Oh zeker wel. Hoor alleen dat je het spel in 5 uur hebt uitgespeeld.quote:
Dankje! Maar ze zijn errug lelijk...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
De eerste mag hem hebben
Ik dacht misschien geven ze Endwar wel gratis
Die kerel is super grappigquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
vond de oude stijl meer bij de game passen, maar ik probeer em wel al hij uit is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de hype tegenvallen tot nu trouwens Cybje! Het lijkt wel alsof wij de enige twee zijn
Nee ik vind het ook wel interessant, maar ik blijf voorzichtig. Het ziet eruit als een volwassen ICO in een P.o.P. jasje,.... vind de stijl van het spel geweldig, maar ik wacht reviews af.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de hype tegenvallen tot nu trouwens Cybje! Het lijkt wel alsof wij de enige twee zijn
Doe maar ja en dan moet je vooral 10 keer kanker door die telefoon schreeuwen dan weet je zeker dat ze ophangen en dat het nog een week langer gaat durenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik begin met echt écht te irriteren, maandag ga ik echt vloeken over die telefoon. Dan bel ik al voor de derde keer die vieze kut UPS achterna, ik weet dat dat tyfus bedrijf het niets uit kan maken dat er 1 in de 10.000 personen niets wordt geleverd, maar ze mogen allemaal sterven voor mijn part als ik dat fable 2 topic zie
ICH WILL EM SPIELEN![]()
![]()
Ik vind hem ook moddervet hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De aardige aanpak werkte niet, kanker zal ik niet gebruikenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe maar ja en dan moet je vooral 10 keer kanker door die telefoon schreeuwen dan weet je zeker dat ze ophangen en dat het nog een week langer gaat duren
ik als je hem nog nodig hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:43 schreef Nemmii het volgende:
Iemand mss nog een 48 hour trial? Ben blut
nahh is gratis , ik heb er zelf toch niks aan mijn abbo gaat per jaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:33 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Graag, heb wel CoD5 beta of pictures voor je als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |