Yvon is stiekem de moeder van danny toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
wij zijn eigenlijk allemaal gewoon een kloon van Danny.. .behalve Yvonne natuurlijk..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Is dit je lokroep ofzo.. zoja wordt er niet echt geil van
en hebben wij geen onderwerp meer om over te praten!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal lekker toch,
aan de andere kant... als die mensne er niet zijn... lijken wij weer zo raar!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Is dit je lokroep ofzo.. zoja wordt er niet echt geil van
Wat is er mis met je sperma in vriezen dan..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal lekker toch,
aan de andere kant... als die mensne er niet zijn... lijken wij weer zo raar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
En moet je ook nog een PIMP abbo hebben hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast niethooguit naar een foto
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef renedis het volgende:
[..]
sterf![]()
ik moet morgen gewoon werkenDat zei ik gistermiddag nog tegen iemand die toen al "prettig weekend" riepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je vervolgens je collega's gaan uitleggen dat "sterf" in dit geval neit letterlijk bedoeld was
was het natuurlijk wel....If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
neuh fuckbuddy'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yvon is stiekem de moeder van danny toch?
is die lekker dan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yvon is stiekem de moeder van danny toch?
We kunnen het nog altijd hebben over alle moeders, bukkake, swaffelen, kringrukken...?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
en hebben wij geen onderwerp meer om over te praten!
Denk wat wij een andere indeling hebben, laatst post van vorige page is niet van jou.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lees mijn laatste post op de vorige pagina
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is er mis met je sperma in vriezen dan..
Bedoel toen ik nog een single was had ik me koelkast vol staan..
Was je weer dronken en belandde je met meisje in bed die je beter in de disco had kunnen laten..
Lukt et weer niet omdat ze toch beter er uitzag in dat hele donkere hoekje..
Pak je ff je ingevroren sperma gooi je het over haar heen.. dan schop je haar de deur uit..
Daarna maak je et zelf maar af
stoute aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je brengt me op ideeën zeg
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:
Dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry barra, was maar grapje niet boos worden![]()
quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:20 schreef Crazyessie het volgende:
goeiemoggel!!
Ja ga je je sperma invriezen zodat je kan faken bij lelijke schapenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
stoute aap
je brengt me op ideeën zeg
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry barra, was maar grapje niet boos worden![]()
euihhh.........quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik wil nog altijd alle moeders hebben voor, bukkake, swaffelen, kringrukken...?
iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ga je je sperma invriezen zodat je kan faken bij lelijke schapen
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh...debbie is gevaarlijker dan ik
sterf...letterlijk of figuurlijk? ligt er aan of je die collega haat of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat zei ik gistermiddag nog tegen iemand die toen al "prettig weekend" riep
moet je vervolgens je collega's gaan uitleggen dat "sterf" in dit geval neit letterlijk bedoeld was
was het natuurlijk wel....
Owh.. ach gelukkig shopt ze mijn apige kont nog nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh...debbie is gevaarlijker dan ik
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is er mis met je SM nichten in te vriezen dan..
Bedoel toen ik op mijn 12e al homo was had ik me koelkast vol staan met van die SM nichten..
Was je weer dronken en belandde je met een wijf in bed die je beter in de disco had kunnen laten..
Lukt et weer niet omdat ze toch beter er uitzag in dat hele donkere hoekje..
Dan trek ik mijn koelkast met SM nichten open!
Pak je ff je ingevroren SM gast gooi je wat warme piemolpudding over hemheen.. dan schop je je snikkel gelijk in die aars! EINZZZZZZZZ
Daarna maak je et zelf maar af
GAST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
DUDEquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:23 schreef Runx het volgende:
[..]
iddschapen zijn te slim man ze hebben het zo door of het vers is of niet
Geil zijn, jeweetzquote:
Ik vond die edit anders wel grappigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wacht maar tot het vrijdag is mmkay![]()
we moeten wel opwarmenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ik heb het er maar op gegooid dat dit in Nederland een heel normale uitdrukking is die zeker niet bedoeld is om mensen echt het graf in te wensenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef renedis het volgende:
[..]
sterf...letterlijk of figuurlijk? ligt er aan of je die collega haat of niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar had geen goed tegen antwoordquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vond die edit anders wel grappig
Ik heb maanden bij "sterf" moeten zeggen dat het niet letterlijk is!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het er maar op gegooid dat dit in Nederland een heel normale uitdrukking is die zeker niet bedoeld is om mensen echt het graf in te wensen
(zit op het moment in België... die geloven alles)
transploft in da house?quote:
Soms, soms... kan ik best goed editenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar had geen goed tegen antwoord
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb maanden bij "sterf" moeten zeggen dat het niet letterlijk is!
Al mijn berichten zijn toen verwijderd/aangepast... serieus
M'n ex was een zweedsequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ze kis half fries/Gronings volgens mijof anders om , geen Zweeds ,
Zweedse dames zijn anders
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
Zo anders gaan we gewoon even heel hard hier
DUDE...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
Zo anders ga ik gewoon even heel hard aan mijn piemol trekken
hou je het weer niet bij ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
Zo anders gaan we gewoon even heel hard hier
Dat was Brand-x toen volgens mij, toch?quote:
Finse chix zijn emoquote:
Dat heb ik gisteren gewoon zitten kijken, wat een lompe gasten hahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
OE OE OE OERENDHARD!
[ afbeelding ]
Heeft ze nu een kind en stuurt ze je foto's ?quote:
Gekomen in de Vrachtwaggel!quote:
is die nu ook zwanger?quote:
Ej sgele, pimp!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hou je het weer niet bij ?
arme schele![]()
bilkje energydrink ?
Wtf.. welk net wordt dat uitgezonden dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gewoon zitten kijken, wat een lompe gasten hahaha
Er moest zelfs ondertiteling bij, want niemand kon dat verstaan
quote:
Geen idee eigenlijk, kwam het tegen tijdens het zappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wtf.. welk net wordt dat uitgezonden dan?
Achterklap TV
De enige echter achterklap zender van nederland!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb ik gisteren gewoon zitten swaffelen op de webcam, wat een lompe gasten hahaha
Er moest zelfs ondertiteling bij, want niemand kon dat verstaan
het zal me werkelijk jeuken.. ik mod niet in GCquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb maanden bij "sterf" moeten zeggen dat het niet letterlijk is!
Al mijn berichten zijn toen verwijderd/aangepast... serieus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef kin238 het volgende:
[..]
Heeft ze nu een kind en stuurt ze je foto's ?
Je gaat achter je mobiel aan bellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:32 schreef Runx het volgende:
iik ga even achter mijn mobiel aan bellen ben zo weer terug
das voglens mij van de pu... of is dat baklaptv ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kwam het tegen tijdens het zappen.
Achterklap tv ?!
Hier is zijn exquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Das baklap...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das voglens mij van de pu... of is dat baklaptv ?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef kin238 het volgende:
[..]
Heeft ze nu een kind en stuurt ze je foto's ?
Not afaikquote:
Met kerst mag je weer douchen hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zal me werkelijk jeuken.. ik mod niet in GC
of het moet al tubgirl zijn ofzo.. dan doe ik wel iets
Bij mij iig welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was Brand-x toen volgens mij, toch?
WOW, ik verveel me... doe eens doorsturen die driversquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:34 schreef renedis het volgende:
heeft zojuist zijn ps3 contrller geconfigureerd om te functioneren met windows
was niet zo moeilijk.. gewoon driver installen
Ik zag vorige week pas dat het een dame is trouwensquote:
Vrouwen hebben altijd koude voetjesquote:
hold on! zal ze zo even uploaden en pm'enquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WOW, ik verveel me... doe eens doorsturen die drivers
Of gewoon Uggs kopen die zijn tering warm..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
it's allmost moozzie time
debbie.. dan moet je sokken aandoen of de verwarming opzoeken!
Ok thxquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef renedis het volgende:
[..]
hold on! zal ze zo even uploaden en pm'en
stop ze maar tussen mijn benen worden ze wel weer warmquote:
Ja we leggen onze koude voetjes graag 's nachts tegen jullie warme lichaam..maar dan lopen jullie weer te zeikenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd koude voetjes
Gezanikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Of gewoon Uggs kopen die zijn tering warm..
Me vriendin heeft ook altijd koude voeten sinds ze uggs heeft hoor ik dat gezanik niet meer..
Tenzij ze andere schoenen aan heeft
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier is zijn exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Lady can whoop some assquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zag vorige week pas dat het een dame is trouwens
En ze doet aan boxen!
Niet iedereen over 1 kam scheren jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja we leggen onze koude voetjes graag 's nachts tegen jullie warme lichaam..maar dan lopen jullie weer te zeiken
geen zin in PM.. net geupload..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WOW, ik verveel me... doe eens doorsturen die drivers
Vind je het erg raar..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja we leggen onze koude voetjes graag 's nachts tegen jullie warme lichaam..maar dan lopen jullie weer te zeiken
Handig...van die legerkisten op je klotenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stop ze maar tussen mijn benen worden ze wel weer warm
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet iedereen over 1 kam scheren ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |