quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:15 schreef Superfast het volgende:
De chipkaart maakt zwartrijden in de metro vrijwel onmogelijk. Zonder de kaart blijven de toegangspoortjes dicht.
Het ergste is nog dat het wederom over de rug van de burger gaat , berekeningen tonen aan dat we met de OV kaart aanzienlijk duurder uit zijn dan met de reguliere strippenkaart.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:18 schreef NanKing het volgende:
OV chipkaart
Ik snap echt niet dat ze dit nog door durven zetten.
Whehe een flinke tik tegen het poortje en hij gaat ook open. Brandveiligheid enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:15 schreef Superfast het volgende:
De chipkaart maakt zwartrijden in de metro vrijwel onmogelijk. Zonder de kaart blijven de toegangspoortjes dicht.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:40 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het wederom over de rug van de burger gaat , berekeningen tonen aan dat we met de OV kaart aanzienlijk duurder uit zijn dan met de reguliere strippenkaart.
Zoveelste ideetje om burgertje te pesten
Er komen andere poortjes. Althans ik heb dit tijden geleden gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Whehe een flinke tik tegen het poortje en hij gaat ook open. Brandveiligheid enzo
als dat zo zou zijn is dat ook lekker handig zeg ,pff eerst het ene neerzetten en vervolgens weer andere poortjes. kost verders ook helemaal niksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er komen andere poortjes. Althans ik heb dit tijden geleden gehoord.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:56 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn is dat ook lekker handig zeg ,pff eerst het ene neerzetten en vervolgens weer andere poortjes. kost verders ook helemaal niksnee dan zijn ze echt goed bezig hoor, top man
Ik mag toch hopen dat gebruikers, in geval van nood, ze open kunnen maken met een noodknop..quote:De chipkaart maakt zwartrijden in de metro vrijwel onmogelijk. Zonder de kaart blijven de toegangspoortjes dicht.
Daar zijn ze al mee bezig, op hoop een stations staan die nieuwe poortjes al. Ik moet zeggen dat ik verbaasd stond te kijken toen ik ineens al die mooie nieuwe glimmende poortjes zag staan, wil inderdaad niet weten wat dat weer heeft moeten kosten. Al moet ik wel zeggen dat ik met de nieuwe poortjes het probleem van vast komen te zitten tussen de deurtjes nog niet meegemaakt heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:56 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn is dat ook lekker handig zeg ,pff eerst het ene neerzetten en vervolgens weer andere poortjes. kost verders ook helemaal niksnee dan zijn ze echt goed bezig hoor, top man
Onzin. Alle onderzoeken tonen aan dat we met de OV chipkaart vele malen goedkoper uit zijn dan met de strippenkaart!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:40 schreef Superfast het volgende:
Het ergste is nog dat het wederom over de rug van de burger gaat , berekeningen tonen aan dat we met de OV kaart aanzienlijk duurder uit zijn dan met de reguliere strippenkaart.
Het mooie van de strippenkaart was dat je binnen een uur heen en weer kon reizen, dus als jij even snel het centrum moest kon je mooi weer gratis terug. Dat kan helaas met chipkaart niet meer. Verder heb ik nog niet gemerkt dat ik duurder uit ben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:22 schreef Croga het volgende:
[..]
Onzin. Alle onderzoeken tonen aan dat we met de OV chipkaart vele malen goedkoper uit zijn dan met de strippenkaart!
Lees dat stukje over het klonen van de chipkaart nog maar eens na......
nou dat is voor mij wel veel duurder als ik even naar de bieb wil in de winter ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het mooie van de strippenkaart was dat je binnen een uur heen en weer kon reizen, dus als jij even snel het centrum moest kon je mooi weer gratis terug. Dat kan helaas met chipkaart niet meer. Verder heb ik nog niet gemerkt dat ik duurder uit ben.
Als je de strippenkaart niet snapt heb je echt een IQ van hooguit 50quote:Op donderdag 30 oktober 2008 04:00 schreef remlof het volgende:
Ah tof, ik heb die strippenkaarten nooit begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |