestrekt been op het been van opponent Koen van de Laak. De jongeling kreeg voor de actie een rode kaart toebedeeld.
De negentienjarige Nieveld stond voor de derde keer in de basis van Feyenoord. De talentvolle verdediger kreeg het vertrouwen van interim-trainer Leon Vlemmings. Die zal hem voorlopig even moeten missen. Zo zal Nieveld onder meer de wedstrijd tegen Ajax, die voor aankomend weekend op het programma staat, moeten missen.
Vlemmings heeft vooral in defensief opzicht te maken met personele problemen. Ook Kevin Hofland is geschorst, nadat hij tegen FC Groningen zijn vijde gele kaart van het seizoen ontving. Giovanni van Bronckhorst lijkt niet op tijd fit voor De Klassieker. Tim de Cler, Theo Lucius en Serginho Greene lijken het duel echter wel te gaan halen.
Zo goed was het nou ook weer niet te zien. Ik dacht in eerste instantie ook dat het wel meeviel. De commentator ook, de spelers ook, de supporters ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef BAAZ. het volgende:
Inderdaad, Eerst de scheids verrot schelden en er dan achterkomen dat het legioen niet eens alleen hersendood is maar ook nog eens bijziend! Zo hoort het!
Heeft al geel gehad.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Sethje het volgende:
Ik neem aan dat SLory ook nog wel gestraft gaat worden?
Die had sowieso z'n tweede gele kaart kunnen hebben voor het aanraken van de scheids. Spelers die op die manier aan je schouders gaan trekken moeten gewoon opdonderen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Sethje het volgende:
Ik neem aan dat SLory ook nog wel gestraft gaat worden?
Warrige scheidsrechter. Gaarne niet meer bij Feyenoord laten fluiten.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor het eerst dat er positief over Kuiper gepraat wordt volgens mij.
Als dat zijn straf is, dan is het belachelijk. Meten met 2 maten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |