Papegaaien gedrag hierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef Guncta het volgende:
[..]
Die idd..
Het nummer pas veel beter bij Cash.
Zelfde als met deze:
Die vind ik ook vele malen beter dan het orgineel.
je bent zelf een kneus als je niet anders kan dan schelden... Probeer om te leren leven met het feit dat niet iedereen naar dezelfde muziek luistert.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:40 schreef Superfast het volgende:
[..]
O nu ben ik opeens lui omdat ik die grafmuziek niet weet te waarderen?![]()
Ik zeg toch duidelijk DE BESTE VERSIE van One VAN U2 in de OP?En dan kom jij hier ff ongewenst je wanstaltige muziek-smaak kenbaar maken![]()
kneusje
Het is een heel krachtige cover. Het feit dat je Bono beter vindt zingen dan Cash geeft voor mij al genoeg aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dhr Cash hoor dan![]()
Het is gewoon een kloon (en nog een slechte ook)
Hij mag de veters van Bono nog niet strikken man o man wat een verkrachting van het origineel![]()
Vocaal ontbreekt elke vorm van kracht (volgens mij was die al half aan het hemelen toen die dit opnam al vind ik dat een slecht excuus?).
Zulke mensen moet je niet quoten. Heb je zijn naam ook nog eens in je bericht staan en heb je weer van die sukkels die zeggen: "Hier stopte ik met lezen: Superfast "quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is een heel krachtige cover. Het feit dat je Bono beter vindt zingen dan Cash geeft voor mij al genoeg aan.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
TS opent een topic met een vraag, mensen komen met een antwoord, TS is het er niet mee eens en begint het af te kraken![]()
Ontopic: Johnny Cash
One is ondertussen misschien wel in 30 verschillende versies uitgebracht...........quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
TS opent een topic met een vraag, mensen komen met een antwoord, TS is het er niet mee eens en begint het af te kraken![]()
Ontopic: Johnny Cash
De uitvoering van Johnny Cash is ook een versie/uitvoering van het nummer One van U2, het is geen versie van het nummer van One van Metallica. Jij moet gewoon beter je vraag stellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:52 schreef Superfast het volgende:
[..]
One is ondertussen misschien wel in 30 verschillende versies uitgebracht...........
Dus welke versie van het nummer One van U2 vinden jullie het beste?
Welk gedeelte van de OP snap je niet?
Dat zegt inderdaad genoeg over jouw belabberde smaakquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is een heel krachtige cover. Het feit dat je Bono beter vindt zingen dan Cash geeft voor mij al genoeg aan.
Open dan gewoon geen topic, als je een beetje nadacht dan kon je er van te voren vanuit gaan dat veel mensen voor de versie van Johnny Cash zouden gaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad genoeg over jouw belabberde smaak
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De uitvoering van Johnny Cash is ook een versie/uitvoering van het nummer One van U2, het is geen versie van het nummer van One van Metallica. Jij moet gewoon beter je vraag stellen
Ja hoor Bono zal trots zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Open dan gewoon geen topic, als je een beetje nadacht dan kon je er van te voren vanuit gaan dat veel mensen voor de versie van Johnny Cash zouden gaan
Ik denk trouwens dat Bono erg trots is dat iemand als Johnny Cash zijn nummer wil coveren![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Johny Cash ==) Een grote hit op Youtube en door FOK-klanten aangewezen als beter dan het origineel maar verder?
Blijft gewoon een bagger cover
Owja, ik ben achterlijk, dat zal het zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zo je bent echt achterlijk gewoon hé?
Ik vraag toch niet om covers laat staan om One van Metallica![]()
Het nummer One van U2 door Johnny Cash dusquote:Staat expliciet in de OP dat het om het nummer One van U2 en welke UITVOERING jullie het beste vinden .
Een cover is geen uitvoering? Wie moet er nu naar Sesamstraatquote:Er staat UITVOERING en niet COVER als je dat verschil niet weet ga dan gewoon in het sesamstraat topic baggeren maar val mij niet lastig met die baggermuziek
Dat heeft de grootheid Bono, de vervanger van God op aarde, alleen maar gedaan uit medelijden voor de zielige Judas genaamd Johnny Cashquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tuurlijk is-ie wel trots. Anders hadden ze wel niet eerder al een nummer voor 'm geschreven en 'm het zelf in laten zingen
OMG als Johny Cash het speelt is het toch niet meer U2 damn stupid fuck!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owja, ik ben achterlijk, dat zal het zijn![]()
[..]
Het nummer One van U2 door Johnny Cash dus![]()
![]()
[..]
Een cover is geen uitvoering? Wie moet er nu naar Sesamstraat
Hoppaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dikke van Dale :
co·ver [kovver] het, de; o en m -s 1 omslag ve tijdschrift of boek 2 (muz) uitvoering ve reeds door anderen uitgevoerd nummer
versie:
ver·sie de; v -s 1 manier waarop iets wordt voorgesteld; lezing: deze ~ vh verhaal 2 manier van vervaardiging; uitvoering
quote:SONGS U2 HAVE COVERED
Don't Take Your Guns to Town Johnny Cash "Live" cover appearing on Elevation Single
I Walk the Line Johnny Cash Covered live in 04.08.87
TS is wel zo slim dat die weet dat je ongelofelijk met een F schrijft en niet met een Vquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
TS is echt ongelovelijk dom
En ook dit nog even op je beeldscherm:
[..]
Jij geeft met het posten van de definities uit de Van Dale jezelf al ongelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
OMG als Johny Cash het speelt is het toch niet meer U2 damn stupid fuck!
Dikke van Dale :
co·ver [kovver] het, de; o en m -s 1 omslag ve tijdschrift of boek 2 (muz) uitvoering ve reeds door anderen uitgevoerd nummer
versie:
ver·sie de; v -s 1 manier waarop iets wordt voorgesteld; lezing: deze ~ vh verhaal 2 manier van vervaardiging; uitvoering
Droeftoeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |