Zegeltjes zijn gisteren op de post gedaan.quote:
Zet die vent op MP!quote:Op maandag 17 november 2008 20:28 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Husband says no.![]()
(Ik weet dat dit een hele goede is, want we hebben -em te leen gehad toen Thomas net geboren was. Daarna zijn we zelf voor goedkoop-is-duurkoop gegaan en hebben we er een die af en toe heel erg kraakt. Maarja, geen groen licht voor een nieuwe dus.)
Kijk, goeie actie!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef mrien het volgende:
Ik heb er nog 1 liggen, die mag je zo hebben van me
Zit nog in de verpakking, niet gebruikt dus
Wat super !! ik pm je evenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef mrien het volgende:
Ik heb er nog 1 liggen, die mag je zo hebben van me
Zit nog in de verpakking, niet gebruikt dus
ook niet...quote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef Jelief het volgende:
* Jelief ook gaat overleggen met manlief over de babyfoon.
nou moequote:
Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef E.T. het volgende:
Fietskar te koop:
[TK] Burley Cub
Heb ook nog een Chicco Wipstoeltje, gratis af te halen. Gewoon simpel donkerblauw, geen poespas.
En ik heb nog een BabyBjorn, al verwacht ik die niet op Fok kwijt te raken
Ok dan. Ik wacht het af en ga nog niet verder shoppen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef dutchie het volgende:
Ik zal nog eens in de kist duiken of ik de verloren vormpjes kan vinden. Cas ligt daar alleen nu te slapen, dus kan ik even niet bij. Ik kom er op terug.
Snoopy heb je pakket binnenquote:
Het is fleece en de stippen zijn blauw, groen en oranjequote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef Sugar het volgende:
Ik heb in de aanbieding een héél zachte winterslaapzak van Prenatal met lange mouwen (afritsbaar) in maat 90. De slaapzak is nieuw, want we hebben 'm te klein gekocht voor Storm en ontdekten dat pas toen we de kaartjes er al af hadden geknipt.![]()
Heel zachte, warme stof, gebroken wit met grote gekleurde stippen (geen meisjeskleuren als roze en paars). Ik ben nu op m'n werk en kan geen foto vinden, sorry.
Wie wil 'm hebben tegen verzendkosten + en een kleinigheidje voor Storm? Nieuw was ie 22 euro.
Ik heb helaas wat we overhadden al eens aan een ander gegeven, maar tip: Sara's poppenhuis hebben we o.a. ook proefstukjes behang voor gebruikt! Ik heb zo geen foto online staan, maar 1 kamer in het poppenhuis hebben we met van die proefstukjes behang beplakt, heel erg leuk!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand restjes meisjes behang over? Ik heb een nieuw project bedacht om Anna's poppenhuis aan te gaan kleden. Ze kan er mooi behang en plastic op plakken, maar je kunt dat alleen kopen per rol. Dus misschien is er iemand met wat restjes. We hebben als ruilmateriaal behang met hartjes en zilveren stippen.
Nee joh, ik bedoel, als je naar de Gamma gaat bijvoorbeeld, heb je allemaal van die proefkaartje behang, daar heb ik toen gewoon een hele stapel van meegenomen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:03 schreef YPPY het volgende:
Zo'n behangboek heb ik, maar dat vind ik stom behang.![]()
al is dat boek al wel 10 jaar oud
Stoffer de pratende stofzuigerquote:Op donderdag 27 november 2008 15:15 schreef bixister het volgende:
haha wat moet dat voorstellen?en waarom doe je het al weg, als 't zo leuk is?
Wel 30 zinnenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:35 schreef bixister het volgende:
ooh! ik kende 'm niet. hij praat dus ook nog!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:20 schreef chacama het volgende:
Ik zal vanavond even in de kast met te grote schoenen kijken.
Serieus?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:59 schreef E.T. het volgende:
Ik zag ze vanmiddag bij Scapino liggen, beef
yep, van die 'ouderwetse'... rode en blauwequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Serieus?Van die plastic dingen? Niet die surfschoenen?
Dan ga ik maandag even kijken hier.
Whehe die zijn uiteraard uitverkocht in alle maten behalve de veel te kleinequote:
Heb er ondertussen eentje op MP kunnen scoren, evengoed bedankt!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
peterfan, je pm doet het niet
misschien dat mijn schoonzus er nog eentje heeft staan, als ze die nog niet verkocht heeft, ik zal het voor je vragen. ik zie ze trouwens ook wel op marktplaats staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |