Ik ben ook wel voor verzachtende omstandigheden bij gekut bij de cornervlag.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet eigenlijk niet kunnen, maar ik vond toentertijd Klompe een grote held door Hirayama onderuit te trappen toen die voor de zoveelste keer met de bal naar de cornervlag ging. Het rood was volledig terecht, dat wel.
Die was inderdaad om tequote:Op zondag 8 februari 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
Straks komt de overtreding van Nieveld langs op de NOS. Past in dit topic.
Ik heb het niet gezien, dus ben benieuwd.quote:
ZIEK. En dan nog die verontwaardigde reactiequote:Op zondag 8 februari 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
Straks komt de overtreding van Nieveld langs op de NOS. Past in dit topic.
Zwinkels, Tuyp, Slory, Nieveld.. het waren weer besten vandaag.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Dos37 het volgende:
Die van Tuyp dan jezus wat een aanslag.
Ik vond het wel goed gezien van de scheids, ik dacht in eerste instantie ook van "dat valt toch wel mee?".quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef detulp050 het volgende:
NieveldVoor het zelfde geld breek je gewoon Van de Laak's been
Ik had eerst zoiets van WTF?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed gezien van de scheids, ik dacht in eerste instantie ook van "dat valt toch wel mee?".
Pas in de herhaling zag ik het echt goed.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat nou rood? Tis niet eens van achter.
Hele wedstrijd uitgespeeld, pure mazzel.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef sammeh het volgende:
[..]
Getver, dat ziet er naar uit zeg. Hij heeft er niets aan over gehouden?
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:00 schreef Radegast het volgende:
Als ik Van der Laak was zou ik aangifte doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |