TS kan dus een woord goed schrijven, maar begrijpt niks van de betekenis van woorden, zelfs niet als hij de Van Dale er bij paktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef Superfast het volgende:
[..]
TS is wel zo slim dat die weet dat je ongelofelijk met een F schrijft en niet met een V
Ga je schoolgeld terugvragen noobje
Als ik jou lees is het eerst woord dat in me op komt medelijdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jij geeft met het posten van de definities uit de Van Dale jezelf al ongelijk![]()
![]()
Het nummer One is van U2 en wordt gecoverd (een andere uitvoering) door Johnny Cash. Hoe wil je jezelf nog meer voor schut zetten door mij een droeftoeter te noemn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat heeft de grootheid Bono, de vervanger van God op aarde, alleen maar gedaan uit medelijden voor de zielige Judas genaamd Johnny Cash
Zet dan voortaan ook het bovenstaande, vetgedrukte woord als 'ie neerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef Superfast het volgende:
[..]
TS is wel zo slim dat die weet dat je ongelofelijk met een F schrijft en niet met een V
Ga je schoolgeld terugvragen noobje
Jij kunt de meest basic woorden niet eens goed opschrijven en dan zou ik met jou zeker in discussie moeten gaan over de inhoud van de Dikke van Dale.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
TS kan dus een woord goed schrijven, maar begrijpt niks van de betekenis van woorden, zelfs niet als hij de Van Dale er bij pakt
Welk basic woord heb je het over?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef Superfast het volgende:
[..]
Jij kunt de meest basic woorden niet eens goed opschrijven en dan zou ik met jou zeker in discussie moeten gaan over de inhoud van de Dikke van Dalen.
Triest mannetje met je typgebrek
Want?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Zet dan voortaan ook het bovenstaande, vetgedrukte woord als 'ie neer
Nee. De TS heeft zijn topic wel voldoende verkloot door iedereen die hem niet napraat uit te maken voor papegaaienquote:
Ey met zulke opmerkingen moet je niet bij mij komen gozer bijzonder dom van je geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:06 schreef Batsnek het volgende:
TS wat ben jij kankerdom. Ik vind Johnny cash' versie ook de mooiste.
Maar hurt is ook mooi ja.
Dat bepaal jij niet hé maar ga maar lekker naar de gare Johny Cash kankerbagger luisteren met je opa en oma want van muziek heb je geen verstand sukkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Heathen. het volgende:
Als je vraagt "welke uitvoering is de beste", dan is dat gewoon inclusief covers.
Heb de OP al veranderd voor de minder begaafde medemens , iemand met enige intelligentie zou niet naar die wijlen karaoke whiskey zanger van een Johny Cash luisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Het topic had potentie, maar op deze manier niet dus!
TS, prima dat je je eigen topic levendig houdt .. maar het mag wel wat vriendelijker en met minder gescheld aub.
Het gaat per slot van rekening om smaak![]()
Khou het nog ff in de gaten ....
ach ja, sommige mensen kunnen nou eenmaal geen discussie voeren zonder scheldwoorden te gebruiken. Die zullen ze wel nodig hebben om hun argumenten kracht bij te zetten oidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Het topic had potentie, maar op deze manier niet dus!
TS, prima dat je je eigen topic levendig houdt .. maar het mag wel wat vriendelijker en met minder gescheld aub.
Het gaat per slot van rekening om smaak![]()
Khou het nog ff in de gaten ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |