En geen verassingen meer overhouden? Dat vind ik pas saai. Dan heb je de heflt van de locaties al gezien, haalt het element van verkennen uit de game. Een van de mooiste dingen van free roamquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef emokid het volgende:
Logica? Als Fallout 3 dan daadwerkelijk zo groot is, had ik wel verwacht dat ze er meer over hadden kunnen vertellen.
Fixed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef emokid het volgende:
Logica? Als Fallout 3 dan daadwerkelijk zo groot is, had ik wel verwacht dat ze er meer over hadden kunnen laten zien.
quote:7 november 2008:
Disney Sing It
Gears of War 2
Guitar Hero: World Tour
Tom Clancy’s EndWar
WWE Smackdown vs. Raw 2009
14 november 2008:
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Call of Duty: World at War
Command & Conquer: Red Alert 3
Mirror’s Edge
Rock Band 2
Shaun White Snowboarding
Scene It? Box Office Smash
21 november 2008:
Armored Core: For Answer
Left 4 Dead
Lips
Mortal Kombat vs. DC Universe
Naruto: The Broken Bond
Need for Speed: Undercover
The Last Remnant
The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon
Tomb Raider Underworld
28 november 2008:
Bolt
Madagascar: Escape 2 Africa
Sonic Unleashed
You're in the movies
Ik heb de game gisteren (tussen het zelf snowboarden doorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij gaat shaun white ook wel tegenvallen, eerste gameplay beelden zagen er niet heel tof uit helaas
dure maandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef Wessiej het volgende:
Mirror’s Edge
Shaun White Snowboarding
Naruto: The Broken Bond
The Last Remnant
Tomb Raider Underworld
Gebruik eens normale woorden man...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef RickoKun het volgende:
ik ben ECHT FUCKING pissig nu!![]()
![]()
![]()
Die kanker fable 2 had vorige vrijdag al op mn mat moeten ploffen, nu ligt ie NOG STEEDS in apeldoorn!
Gisteren al die vuile tyfus UPS gebeld, die zei dat de douane mij vandaag zou terugbellen voor half 5, nog een kwartier te gaan dus.
Heb ik net wéér naar UPS gebeld, zeggen ze van: BOHhhhh geak sorry! We zullen wel nog een bericht naar ze sturen dat ze zsm moeten reageren!
Wat wil die kanker douane nou, ik ben bereid om geld te betalen, reageren die kankerlijers niet.
Als ik kanker voor PEST zou verplaatsen zou je niet huilen. Hypocriet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gebruik eens normale woorden man...
En dat alles voor 20 euro minder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Die kanker fable 2 had vorige vrijdag al op mn mat moeten ploffen, nu ligt ie NOG STEEDS in apeldoorn!
Gisteren al die vuile tyfus UPS gebeld, die zei dat de douane mij vandaag zou terugbellen voor half 5, nog een kwartier te gaan dus.
Heb ik net wéér naar UPS gebeld, zeggen ze van: BOHhhhh geak sorry! We zullen wel nog een bericht naar ze sturen dat ze zsm moeten reageren!
Wat wil die kanker douane nou, ik ben bereid om geld te betalen, reageren die kankerlijers niet.
Sukkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ik kanker voor PEST zou verplaatsen zou je niet huilen. Hypocriet.
als je zo ook over de telefoon praat dan vind ik het niet gek dat ze hem vast houdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |