"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat ziet er behoorlijk slecht uit. En hoe beinvloed dat de speelbaarheid van je games?
Je vind het huidige dashboard onoverzichtelijk hé?quote:
Je kan een back-up maken van een spel zodat wanneer die beschadigd raakt, je altijd nog het spel van je HD kunt (af)spelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nu ik toch in noob-mode ben; wat is de toegevoegde waarde van een harde schijf eigenlijk?
Misschien als je even mailt of ze er een lagere waarde opzetten zullen ze het vast doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Versturen ze bij Gamehubs nou tot 1 december niet meer onder UPS?
Ooit viva pinata (zonder guide) gespeeld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Als zelfs Rare het je ingewikkeld maakt zoek je duidelijk weinig uitdaging in games.
Niet zo overdrijven, Viva Pinata was ook geen Myst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Ooit viva pinata (zonder guide) gespeeld?
Dat zeggen ze, ja... Moet je een kwaaie brief (met pics) naar MS NL sturen, zit er dik in dat je (kan wel even duren) alsnog gecompenseerd word (Heb zelf bij Xbox support gewerkt en dat kut-verhaal dat de 360 (bij "normaal" gebruik) geen krassen kan veroorzaken talloze keren opgedreund).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, Fable 2 en Fallout 3! En ik krijg NIETS terug van Microsoft!
Ik blijf het schandalig vinden van MS en het is echt wachten op iemand er een rechtzaak van maakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Fable 2 en Fallout 3! En ik krijg NIETS terug van Microsoft!
Bovenstaande is misschien "leuk bedoeld", maar je wilt niet weten hoeveel mensen al gedupeerd zijn door die shit van MS en hun houding in deze....quote:
Wat een gaaf spel zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef DJ_ het volgende:
damn wat is die mirrors edge demo vet zeg![]()
dat hele 1st person view werkt echt geweldig je wordt helemaal in de game gezogen , helemaal als je een goede surround set hebt .
het is ook nog eens heerlijk verslavend , ik ga hem vanavond gelijk pre-orderen
Goed punt ja. Zelfde gezeik met Fifa gehad. EAquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef emokid het volgende:
Het is EA, omdat alleen de PS3 versie erop staat zal wel zijn omdat die niet regio vrij is, dus geen kans om te importeren.
Alles engels ja, behalve dat er (meestal) onder de titel ook de titel in het chinees staat, zoals je daar ook ziet bij de Fable 2 cover.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Yankee_One het volgende:
Far Cry en Gears of War 2 op gamehubs zijn NTSC-J (Asia) versies.
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is alles wel in het Engels? Boekje, achterkant, game..?
http://www.consoleshop.nl(...)s-edge-xbox-360.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een gaaf spel zegIk ga m ook kopen ja
Heb je nog tips voor me? Gamehubs heeft alleen de PS3 versie, nu moet ik nog even de verschillen kijken maar die zullen vast niet heel groot zijn en ik probeer de Xbox een beetje als game-console aan te houden
Dan slaat toch wel weer de twijfel toe hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:23 schreef DJ_ het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)s-edge-xbox-360.html
kan je hem het beste halen , gegarandeerd op de release dag in huis ook
Is het nix dan Cybske?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
60 euro voor Mirror's Edge?
No thanx.
koopjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
60 euro voor Mirror's Edge?
No thanx.
De eerste mag hem hebbenquote:We’re nearly ready to launch Tom Clancy’s EndWar, but we wouldn’t be here if we hadn’t had your support. You, along with thousands of other EndWar fans, participated in our exclusive private beta, helping Ubisoft fine-tune EndWar to perfection. Thousands of hours, matches, and glorious victories later, the soldiers of Tom Clancy’s EndWar march to war on November 7th.
But you, soldiers, have not been forgotten.
Enter the following unique code into the Xbox LIVE® Marketplace to receive an exclusive Tom Clancy’s EndWar Xbox 360® gamer pic.
Your code:
BWDQC-2YG2W-8H7QQ-2DR7R-4XB8D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |