quote:There's a new pop-up when that let's you know when you and people on your friends list are playing the same game.
dat dacht ik dus ookquote:
zomfg, hij is nu wel heel erg dichtbij (Fallout 3 LE)quote:Zending opgehaald en in sorteerproces 29-10-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-10-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
Chauffeur is onderweg 30-10-2008 Goes , pakkettendistributie
Ik vind het irritantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef kepler het volgende:
ff een repost van deze handige nieuwe feature in het nieuwe dashboard
hey, maar dit is handig
[..]
[ afbeelding ]
Dude ga gewoon push-up's doen op de deurmat dan doe je zowel fitness een beetje als wachten op Fallout 3quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat lijkt mij alleen maar irritant, maar je kan het vast wel uitschakelen.
[..]
zomfg, hij is nu wel heel erg dichtbij (Fallout 3 LE)![]()
Wil eigelijk nog fitnessen maar ik wil ook dat pakketje aannemen...dilemmaz0r
Net goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Rkatier het volgende:
Ik had fallout best willen halen bij Mediamarkt, maar die was er nog niet
Tja ik kan niet alles hebben
Als jij blijft posten, train ik wel mn lachspierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het irritant
[..]
Dude ga gewoon push-up's doen op de deurmat dan doe je zowel fitness een beetje als wachten op Fallout 3
Waarom koop je em dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Retarded het volgende:
Heb Falloout een half uurtje achter de rug... vind erg geen flikker aan! Maargoed, Oblivion vond ik ook crap... tis gewoon niet mijn soort game
Ik weet zeker dat je fallout3 dan ook echt wel leuk vindt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je em dan?Ik vind Fallout ook geen flikker aan dus koop ik em niet. Oblivion vind ik daarentegen wel weer
Nog meer popupsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef kepler het volgende:
hey, maar dit is handig
[..]
[ afbeelding ]
Vind het al superirritant af en toe dat ik te zien krijg dat er iemand online komt, nu dan ook nog een extra hint waar je op kan klikken om te zien wie het speelt.. boeienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef kepler het volgende:
hey, maar dit is handig
[..]
[ afbeelding ]
Ach ik moest toch naar de garage die om de hoek zat. Dus qua tijd niks verloren.quote:
Ik ben d'r ook bang voor... oblivion was ook zo saaaaiiii.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Retarded het volgende:
Heb Falloout een half uurtje achter de rug... vind erg geen flikker aan! Maargoed, Oblivion vond ik ook crap... tis gewoon niet mijn soort game
je kan alle pop-ups ook gewoon uitzetten hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het al superirritant af en toe dat ik te zien krijg dat er iemand online komt, nu dan ook nog een extra hint waar je op kan klikken om te zien wie het speelt.. boeien
wie heeft het over kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je em dan?Ik vind Fallout ook geen flikker aan dus koop ik em niet. Oblivion vind ik daarentegen wel weer
Goeie tip.. maar krijg ik dan nog wel door als er een berichtje word gestuurd zoals chatinvite?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan alle pop-ups ook gewoon uitzetten hoor![]()
geen ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goeie tip.. maar krijg ik dan nog wel door als er een berichtje word gestuurd zoals chatinvite?
De mijne zeer waarschijnlijk Prince of Persiaquote:
Tis de Elite geworden Frankiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh nicequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis de Elite geworden Frankie
Verschil in prijs is redelijk minimaal als je er ook de kosten van de HDMI kabel nog bijrekent.
Hoe snel is de BS normaal met leveren eigenlijk?
mee eens , die game was echt te eentonig en niet te vergeten die vreselijke laadtijden .quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook bang voor... oblivion was ook zo saaaaiiii.
ben al veel langer bezig met fable , teveel side quests en dingen om te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef emokid het volgende:
Fallotu is een fucking hype, niet normaal.
Zie de videoreview van Gametrailers, 6 minuten over Fallout die zogenaamd dagen lang moet duren en met máár twee minpunten, 8 minuten voor Fable die nog geen 15 uur duurt.
En je punt is? Wat is er slecht aan? Wat word er gehyped? Is de lengte van de videoreview op gametrailers van belang van de juistheid van een gamequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef emokid het volgende:
Zie de videoreview van Gametrailers, 6 minuten over Fallout die zogenaamd dagen lang moet duren en met máár twee minpunten, 8 minuten voor Fable die nog geen 15 uur duurt.
Snap je logica niet helemaal geloof ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef emokid het volgende:
Fallotu is een fucking hype, niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |