Droxz is back!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef renedis het volgende:
BACK..
ik zie woorden zoals piemelpudding enz..
gaat weer goed hier
hahah en hummer , door die fok abbo waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Danny is de "uber" fokker, heeft fok gemaakt enzo
En heeft straks een hummer
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Precies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sssst
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
ja je hoort het wel vaker. Psycho Bitchesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt echt van die zieke wijfen hoor, was er laatst niet een rechtzaak van ofzo...
Een wijf had een gozer zitten zuigen, en had de piemolpuddig later in der doos gestopt ofzo, TADA! een kindje... Die gozert vond dat "stelen van zijn piemolpudding", maar moet nu wel mooi poen betalen voor dat kind ofzo
Yup.. we zijn berucht en beroemd omda ik hele tijd nummer 1 sta in dagcijfersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Brand-X kwam hier in het begin altijd even langs
Voor de rest, al maanden geen MODJE meer gezien hier,
beginnen we soms populair te worden op fok ofzo met dit topic?
Mensen, echt niet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]is dat zo vreemd dan? Mods zijn soms net mensen
ja en dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup.. we zijn berucht en beroemd omda ik hele tijd nummer 1 sta in dagcijfers
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hoort het wel vaker. Psycho Bitches
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
[..]
luiert dat je er bent ga het werk van volgde week doen danik behoor hier de luie allochtoon uit te hangen
wie is danny
En al die kut reclame hier!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah en hummer , door die fok abbo waarschijnlijk
en dan mogen de mods waarschijnlijk 1 keer in het jaar naar die hummer kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En al die kut reclame hier!
Oja, en alle modjes enzo krijgen geen poen, alleen danny, voor zijn hummer.
Dan ben je toch niet helemaal lekker toch,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hoort het wel vaker. Psycho Bitches
lees mijn laatste post op de vorige paginaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen, echt niet!
BOTS BOTS BOTS!
jij bent 100% allochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef teamlead het volgende:
[..]maar dan heb ik volgende week niks meer te doen
en bovendien heb ik over 6 en een half uur weekend....
Iedereen die boven tong80 komt... dat moeten iedereen toch even bekijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup.. we zijn berucht en beroemd omda ik hele tijd nummer 1 sta in dagcijfers
sterfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef teamlead het volgende:
[..]maar dan heb ik volgende week niks meer te doen
en bovendien heb ik over 6 en een half uur weekend....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
vast nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan mogen de mods waarschijnlijk 1 keer in het jaar naar die hummer kijken
heb je iets aan barra te vertellen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]OMG en ik behoor tot die sekse
Yvon is stiekem de moeder van danny toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
wij zijn eigenlijk allemaal gewoon een kloon van Danny.. .behalve Yvonne natuurlijk..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Is dit je lokroep ofzo.. zoja wordt er niet echt geil van
en hebben wij geen onderwerp meer om over te praten!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal lekker toch,
aan de andere kant... als die mensne er niet zijn... lijken wij weer zo raar!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Is dit je lokroep ofzo.. zoja wordt er niet echt geil van
Wat is er mis met je sperma in vriezen dan..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal lekker toch,
aan de andere kant... als die mensne er niet zijn... lijken wij weer zo raar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
En moet je ook nog een PIMP abbo hebben hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast niethooguit naar een foto
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef renedis het volgende:
[..]
sterf![]()
ik moet morgen gewoon werkenDat zei ik gistermiddag nog tegen iemand die toen al "prettig weekend" riepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je vervolgens je collega's gaan uitleggen dat "sterf" in dit geval neit letterlijk bedoeld was
was het natuurlijk wel....If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
neuh fuckbuddy'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yvon is stiekem de moeder van danny toch?
is die lekker dan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yvon is stiekem de moeder van danny toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |