quote:
->
quote:
En serieus als je niet begrijpend kan lezen ga dan niet meer op me in, ik WIL NIET dat de chipkaart ingevoerd wordt.
right... WAT NOU DWINGEN, GEBRUIK ZELF DIE KUTKAART MAAR MET JE DWANG.
quote:
het chipkaart systeem is in het leven geroepen TER VERVANGING VAN de strippenkaart. Heb jij mogen stemmen toen de strippenkaart ingevoerd werd, of wilde je toen ook keuze? En er wordt mij zeker wel gedwongen om 2 systemen te gebruiken, ik moet met de metro naar zuidplein (chipkaart) om vanaf daar de bus te pakken (strippenkaart)
Kan zo zijn. Maar beter is het niet voor velen, dus is het helemaal niet nodig om enkel de OV-chipkaart te hanteren. Net zoals je contant kan betalen én kan pinnen. Dat bepaal je zelf. Ga je ook janken dat mensen allemaal per sé moeten pinnen, omdat jij er last van hebt?
Dat is tijdelijk en de keus van de vervoerders. Ze kunnen gewoon die dingen in de bus activeren.
quote:
En het systeem is getest, kinderziektes zijn eruit, dus wat is je probleem?
oh? Zoals het makkelijk gehackt kan worden en het nog helemaal niet allemaal vlekkeloos verloopt?
quote:
En serieus als je niet begrijpend kan lezen ga dan niet meer op me in, ik WIL NIET dat de chipkaart ingevoerd wordt.
Je zou denken dat je voor die kliek werkt als je je reacties zo leest.
Anders zei je meer iets in de trant van: "
ik vind 't een prima systeem en maak er graag gebruik van, wat een ander doet moet hij zelf kiezen."
Ik ben voor keuze, zoals er keuze is bij kranten, menu's, TV-programma's, hotels, vliegmaatschappijen.. maar jij wil mensen dingen opleggen, terwijl je aan de andere kant zegt dat je het eigenlijk niet wil.